MuscleMeat

Test - Tren - Winny

• Topic Starter Topic Starter
Winny word kickstart
1-4 50mg pd

Ik wil ook clen erbij gaan nemen. Alleen twijfel ik nu tussen 2 weken on/off en 2 dagen on/off..
En wanneer beginnen met clen gewoon vanaf week 1 of beetje aan het einde van de kuur week 8?

Clen is troep man, voegt ook weinig toe als on tren gaat lijkt me.

Clen is troep man, voegt ook weinig toe als on tren gaat lijkt me.

Wat bedoel je met troep? Dat het slecht is voor de gezondheid is of zn werk niet goed doet?
Hoezo weinig toegevoegde waarde met Tren?
Ik denk juist dat je er super droog word met tren. (natuurlijk ook goede voeding)

Vind clen erbij overkill, op kan met t3 en test/tren al genoeg cutten
Met clen kan hij zich opge****t voelen, meer zweten en moeilijker slapen. Wat t3 ong ook doet

Dit word het:
1-4 winny 50
1-12 test-e 250
1-10 tren-e 400
1-4 & 8-12 T3
14-17 Nolva 20mg

T3 opbouwen en afbouwen volgens 5/40/55 principe.

Schema:
dag 1: 12,5mcg
dag 2/3: 25mcg
dag 4/5: 50 mcg
dag 6-18: 75mcg
dag 19-22: 50mcg
dag 23- 26: 25mcg
dag 27-31: 12.5mcg

Begin over 3 maanden.

Laatst bewerkt:
T3 kan prima een tijd achter elkaar, 10 weken heb ik regelmatig zonder problemen gezien. Op en af bouwen is ook alweer achterhaald.

Wat het lichaamshaar betreft (eerste pagina van topic), ken je ook harsen. Als je dit goed doet is het haar 6-8 weken weg, als je dit blijft doen blijven de haren uiteindelijk weg.

T3 kan prima een tijd achter elkaar, 10 weken heb ik regelmatig zonder problemen gezien. Op en af bouwen is ook alweer achterhaald.

Bedankt voor je tip. Het is de eerste keer t3 voor mij dus wil eerst even kijken hoe het gaat.
Als het goed gaat verhoog ik het naar 100mcg in de laatste 4 weken.

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Wat het lichaamshaar betreft (eerste pagina van topic), ken je ook harsen. Als je dit goed doet is het haar 6-8 weken weg, als je dit blijft doen blijven de haren uiteindelijk weg.

Thanks ik doe het nou trimmen..

is op en afbouwen niet nodig?
ik lees overal weer anders de ene keer dat het heel belangrijk is om het te afbouwen en andere keer dat het niet zoveel uitmaakt???

Ik zou het opbouwen en kijken hoe je erop reageert

Ik heb het wel opgebouwd, dat was eigenlijk per ongeluk omdat ik er zo mee in m'n kop zat dat dit moest. Heb een week op 25 gezeten, toen een dag op 50 en sindsdien op 75. Ik geloof BigCat en dergelijken, die gast weet zo ontzettend veel en hij zegt gewoon cold turkey van T3 af gaan. Voel je je mss 2 dagen even wat minder maar daarna is het ook weer prima. Ik ga met een paar dagen off T3, als je wilt wil ik je wel laten weten hoe dat bevalt, moet je me het alleen ff helpen herinneren.

Ik heb het wel opgebouwd, dat was eigenlijk per ongeluk omdat ik er zo mee in m'n kop zat dat dit moest. Heb een week op 25 gezeten, toen een dag op 50 en sindsdien op 75. Ik geloof BigCat en dergelijken, die gast weet zo ontzettend veel en hij zegt gewoon cold turkey van T3 af gaan. Voel je je mss 2 dagen even wat minder maar daarna is het ook weer prima. Ik ga met een paar dagen off T3, als je wilt wil ik je wel laten weten hoe dat bevalt, moet je me het alleen ff helpen herinneren.

Hoelang zit je al op de T3? misschien dat ik het ook gewoon de hele kuur pak.

5 weken nu, ga nog een week door en daarna ga ik van de Ace af. T3 zal iets daarvoor op zijn denk ik.

Heb op test e 500mg en provi ook wel dat me schouders iets behaarder worden maar dat begon eigenlijk al een beetje voor me kuur.. als je niet wilt scheren pak je de pincet hahaha

Heb op test e 500mg en provi ook wel dat me schouders iets behaarder worden maar dat begon eigenlijk al een beetje voor me kuur.. als je niet wilt scheren pak je de pincet hahaha

Haha ja is wel een optie maar ben je wel een half jaar bezig haha
Scheren doe ik sowieso niet dan komen er steeds meer haren terug doe het nu gewoon trimmen dat is wel te doen!

ik zit nu ook aan de win/test/tren moet zeggen gaat lekker. Heb zaterdag mn tweede prik in mn been gedaan:) merk dat ik vrij snel hijg. Fietsen hijg ik echt hard en als ik typ dan adem ik ook iets harder dan normaal.

Terug
Naar boven