AndroidHealthClinic

TestAloneKuur…. Een mega-massa bouwer

Latin spirit zei:
wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van 3500 mg testo tov 2000 mg?

Hehe eindelijk een nuttige vraag die ziczelf al beantwoordt:

Niks.

Van een hoog-androgene kuur hou je minder over dan van een anabool/androgene kuur. Geloof mij maar want opa heeft genoeg hoog-androgene kuurtjes gedaan en er veel plezier aan beleeft totdat de kuur voorbij is. Je valt even hard terug als dat je aangekomen was.
Logisch ook: Van grammen test val je terug naar 0,0 testosterone en je lichaam is druk bezig om ook maar iets van die test zelf te kunnen produceren.
Maar bij lange na niet genoeg om je gewonnen spiermassa te behouden.

Als dit hierboven zo'n geweldige kuur was had ik em allang gedaan. Ik heb ook getest wat het verschil is tussen 1250mg test in de week en 750mg.
Voor mij betekende het: Met meer dan 750mg test per week meer bijwerkingen, meer vocht vasthouden maar geen kilo zwaarder drukken en geen gram meer spiermassa. Sommige zaken zijn voldaan en gevuld met een bepaald aantal miligrammen. De pro's gebruiken meer omdat bij hun de zaken al zodanig verpest zijn dat weinig meer reageert.

Kortom een geweldige massabouwer is het voor eventjes, daarna mag je weer inleveren. Zinvoller is om een hoog-anabool product als Nandrolone ernaast te zetten dat je massa beter vasthoudt door de eiwitsparende functie.

Testo zei:
Ikke ook want ik weet wel heel zeker dat Ronnie GEEN 15 kilo droge spiermassa pakt in 1 jaar tijd,bro.

Een pond of 5 en dan houdt het wel op...

En wie denkt dat de pro's het doen op een stack van 1000mg test en 600mg deca is niet goed bij zijn hoofd en staat ver buiten de realiteit.

Misschien is 15 kilo wel een beetje overdreven, maar kijk maar eens wat voor progressie hij van 2003 op 2004 heeft geboekt.
Corrigeer me als ik het verkeerd heb,maar volgens mij is destijds na het overlijden van Mike Mentzer toe een keer een stukje gepubliceerd over wat hij wel al niet gebruikte.(heel veel het hele jaar door)
Wel natuurlijk met de kantekening of dit wel op waarheid is gebaseerd.

Nu wordt de discussie verlegd van deze kuur naar 'wat gebruikt een pro nu precies'.

Ik meen dat Ronnie erop vooruit is gegaan toen ie juist z'n werk opgaf als politieman.
MAar goed ik ben geen pro's-geinteresseerde dus zoveel weet ik er ook niet van.

Een kuur van 3000mg test in de week is al een dikke 2000mg weggegooid geld en een enorme aanslag op je lever, je ballen, je nieren, alles. Lees de onpartijdige testrapporten erop na op het web: testosterone is de drug die de meeste schade toebrengt en het meeste drukt op je systeem. Gebruik het als een aanjager van je anabole product, zoals het hoort maar ga niet in je eentje de Tango dansen want dat is voorbehouden aan 2 mensen/producten: anabool en androgeen. Je verliest teveel na een kuur om te zeggen dat het succesvol was. Zonde!

Of je een alcoholist nu 50 of 60 biertjes in een uur geeft: meer dronken wordt ie niet, zieker wel. :D:D:D:D

Alle gekheid op een stokje: De grens van inname wordt ergens bereikt waarbij je receptoren zijn gevuld en niets meer kunnen hebben. Veel jongens op DBB denken dat receptoren dingen zijn die oneindig hormonen kunnen opslurpen. Nee dus, aan alles zit een maximum.
En zoals DW zegt: Sommige jongens zullen gewoon nooit 120 wegen!
En zo is het. Als ik mezelf zie constateer ik óók een maximum dat ik bereik, zo rond de 108kg wat ik vasthou. En als ik in een massakuur op de 116 uitkom weet ik gewoon dat ik niet moet denken dat als ik de volgende keer 3000mg test zet ipv 750 dat ik die 116 wél vasthou!

Ben ik dan één van de weinigen hier die nuchter z'n kansen inschat???

