Fitness Seller

Testo laag

Edward Baez

Novice
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Hallo iedereen , ik heb in juni in 2019 bloed laten trekken ,en mijn testo stond op 3 wat heel laag was . Ik ben dan terug begonnen met mijn sarms en prohormoon en twee maand geleden heb ik ook een bloed test gedaan en mijn testo stond op 6 , nu heb ik terug bloed getrokken en mijn testo staat nu op 6,5 en het gemiddelde is 7tot35 ... De dokter wilt nu nog twee maand wachten voor een testosteron behandeling dit gaat hier over 8maanden dat ik weet dat mijn test onder het gemiddelde zit .ik heb al meerdere keren een pct gebruikt maar met weinig bloed resultaten maar ik blijf er wel goed uitzien zolang ik die pct neem ,toch zit ik met veel spierafbraak in me bloed zei de dokter .wat raden jullie mij aan zou ik zelf de testo toedienen of andere dokter of een andere mening van jullie graag sportieve groeten !

Beste is natuurlijk als je het voorgeschreven krijgt probeer dit als dit je niet lukt zou ik het toch wel echt zelf gaan toedienen.

• Topic Starter Topic Starter
Beste is natuurlijk als je het voorgeschreven krijgt probeer dit als dit je niet lukt zou ik het toch wel echt zelf gaan toedienen.
Ik kan echt geen 8weken meer wachten tot de dokter zin heeft om het voor te schrijven.tenzij dat ik 8weken door ga op pct en dan nog , bedankt voor de goeie raad !

Ik kan echt geen 8weken meer wachten tot de dokter zin heeft om het voor te schrijven.tenzij dat ik 8weken door ga op pct en dan nog , bedankt voor de goeie raad !

ik heb jaren terug dom zonder verstand gekuurd en toen laten bloedprikken zat ik o 4mnol. Ik weet precies wat je meemaakt man echt een kut gevoel, sinds 2 jaar aan het blasten cruisen en nu geen last meer van gelukkig.

Hallo iedereen , ik heb in juni in 2019 bloed laten trekken ,en mijn testo stond op 3 wat heel laag was .
Hoelang geleden was het daarvoor dat je nog gekuurd had, met welke middelen, en hoe lang?

Ik ben dan terug begonnen met mijn sarms en prohormoon en twee maand geleden heb ik ook een bloed test gedaan en mijn testo stond op 6 , nu heb ik terug bloed getrokken en mijn testo staat nu op 6,5 en het gemiddelde is 7tot35 ...
Begrijp ik dat je SARMs en prohormonen gebruikte terwijl je die bloedtest deed? Dan is het toch niet verwonderlijk dat je testosteron laag is?

Wil je een objectieve bloedwaarde van je testosteron, moet je toch een paar maanden clean zijn wat betreft gebruik van prohormonen, sarms of androgenen. Misschien daarom dat je dokter 2 maanden wil wachten, wat mij logisch lijkt.

Laatst bewerkt:
ik heb jaren terug dom zonder verstand gekuurd en toen laten bloedprikken zat ik o 4mnol. Ik weet precies wat je meemaakt man echt een kut gevoel, sinds 2 jaar aan het blasten cruisen en nu geen last meer van gelukkig.

Ben je niet bang dat wanneer je ooit (moet) stoppen met blasten en cruisen je in een gigantische dip terecht komt?

Wat maakt die 8 weken nog uit? Als het onder begeleiding kan zou ik dat gewoon even afwachten als ik jou was.
Stel je gaat nu wat nemen en hij wil nog even een keer je testosteron waardes opmeten, dan gaat ie niks voorschrijven meer.

@svenrpb zijn test is ook laag, misschien kan hij je Advies geven.

Creatine-kinase...... :roflol:

Als je niet gebruikt breken je spieren af gezien je huidige fysiek wat niet natuurlijk is.
Als je dit wilt houden moet je domweg blijven gebruiken.
Gebruiken om je huidig fysiek te houden dus cruisen of inleveren en thats is.
Niet genoeg geld is inleveren. Deal with it!
Laat het ver uit je dromen dat je een TRT gaat krijgen.

En leer wat vrij test is....... Jij ziet maar 1 getal en artsen veel meer dan 1 getal.
Je had je beter in moeten lezen voordat je dit soort dingen ging doen.
100% off voor een jaar en dan maar even kut gaan.

Sterkte man! Kut dat je dit mee moet maken.
En hou je sterk omdat je psyche ook een klap krijgt hiermee.
Dit is het geleende van AAS waar je een prijs voor betaald.
AAS is drugs, niet meer en niet minder. Het maakt een verslaving.

Ik heb er niets tegen en sta er niet negatief in, ik vind dat het wel voor de profs is weggelegd.
Niet voor amateurs die vervolgens de shit ingaan door shady dealers, die notabene zelf ecto zijn.
Voor de BB-ers die weten wat ze doen sta ik er wel achter omdat ze weten wat ze doen en een doel hebben.
Ze weten welke show ze spelen en dat ze artiest zijn, ze verkopen iets en het is geen hobby.

Laatst bewerkt:
Hoelang geleden was het daarvoor dat je nog gekuurd had, met welke middelen, en hoe lang?

Begrijp ik dat je SARMs en prohormonen gebruikte terwijl je die bloedtest deed? Dan is het toch niet verwonderlijk dat je testosteron laag is?
Ik heb verschillende keren prohormoon gebruikt en anavar op en af , maar telkens het minimum dat ik gebruikte tussen in de bloed testen , ik weet dat de testosteron onderdrukt word maar ik vind dat de dokter al bloed testen genoeg geeft en mij misch kan helpen

Idd ik moest stoppen want ik kan niet meer van de pijn telkens ik anavar 20mg per dag neem dan krijg ik enorm pijn achter 2a3w in mijn nek maar echt pijn e kon zelf mijn hoofd niet meer ondersteunen als ik uit bed kwam wat zou de reden hiervan zijn ? Valse anavar zeker ? Zouden dit winny zijn ?

Idd ik moest stoppen want ik kan niet meer van de pijn telkens ik anavar 20mg per dag neem dan krijg ik enorm pijn achter 2a3w in mijn nek maar echt pijn e kon zelf mijn hoofd niet meer ondersteunen als ik uit bed kwam wat zou de reden hiervan zijn ? Valse anavar zeker ? Zouden dit winny zijn ?
Wat heeft anavar of wistrol met jouw nekpijn te maken? Ik zou niet weten waarom je dit denkt.

Vreemd. Ik denk niet dat dit door anavar komt.
Winny? lijkt me sterk alleen Winny heeft wel de naam gewrichten "uit te drogen" dus misschien ligt het toch daar aan.
Wel een rare plek trouwens. Ik kreeg last in mijn ellebogen ervan maar ja iedereen is anders.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.
Succes verder ermee.

Terug
Naar boven