- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clen is troep man, voegt ook weinig toe als on tren gaat lijkt me.
Trust me, ik zit er nu op, Clen sinds eh 4 dagen toegevoegd en die doet zeker nog wel wat.Liever Prop, Ace, T3 en ClenTrust me, ik zit er nu op, Clen sinds eh 4 dagen toegevoegd en die doet zeker nog wel wat.
T3 kan prima een tijd achter elkaar, 10 weken heb ik regelmatig zonder problemen gezien. Op en af bouwen is ook alweer achterhaald.
Wat het lichaamshaar betreft (eerste pagina van topic), ken je ook harsen. Als je dit goed doet is het haar 6-8 weken weg, als je dit blijft doen blijven de haren uiteindelijk weg.
T3 kan prima een tijd achter elkaar, 10 weken heb ik regelmatig zonder problemen gezien. Op en af bouwen is ook alweer achterhaald.

Ik heb het wel opgebouwd, dat was eigenlijk per ongeluk omdat ik er zo mee in m'n kop zat dat dit moest. Heb een week op 25 gezeten, toen een dag op 50 en sindsdien op 75. Ik geloof BigCat en dergelijken, die gast weet zo ontzettend veel en hij zegt gewoon cold turkey van T3 af gaan. Voel je je mss 2 dagen even wat minder maar daarna is het ook weer prima. Ik ga met een paar dagen off T3, als je wilt wil ik je wel laten weten hoe dat bevalt, moet je me het alleen ff helpen herinneren.
5 weken nu, ga nog een week door en daarna ga ik van de Ace af. T3 zal iets daarvoor op zijn denk ik.
Heb op test e 500mg en provi ook wel dat me schouders iets behaarder worden maar dat begon eigenlijk al een beetje voor me kuur.. als je niet wilt scheren pak je de pincet hahaha