DBC01 zei:
Of je een alcoholist nu 50 of 60 biertjes in een uur geeft: meer dronken wordt ie niet, zieker wel. :D:D:D:D

Alle gekheid op een stokje: De grens van inname wordt ergens bereikt waarbij je receptoren zijn gevuld en niets meer kunnen hebben. Veel jongens op DBB denken dat receptoren dingen zijn die oneindig hormonen kunnen opslurpen. Nee dus, aan alles zit een maximum.
En zoals DW zegt: Sommige jongens zullen gewoon nooit 120 wegen!
En zo is het. Als ik mezelf zie constateer ik óók een maximum dat ik bereik, zo rond de 108kg wat ik vasthou. En als ik in een massakuur op de 116 uitkom weet ik gewoon dat ik niet moet denken dat als ik de volgende keer 3000mg test zet ipv 750 dat ik die 116 wél vasthou!

Ben ik dan één van de weinigen hier die nuchter z'n kansen inschat???

Nee hoor ik weet ook dat ik nie over de 140 ga komen ;)

hitman zei:
Nou infinity, dat weet ik zo nog nie hoor, verhoog je dosis frikandellen van 10 naar 15 per dag :D

Hahahaha,die is leuk. :p

Maar Dbc heeft gelijk dat je zowiezo beter kan stacken dan een test alone kuur te doen maar qua hoeveelheden zitten we niet op dezelfde lijn,is ook niet nodig want de een(ik)heeft nou eenmaal wat meer nodig dan de ander(DBC). :D

DBC heeft voor een keer min of meer gelijk. Er is niet veel meerwaarde aan meer dan een gram test per week. Van test is aangetoond dat de winst tot en met 600 mg lineair is. Maar daarna ? In een muizen studie toonden ze eens aan dat een bepaalde dosis net hetzelfde effect had als het tienvoudige. Hoewel ik de studie momenteel niet bij de hand heb, meen ik me te herinneren dat het neerkwam op het equivalent van zo'n 700 mg pure testosterone in de week, wat neerkomt op ongeveer een gram enanthaat of cypionaat. Daarom dat je doorgaans bouwt op 500, 750 of 1000 mg per week, en als het dan echt nog hoger moet, iets anders gaan toevoegen.

De reden heeft echter niets met anabool en androgeen te maken, sinds we hier blijkbaar gemakshalve weer vergeten dat anabool ook via de AR gaat, en dus eigenlijk min of meer hetzelfde inhoud. Meeste AAS zijn echter zo veranderd dat ze minder reactief zijn op metabolisatie zoals 6alpha, 6beta, 16alpha en 16beta hydroxylatie, 4-ene reductue, 1-ene reductie, reductie van de 3-keto groep, oxidatie van de 17b-hydroxy groep, 17-beta epimerizatie, aromatizering en zo verder.

In andere woorden, het lichaam kan een overmaat testosterone nu eenmaal makkelijker verwerken dan andere AAS.

DBC01 zei:

Dat is zeker niet het geval, Bill Roberts heeft dit zelfs eens aangetoond, ik denk zelfs dat het artikel nog op meso-rx staat. Ben nu zeker geen zo'n van van 's mans theorien, maar met sluitende bewijzen valt niet te spotten, en hij heeft inderdaad aangetoond dat de kans op volledige receptorbezetting zelfs met monsterdosissen nagenoeg onmogelijk, zeker om dat op korte termijn de influx van androgenen een zelf-regulerende invloed heeft op het aantal AR's.

Bovendien zou zelfs indien alle receptoren gevuld waren, nog altijd het halfleven van meeste steroiden het leven van de AR overleven en bijgevolg tweemaal kunnen gebruikt worden. Vreemd genoeg door zeer goede interactie met SHBG (beter distributie) of juist heel slechte interactie ermee (slechtere clearance).

Nu let op, ik ben het wel met je stelling eens hoor, Op een gegeven punt wordt de winst bij meer innemen gewoon niet meer rendabel. Wou gewoon even je theorie hieromtrent corrigeren.

IMO kan je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid verwerken dus de rest pis je gewoon uit of kop er via een mega pukkel ergens op je lijf kop er weer uit (dure puisten :D )

Ik ben van mening dat alles boven de 750mg testo NIET zal gaan werken,Maar stack je het weer met EQ of deca dan versterk je deze werking weer wel,(tevens ben ik heel erg opzoek naar wat anabolica doet na of tijdens een IGF-1 kuur)

DBC heeft voor een keer min of meer gelijk.

Waanzinnige vreugde is mijn deel :bow: :D

Wat ik bedoel is dat ik heb gemerkt, en dat mij ook is verteld door een coach van beroepssporters die af en toe een licht kuurtje nemen, dat als ik meer winst wil overhouden van een kuur, ik niet zo hoog moet gaan zitten met m'n androgene stoffen. En de eerste kuur van dit jaar bewees dat: ik kon goed vasthouden en de dip was er praktisch niet. In de zomer ga je automatisch voor hoger androgeen want het maakt je zo droog en nog meer van dat soort excusen, en idd je kan er moeilijker van vasthouden en de dip is wel merkbaar.

