El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Latin spirit zei:wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van 3500 mg testo tov 2000 mg?
Hehe eindelijk een nuttige vraag die ziczelf al beantwoordt:
Niks.
Van een hoog-androgene kuur hou je minder over dan van een anabool/androgene kuur. Geloof mij maar want opa heeft genoeg hoog-androgene kuurtjes gedaan en er veel plezier aan beleeft totdat de kuur voorbij is. Je valt even hard terug als dat je aangekomen was.
Logisch ook: Van grammen test val je terug naar 0,0 testosterone en je lichaam is druk bezig om ook maar iets van die test zelf te kunnen produceren.
Maar bij lange na niet genoeg om je gewonnen spiermassa te behouden.
Als dit hierboven zo'n geweldige kuur was had ik em allang gedaan. Ik heb ook getest wat het verschil is tussen 1250mg test in de week en 750mg.
Voor mij betekende het: Met meer dan 750mg test per week meer bijwerkingen, meer vocht vasthouden maar geen kilo zwaarder drukken en geen gram meer spiermassa. Sommige zaken zijn voldaan en gevuld met een bepaald aantal miligrammen. De pro's gebruiken meer omdat bij hun de zaken al zodanig verpest zijn dat weinig meer reageert.
Kortom een geweldige massabouwer is het voor eventjes, daarna mag je weer inleveren. Zinvoller is om een hoog-anabool product als Nandrolone ernaast te zetten dat je massa beter vasthoudt door de eiwitsparende functie.