XXL Nutrition

Test - Tren - Winny

• Topic Starter Topic Starter
Waar heb je er last van dan? M'n gezicht had ik altijd al, merk wel dat 't wat sneller groeit nu ( ook als ik off ben, volgens mij stopt 't gewoon niet meer ofzo ). Na een gram test kreeg ik 't ook op m'n rug, schouders en armen erger hehe. Vind het niet zo erg, af en toe keer mesje eroverheen en m'n rug zie ik zelf toch niet. In de zomer hars ik 't wel een keer ofzo.

Op mn gezicht merk ik het ook wel maar dat is niet erg..
ja vooral op mn rug en schouders man ben allergisch voor haren hou er echt niet van :p

rug en schouders lijkt me ook wel klote.. rest zou me niet veel uitmaken

Ah oke! Succes verder:D

Laser heb je niets aan als je kuurt

Laser heb je niets aan als je kuurt

Dat zat ik me laatst ook al te bedenken ja. Laseren haalt alle bestaande haartjes en stuff helemaal weg, als je kuur ( en er dus gevoelig voor bent ) groeien er dan niet gewoon weer haren terug? Good to know, scheelt me een boel geld.

Naar mijn weten krijg je door te kuren nieuwe haarzakjes bij dus heeft het geen nut

owww haha dat is dan zwaar klote echt niks te doen dus..

laat je vriendin je harsen ;) wie mooi wilt zijn...

gezeik over wat haar hier zeg, lijken wel een groepje wijven.

Scheermes eroverheen en weg, ga je nou zitten twijfelen over je kuur omdat je haar wat sneller gaat groeien? Vind het maar gezeik, niemand ziet het toch? In de zomer rag je er een scheermes overheen en is het weg.

Harsen doet facking pijn ouwe :P Heb het de mijne ook laten doen, blij dat 't alleen mn schouders/bovenrug waren.

....moet pijn lijden

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 13:30 ----------

Ontharingscreme misschien iets?

Gewoon je rug laten insmeren, ff wachten, en douche.. Rug zo glad als babybilletjes. (denk ik)

Kan me niet voorstellen dat dit goed is voor je huid.

gezeik over wat haar hier zeg, lijken wel een groepje wijven.

Scheermes eroverheen en weg, ga je nou zitten twijfelen over je kuur omdat je haar wat sneller gaat groeien? Vind het maar gezeik, niemand ziet het toch? In de zomer rag je er een scheermes overheen en is het weg.

Als je eenmaal begint met scheren dan moet je het voor altijd doen om de 2 dagen dat ga je nooit lang volhouden maat.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:13 ----------

Ontharingscreme misschien iets?

Gewoon je rug laten insmeren, ff wachten, en douche.. Rug zo glad als babybilletjes. (denk ik)

Ja dat ook wel misschien ook trimmen

Als je eenmaal begint met scheren dan moet je het voor altijd doen om de 2 dagen dat ga je nooit lang volhouden maat.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:13 ----------

Ja dat ook wel misschien ook trimmen

:roflol:

Ik heb ook belachelijk veel haargroei van de juice, maar ik ga mezelf echt niet om de 2 dagen scheren.
Dan zien mensen maar wat haar zitten, mannen hebben nou eenmaal lichaamsbeharing, daar zijn we mannen voor en geen wijven.

:roflol:

Ik heb ook belachelijk veel haargroei van de juice, maar ik ga mezelf echt niet om de 2 dagen scheren.
Dan zien mensen maar wat haar zitten, mannen hebben nou eenmaal lichaamsbeharing, daar zijn we mannen voor en geen wijven.

+1

maar toch, soms denk ik of ik niet een gorilla ben ipv man

Terug
Naar boven