jopie12
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ArieWillem zei:Weet je t zeker bro? Meeste prop is 100 mg per ml, dan moest die maat van je 35 ml per week in zn reet douwenLijkt me erg sterk...
50mg per ml 
jopie12 zei:
Latin spirit zei:wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van 3500 mg testo tov 2000 mg?

jahaa, testo loopt achterNPC zei:

Testo zei:Ik ben nog in de opbouwfase...![]()
@Maarten
Puisten en acne kan je door heel veel dingen krijgen maar vaak krijg je het eerder van goedkope supps zoals bijv proteinen dan van a.s.
Ik heb nergens last van iig.

hitman zei:3000 mg vind ik in mijn ogen wel een beetje onverantwoord, maarja ieder zo zijn eigen lichaam.
voor een paar jaar geleden vonden we 1000 mg al super veel, maar nou is het een "normale hoeveelheid".
Kijk maar eens naar de kuren die hier zijn gepost, heel veel met een front load van 1000mg en de rest 750 mg.
De eerste keer dat ik een frontload deed met 1000mg test had ik twee dagen hoge koorts en rillingen. voor mij geen frontload meer, tenminste niet in een keer.
Als deze hoeveelheden zich voortzetten,dan zullen we over vijf jaar niet meer vreemd opkijken als we het over hoeveelheden hebben van 2000, 2500 of 3000mg.
Was deca en test de ultieme masstack vroeger, is dit nu IGF , slin, noem maar op.( no disrespect jongens)
wat ik hiermee wil zeggen is dat de kijk op AAS in de loop der jaren ook veranderd.
Als je ziet dat Ronnie in 1 jaar 15 kilo droge spiermassa erbij pakt, ben ik wel erg benieuwd waar hij ze vandaan haalt.
Misschien door een Turinabol alone kuur![]()

Infinity zei:En of de Pro's wel zoveel gebruiken als iedereen denkt valt ook te betwisten![]()
hitman zei:Als je ziet dat Ronnie in 1 jaar 15 kilo droge spiermassa erbij pakt, ben ik wel erg benieuwd waar hij ze vandaan haalt.
Testo zei:Ikke ook want ik weet wel heel zeker dat Ronnie GEEN 15 kilo droge spiermassa pakt in 1 jaar tijd,bro.
Een pond of 5 en dan houdt het wel op...
En wie denkt dat de pro's het doen op een stack van 1000mg test en 600mg deca is niet goed bij zijn hoofd en staat ver buiten de realiteit.