Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dat gebruikt is zo'n bloedtest geen reet waard.Ik heb verschillende keren prohormoon gebruikt en anavar op en af , maar telkens het minimum dat ik gebruikte tussen in de bloed testen , ik weet dat de testosteron onderdrukt word maar ik vind dat de dokter al bloed testen genoeg geeft en mij misch kan helpen
Is normaal hoorIdd ik moest stoppen want ik kan niet meer van de pijn telkens ik anavar 20mg per dag neem dan krijg ik enorm pijn achter 2a3w in mijn nek maar echt pijn e kon zelf mijn hoofd niet meer ondersteunen als ik uit bed kwam wat zou de reden hiervan zijn ? Valse anavar zeker ? Zouden dit winny zijn ?
wat een raare vraag.Normaal bij anavar
Bij winstrol toch ?Omdat ik de pijn krijg achter 3w anavar , en ik moet dan ontsteking remmers nemen voor de pijnWat heeft anavar of wistrol met jouw nekpijn te maken? Ik zou niet weten waarom je dit denkt.
No pain no gain
Ik wil gewoon niet veel gebruiken, ik heb vroeger al genoeg gebruik en ik wil geen grote terug slag krijgen , ja de reden waarom ik moet stoppen is van de pijn die ik krijg ervan maar zal zeker winny zijn ipv anavarAls ik dit lees denk ik enkel “man, man, man... Kap met gebruiken van al die troep”. Te bang om te prikken ofzo dat je allemaal orale rotzooi naar binnen werkt? Anavar op 20mg/dag gebruiken voor 3 weken en dan weer stoppen? Dan heb je er toch niks aan?
Gebruik dan niks ?Ik wil gewoon niet veel gebruiken, ik heb vroeger al genoeg gebruik en ik wil geen grote terug slag krijgen , ja de reden waarom ik moet stoppen is van de pijn die ik krijg ervan maar zal zeker winny zijn ipv anavar
Dat wil niets zeggen. Kan ook toevallig zijn.Omdat ik de pijn krijg achter 3w anavar , en ik moet dan ontsteking remmers nemen voor de pijn
En waarom zou het winny zijn ipv anavar? Wat heeft winny met nekpijn te maken? Rare conclusies die jij maakt.Ik wil gewoon niet veel gebruiken, ik heb vroeger al genoeg gebruik en ik wil geen grote terug slag krijgen , ja de reden waarom ik moet stoppen is van de pijn die ik krijg ervan maar zal zeker winny zijn ipv anavar
Precies, en dan bij pijn ook meteen ontstekingsremmers slikken. Man, ben blij dat mijn lever beter behandeld wordt.