MuscleMeat

TestAloneKuur…. Een mega-massa bouwer

heet je maat misschien ronnie coleman? :) dit kan nooit..

das nog 22 gram test dat je lichaam in 6 weken moet verwerken, dit kan tog niet goed zijn?

Ultieme massakuur is voor mij nog altijd testo+deca, en dan beide in verantwoorde hoeveelheden.

testo: 500-750mg/week
deca: 400-600mg/week

Succes gegarandeerd, ook als je al een redelijk kuurverleden hebt.

jopie12 zei:

Zou niet weten waarom het niet zou kunnen...

Ik ken wel gekkere gevallen hoor. ;)

Ik doe zelf al 1750mg test enth met nog het een en ander erbij dus van die 3,5gr sla ik niet echt sT achterover.

Veel wedstrijdjongens vertellen niet wat ze pcies doen en ook al zou ik zelf never nooit geen 35ml prop weg kunnen prikken ik geloof best dat er gasten zijn die er geen probleem mee hebben.

@Maarten

Tuurlijk is het niet ''goed'' voor je maar je wordt er wel groot van! :D

We weten allemaal wel dat het niet gezond is voor je maar dat zoveel dingen niet en in het leven moet je nou eenmaal keuze's maken en als je een bepaalde levensT wil moet je er wel wat voor over hebben.

je zal er best groot mee worden maar kan me niet voorstellen dat je niet groter word met de helft van die hoeveelheid gestackt met deca ofzo....
en denk dat de sites ook een stuk meer zullen zijn met alleen test.

De sites erger zullen zijn met ALLEEN test??

Dat moet je me even uitleggen,kerel?

Ik ben nog in de opbouwfase... :D

@Maarten

Puisten en acne kan je door heel veel dingen krijgen maar vaak krijg je het eerder van goedkope supps zoals bijv proteinen dan van a.s.

Ik heb nergens last van iig.

alsof het verschil maakt wat betreft puisten of je 1 gram of 3 gram test gebruikt..

als je er gevoelig voor bent krijg je het van 250mg ook wel.

En wat is idioot met hoeveelheden? je doet wat je moet doen om je doel te bereiken.

Je gaat van 500 mg naar 750 naar 1000 naar 1750 naar 2500 etc..

Natuurlijk niet in korte tijd maar sommige juicen al een jaar of 15.

Testo zei:
Ik ben nog in de opbouwfase... :D

@Maarten

Puisten en acne kan je door heel veel dingen krijgen maar vaak krijg je het eerder van goedkope supps zoals bijv proteinen dan van a.s.

Ik heb nergens last van iig.

Gebruik je geen supps of gebruik je dure Supps?:D

3000 mg vind ik in mijn ogen wel een beetje onverantwoord, maarja ieder zo zijn eigen lichaam.
voor een paar jaar geleden vonden we 1000 mg al super veel, maar nou is het een "normale hoeveelheid".
Kijk maar eens naar de kuren die hier zijn gepost, heel veel met een front load van 1000mg en de rest 750 mg.
De eerste keer dat ik een frontload deed met 1000mg test had ik twee dagen hoge koorts en rillingen. voor mij geen frontload meer, tenminste niet in een keer.
Als deze hoeveelheden zich voortzetten,dan zullen we over vijf jaar niet meer vreemd opkijken als we het over hoeveelheden hebben van 2000, 2500 of 3000mg.
Was deca en test de ultieme masstack vroeger, is dit nu IGF , slin, noem maar op.( no disrespect jongens)
wat ik hiermee wil zeggen is dat de kijk op AAS in de loop der jaren ook veranderd.
Als je ziet dat Ronnie in 1 jaar 15 kilo droge spiermassa erbij pakt, ben ik wel erg benieuwd waar hij ze vandaan haalt.
Misschien door een Turinabol alone kuur ;)

hitman zei:
3000 mg vind ik in mijn ogen wel een beetje onverantwoord, maarja ieder zo zijn eigen lichaam.
voor een paar jaar geleden vonden we 1000 mg al super veel, maar nou is het een "normale hoeveelheid".
Kijk maar eens naar de kuren die hier zijn gepost, heel veel met een front load van 1000mg en de rest 750 mg.
De eerste keer dat ik een frontload deed met 1000mg test had ik twee dagen hoge koorts en rillingen. voor mij geen frontload meer, tenminste niet in een keer.
Als deze hoeveelheden zich voortzetten,dan zullen we over vijf jaar niet meer vreemd opkijken als we het over hoeveelheden hebben van 2000, 2500 of 3000mg.
Was deca en test de ultieme masstack vroeger, is dit nu IGF , slin, noem maar op.( no disrespect jongens)
wat ik hiermee wil zeggen is dat de kijk op AAS in de loop der jaren ook veranderd.
Als je ziet dat Ronnie in 1 jaar 15 kilo droge spiermassa erbij pakt, ben ik wel erg benieuwd waar hij ze vandaan haalt.
Misschien door een Turinabol alone kuur ;)

Haha jah het is ook zo dat steeds meer mensen steeds hoger gaan doseren maar volgens mij zijn er ook genoeg mensen die denken van meer is beter terwijl wanneer er gewoon genoeg rust tussen de kuren word genomen en de andere maatregelen in acht worden genomen er ook met normale doseringen genoeg bereikt kan worden.
En of de Pro's wel zoveel gebruiken als iedereen denkt valt ook te betwisten:)

Je moet ook niet de genetische aanleg vergeten he jongens..

sommigen zullen gewoon nooit 120 kilo wegen..wat ze ook nemen al nemen ze 10 gram per week..

denk dat hetgeen de profs gebruiken sommigen vies zullen tegenvallen..en wondermiddelen?..die bestaan niet hoor......

hitman zei:

Ikke ook want ik weet wel heel zeker dat Ronnie GEEN 15 kilo droge spiermassa pakt in 1 jaar tijd,bro.

Een pond of 5 en dan houdt het wel op...

En wie denkt dat de pro's het doen op een stack van 1000mg test en 600mg deca is niet goed bij zijn hoofd en staat ver buiten de realiteit.

volgens mij zijn de pro's echt al wel aant kloten met myostatin blockers e.d. hoor, maar wat maakt 't uit, ik zou 't ook nemen als ik het geld had :D

Testo zei:
Ikke ook want ik weet wel heel zeker dat Ronnie GEEN 15 kilo droge spiermassa pakt in 1 jaar tijd,bro.

Een pond of 5 en dan houdt het wel op...

En wie denkt dat de pro's het doen op een stack van 1000mg test en 600mg deca is niet goed bij zijn hoofd en staat ver buiten de realiteit.

Ok maar de verandering van het gespreksonderwerp vond plaatst omdat er werd gepraat over 3500mg test prop per week en dat doen ook de Pro's niet das gewoon absurd :eek:

Terug
Naar boven