MuscleMeat

Test - Tren - Winny

+1

maar toch, soms denk ik of ik niet een gorilla ben ipv man

Bij mij sluit het inmiddels aan elkaar bij mn borst/schouders/rug.:roflol:

#yolo

heb er ook nog nooit iets negatiefs over gehoord en loop vaak genoeg in tankjes als het warm is, train ook altijd in een tank.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha

Is voor de rest van mn kuur goed en dosering? 400 tren is dat te doen of zijn de sides best erg?

Nakuur alleen nolva?

Heb ongeveer precies hetzelfde 'kuurverleden' als jij en wil dezelfde kuur doen in februari of maart volgend jaar, wel grappig om te zien.

Snap alleen niet dat je je druk maakt om lichaamsbeharing, ik ben redelijk behaard maar scheer 't om de zoveel tijd weg als ik weet dat ik bijvoorbeeld ga zwemmen , naar 't strand ga of uit ga en kans is dat ik iemand mee naar huis neem.

Leuke kuur, benieuwd hoe het voor mij ook gaat uitpakken. Zijn de doseringen beetje goed?

Is voor de rest van mn kuur goed en dosering? 400 tren is dat te doen of zijn de sides best erg?

zou m max op 400 houden de eerste keer.
en met hogere bodyfat de testo niet te hoog doseren, ook een dht er bij laten lopen ia dan raadzaam. maar ik zie dat je idd winny er bij hebt. ipv winny zou ik Masteron pakken en hele kuur laten meelopen;)

persoonsgebonden bro, ik heb weinig last van sides buiten een (nog) controleerbare agressie en zit op dezelfde dosis.

Ja hoop dat ik ook mn agressie onder controle krijg. Normaal gesproken word ik nooit snel boos maar als ik dan boos ben kan je beter uit mn buurt blijven haha.
En ik zit ook nog in de beveiliging snapie dus moet al helemaal uitkijken.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 11:10 ----------

Ja alleen nolva, raad je nog iets anders erbij?

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 11:13 ----------

zou m max op 400 houden de eerste keer.
en met hogere bodyfat de testo niet te hoog doseren, ook een dht er bij laten lopen ia dan raadzaam. maar ik zie dat je idd winny er bij hebt. ipv winny zou ik Masteron pakken en hele kuur laten meelopen;)

Ja eigenlijk heb ik ook liever geen orals mast zou een goed idee zijn.
Dan verlaag ik wel de doseringen test 250, tren 300 of 350 en mast dan op 250, is dat goed?

Ja hoop dat ik ook mn agressie onder controle krijg. Normaal gesproken word ik nooit snel boos maar als ik dan boos ben kan je beter uit mn buurt blijven haha.

Dan verlaag ik wel de doseringen test 250, tren 300 of 350 en mast dan op 250, is dat goed?

Kzou 250 test met 400 tren en 400 mast doen :)

Zo is dat niet best hoog voor 2de keer prikken?

Dat moet je voor jezelf bepalen. Ik zie hier doseringen meer dan 1.5 gram als 1e kuur voorbij komen, vind ik dit nog meevallen. Je moet, aldus Cools, met test/tren/mast wel rekening houden met de verhouding androgeen/oestrogeen, die is hier niet top en kan dus ontstekingen en dergelijke opleveren ( heb ik zelf gehad, navraag aan Cools leerde me dat het dus door die verhoudingen kon komen )

Dat moet je voor jezelf bepalen. Ik zie hier doseringen meer dan 1.5 gram als 1e kuur voorbij komen, vind ik dit nog meevallen. Je moet, aldus Cools, met test/tren/mast wel rekening houden met de verhouding androgeen/oestrogeen, die is hier niet top en kan dus ontstekingen en dergelijke opleveren ( heb ik zelf gehad, navraag aan Cools leerde me dat het dus door die verhoudingen kon komen )

1,5 gram als eerste kuur:eek: wtf die gasten sporen echt niet.
hmm dan moet ik dat even onderzoeken over adrogeen/oestrogeen.
wil niet midden in me kuur het ziekenhuis in belanden haha
test250/tren300/mast300 dat is het max voor mij.

1,5 gram als eerste kuur:eek: wtf die gasten sporen echt niet.
hmm dan moet ik dat even onderzoeken over adrogeen/oestrogeen.
wil niet midden in me kuur het ziekenhuis in belanden haha
test250/tren300/mast300 dat is het max voor mij.

dat is een prima kuur.
zou t ook op die doseringen houden.

Geen idee of het wat is voor je vraag mbt lichaamshaar, maar tegen haaruitval wordt hier soms gesproken over finasteride (al is jouw doel net omgekeerd...). Zoek het anders eens via google.

Verder is alles hier al gezegd lijkt me.

Grtz en suc6.

Geen idee of het wat is voor je vraag mbt lichaamshaar, maar tegen haaruitval wordt hier soms gesproken over finasteride (al is jouw doel net omgekeerd...). Zoek het anders eens via google.

Verder is alles hier al gezegd lijkt me.

Grtz en suc6.

Ik zal is even kijken thanks!

Ik lees vaak Clomid erbij maar moet ook voor mezelf nog even kijken wat goed werkt.

Waarom niet nakuren met arofixen? Word toch veelal gebruikt bij tren?

Ag jo ik heb nog wat pakken nolvadex hou het gewoon daarbij.

heb me eerst kuur met tren op 200 gedoseerd, en na een paar weken opgebouwd naar 300. Geen sides ervaren ( op beetje meer zweten en soms onrustig slapen na )

nu 2 kuur tren begonnen op 300 en na paar weken naar 450 gegaan, aantal weken aangezien en verhoogd naar 600. Nu met 600 slaap ik wel slecht en ben wel snel geïrriteerd maar is goed vol te houden.

Terug
Naar boven