DBC01 zei:
Waanzinnige vreugde is mijn deel :bow: :D

Wat ik bedoel is dat ik heb gemerkt, en dat mij ook is verteld door een coach van beroepssporters die af en toe een licht kuurtje nemen, dat als ik meer winst wil overhouden van een kuur, ik niet zo hoog moet gaan zitten met m'n androgene stoffen. En de eerste kuur van dit jaar bewees dat: ik kon goed vasthouden en de dip was er praktisch niet. In de zomer ga je automatisch voor hoger androgeen want het maakt je zo droog en nog meer van dat soort excusen, en idd je kan er moeilijker van vasthouden en de dip is wel merkbaar.

Zolang je nakuur in orde is, en je wat verstandig omspringt met meer supressieve producten zoals 19Nor-progestagenen Mag je dip niet noemenswaardig zwaarder zijn afhankelijk van de producten die je gebruikt. Die dip is redelijk recht evenredig met de winst die je maakt. Enkele goede tips daartoe zijn echter het gebruik van orals en 19Nor-progestagenen vermijden gedurende de laatste 2 a 3 weken, cortisol zo laag mogelijk houden gedurende de eerste 5 weken na een kuur, HCG gebruiken om testikels te sensitiseren en zo voorts.

SCREWBEAST zei:
IMO kan je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid verwerken dus de rest pis je gewoon uit of kop er via een mega pukkel ergens op je lijf kop er weer uit (dure puisten :D )

Ik ben van mening dat alles boven de 750mg testo NIET zal gaan werken,Maar stack je het weer met EQ of deca dan versterk je deze werking weer wel,(tevens ben ik heel erg opzoek naar wat anabolica doet na of tijdens een IGF-1 kuur)

Eigenlijk is dit een weinig synergistische combinatie omdat androgenen zoiezo al zorgen voor een verhoging van autocrien/paracriene IGF productie, en verbetering van de regulatie ervan, terwijl ze eigenlijk systemisch IGF-I verlagen om zo de metabole voordelen te gunnen aan de hongerige spieren, in plaats van aan al je organen. Het gebruik van IGF-I daarbij doet een deel van dat effect teniet, en tegelijkertijd zal de negatieve feedback daarvan op zen beurt weer de regulatie van je extra IGF-I verminderen, waardoor meer geelimineerd en minder gebruikt wordt.

Big Cat zei:
Zolang je nakuur in orde is, en je wat verstandig omspringt met meer supressieve producten zoals 19Nor-progestagenen Mag je dip niet noemenswaardig zwaarder zijn afhankelijk van de producten die je gebruikt. Die dip is redelijk recht evenredig met de winst die je maakt. Enkele goede tips daartoe zijn echter het gebruik van orals en 19Nor-progestagenen vermijden gedurende de laatste 2 a 3 weken, cortisol zo laag mogelijk houden gedurende de eerste 5 weken na een kuur, HCG gebruiken om testikels te sensitiseren en zo voorts.

hmm, dus eindigen met tren act. is niet echt lekker :eek:

Big Cat zei:

En dan nu nog wat voorbeelden geven van 19Nor-progestagenen en er zijn een hélebole DBB'ertjes je erg dankbaar. ;)

Big Cat zei:
Enkele goede tips daartoe zijn echter het gebruik van orals en 19Nor-progestagenen vermijden gedurende de laatste 2 a 3 weken, cortisol zo laag mogelijk houden gedurende de eerste 5 weken na een kuur, HCG gebruiken om testikels te sensitiseren en zo voorts.

BC, is het alleen al met het oog op cortisol dan niet verstandig om in de nakuur clen te gebruiken? Niet zozeer voor het ververbrandende effect maar gezien het feit dat clen de cortisolreceptoren bezet?

SCREWBEAST zei:
Ik ben van mening dat alles boven de 750mg testo NIET zal gaan werken,Maar stack je het weer met EQ of deca dan versterk je deze werking weer wel

Vaag verhaal...

Dus iedereen die boven de 750mg test zit is volgens jou dom bezig?

DBC01 zei:
En dan nu nog wat voorbeelden geven van 19Nor-progestagenen en er zijn een hélebole DBB'ertjes je erg dankbaar. ;)

Excuses daarvoor :) de bekendste zijn nandrolone, trenbolone, Norethandrolone, Normethandrolone, trestolone, norclostebol, mibolerone en ethylestrenol

Terug
Naar boven