MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Die kan ook ;)

Combi mangosteen en druivenpit gaat je oestrogeen te laag brengen. D-asparatic acid werkt niet echt.

Vitamine D 2000-5000iu/dag.

GABA verlaagt je test

HMB werkt niet

Indole-3-Carbinol zou kunnen en is positief voor de vetverbranding.

Groente thee verlaagt oestrogeen en kan idd je test stimuleren, maar oppassen voor je lever. Sommige mensen kunnen de extracten niet verdragen.

Hey Cools,

dus ofwel mangosteen ofwel druivenpit is je advies?

By the way, wat zijn de gevolgen van een te lage oestrogeen levels?

In hoeverre verlaagt GABA de testspiegels?

Er zijn ook artikelen bekend dat het de groeihormoon doet stijgen, in hoe verre klopt dit?

PS: wat is volgens jou een zeer goede stack om gh en test optimaal te stimuleren? Heb je zo'n combinatie in gedachte?

Alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 03:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:11 ----------

Ajb ;)

[Link niet meer beschikbaar]

2 a 3/dag

Ik eet dagelijks een blikje makreelfilet, dus dan zit ik goed qua Fosfatidylserine?

Makreel bevat blijkbaar gemiddeld 480mg/100gr van dat stof :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fosfatidylserine

• #2.083
Hey Cools,

dus ofwel mangosteen ofwel druivenpit is je advies?

By the way, wat zijn de gevolgen van een te lage oestrogeen levels?

In hoeverre verlaagt GABA de testspiegels?

Er zijn ook artikelen bekend dat het de groeihormoon doet stijgen, in hoe verre klopt dit?

PS: wat is volgens jou een zeer goede stack om gh en test optimaal te stimuleren? Heb je zo'n combinatie in gedachte?

Alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 03:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:11 ----------

Ik eet dagelijks een blikje makreelfilet, dus dan zit ik goed qua Fosfatidylserine?

Makreel bevat blijkbaar gemiddeld 480mg/100gr van dat stof :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fosfatidylserine

Ik zou geen van beiden ;) Die extracten zijn meestal veel te sterk als ze gestandaardiseerd zijn op hun actieve stof.

Oestrogeen beschermd alle cellen in het lichaam en heeft een vochtregulerende functie. Dus gevolgen kan zijn verhoogde celschade (daarom last ogen bv door antioestrogenen) en droge gewrichten met beschadiging tot gevolg.

Het effect van GABA op testosteron kan je in mijn topic Hormonen zien. Dit is dosisafhankelijk. Het laat idd groeihormoon stijgen, meer hierover in het andere topic.

Een goede stack zou zijn vitamine D, phosphatidylserine en NO verhogend middel. Alle drie veilig. Vitamine D is al een anti oestrogeen bv. Maar net voldoende zonder de kans op schade te verhogen. Meer van anti oestrogenen zou ik dus niet nemen.

Makreel bevat nogal veel toxische zware metalen. Als je groene thee (ook een anti-oestrogeen) erbij drinkt wordt de opname sterk verminderd, alsook met een extra stuk volkorenbrood erbij. Zwarte thee zou beter werken, maar is dan mogelijk weer licht oestrogeen.

Er zit idd redelijk wat phosphatidylserine in makreel.

Heb die druivenpit extract man man man smerig spul dat moet je echt in capsules hebben.

Heb die druivenpit extract man man man smerig spul dat moet je echt in capsules hebben.

Bitter van smaak hé :)

Idem dito met mangosteen extract.

Je kan het best mengen met suikervrije siroop of met vruchtensap ;)

Maar dan nog zal het niet goed mengen, het mengt niet goed met water en fruitsap heb ik de indruk, ik meng het met instant BCAA poeder (iBCAA) waar sojalecithine in zit en dit zorgt er voor dat het goed oplost, dat helpt een beetje.

Bitter van smaak hé :) Idem dito met mangosteen extract. Je kan het best mengen met suikervrije siroop of met vruchtensap ;)
Moest het met 50ml water stond er nog scheut siroop erbij maar kreeg het echt amper weg, smaakt ook heel droog:o

Ik heb iets gelezen over Tongkat Ali.
T is een soort wortel...hier ver weg vandaan haha.

Maare..ze zeggen dat het je test omhoog gooit.....zou het?

• #2.089
Cools wat is jou mening hierover:

"
There is and it's called eurycoma longifolia (tongkat ali, pasak bumi) extract. I could show you lab results that prove it frees up testosterone and without question has greatly enhanced my endurance and strength. The best sources are from Indonesia. Many companies that are only concerned about their bottom line offer smaller (sometimes stretched) ineffective doses under the name 'Longjack' etc. You can find a good source here or here .. many places really you just have to know what you are looking for. Barlowe's also offers nettle extract which works. In addition to its anabolic effect it has other benefits that anyone who knows how to use Google can find. It's the real deal and I'm glad I found it.

On a lesser level, sulbutiamine has the effect of boosting mental performance and giving me an "in the zone" feeling at a single 600mg dose taken with food 45 min or so before a workout.

My two cents :~ "

Topic:
http://www.longecity.org/forum/topic/48065-steroids/

Misschien wilt u de voordelen en bijwerkingen alvorens Tongkat ali begrijpen http://www.diemduroilstore.com/tongkat-ali-benefits-and-side-effects/

En dan gaan zoeken waar ze het goede product verkopen.
Er word erg veel mee gerommeld nl

• #2.093
Zal ik eens nakijken ;)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Er zijn wel een paar betrouwbare firma's. Mijn voorkeur gaat naar AOV.

Ah top! het is wel goedkoper dan ps, dus misschien hogere dosering. Maar las ook ergens dat t op een ander deel van de hercencel? werkt dan ps.

Maar ben benieuwd. Ps is 600mg pd toch (controlerend vh % pure ps uiteraard)

• #2.095
Ah top! het is wel goedkoper dan ps, dus misschien hogere dosering. Maar las ook ergens dat t op een ander deel van de hercencel? werkt dan ps.

Maar ben benieuwd. Ps is 600mg pd toch (controlerend vh % pure ps uiteraard)

Ik kan er spijtig genoeg niets van terugvinden. Vermoed dat dit ook maar beperkt zal werken als het al werkt.

Ik kan er spijtig genoeg niets van terugvinden. Vermoed dat dit ook maar beperkt zal werken als het al werkt.

Thanks vh zoeken man. Ik heb wel wat posts gevonden die stellen dat -choline niet dezelfde eigenschappen heeft als -serine. Niks wetenschappelijks onderbouwd oid, maar als het echt goed tegen verhoogde stress/cortisol zou werken zou het niet zoveel goedkoper zijn.

Maar PS 600 mg toch, bij het opstaan? Thanks!

• #2.097
'S morgens 1 x 200mg , 's middag 1 en 's avonds 1 ;)

in

Werkt die tongkat ali?

Waar zou ik deze evt het beste aan kunnen schaffen?

Terug
Naar boven