- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Combi mangosteen en druivenpit gaat je oestrogeen te laag brengen. D-asparatic acid werkt niet echt.
Vitamine D 2000-5000iu/dag.
GABA verlaagt je test
HMB werkt niet
Indole-3-Carbinol zou kunnen en is positief voor de vetverbranding.
Groente thee verlaagt oestrogeen en kan idd je test stimuleren, maar oppassen voor je lever. Sommige mensen kunnen de extracten niet verdragen.

Hey Cools,
dus ofwel mangosteen ofwel druivenpit is je advies?
By the way, wat zijn de gevolgen van een te lage oestrogeen levels?
In hoeverre verlaagt GABA de testspiegels?
Er zijn ook artikelen bekend dat het de groeihormoon doet stijgen, in hoe verre klopt dit?
PS: wat is volgens jou een zeer goede stack om gh en test optimaal te stimuleren? Heb je zo'n combinatie in gedachte?
Alvast bedankt
---------- Toegevoegd om 03:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:11 ----------
Ik eet dagelijks een blikje makreelfilet, dus dan zit ik goed qua Fosfatidylserine?
Makreel bevat blijkbaar gemiddeld 480mg/100gr van dat stof
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fosfatidylserine
Die extracten zijn meestal veel te sterk als ze gestandaardiseerd zijn op hun actieve stof.Heb die druivenpit extract man man man smerig spul dat moet je echt in capsules hebben.

Moest het met 50ml water stond er nog scheut siroop erbij maar kreeg het echt amper weg, smaakt ook heel droogBitter van smaak héIdem dito met mangosteen extract. Je kan het best mengen met suikervrije siroop of met vruchtensap
![]()

Moest het met 50ml water stond er nog scheut siroop erbij maar kreeg het echt amper weg, smaakt ook heel droog![]()

Ik heb iets gelezen over Tongkat Ali.
T is een soort wortel...hier ver weg vandaan haha.
Maare..ze zeggen dat het je test omhoog gooit.....zou het?
Even via de search intypen.Cools wat is jou mening hierover:
"
There is and it's called eurycoma longifolia (tongkat ali, pasak bumi) extract. I could show you lab results that prove it frees up testosterone and without question has greatly enhanced my endurance and strength. The best sources are from Indonesia. Many companies that are only concerned about their bottom line offer smaller (sometimes stretched) ineffective doses under the name 'Longjack' etc. You can find a good source here or here .. many places really you just have to know what you are looking for. Barlowe's also offers nettle extract which works. In addition to its anabolic effect it has other benefits that anyone who knows how to use Google can find. It's the real deal and I'm glad I found it.
On a lesser level, sulbutiamine has the effect of boosting mental performance and giving me an "in the zone" feeling at a single 600mg dose taken with food 45 min or so before a workout.
My two cents :~ "
Topic:
http://www.longecity.org/forum/topic/48065-steroids/
Phosfatedylcholine, werkt dit even goed tegen stress/cortisol als PS?

En dan gaan zoeken waar ze het goede product verkopen.
Er word erg veel mee gerommeld nl
Zal ik eens nakijken
---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------
Er zijn wel een paar betrouwbare firma's. Mijn voorkeur gaat naar AOV.
Ah top! het is wel goedkoper dan ps, dus misschien hogere dosering. Maar las ook ergens dat t op een ander deel van de hercencel? werkt dan ps.
Maar ben benieuwd. Ps is 600mg pd toch (controlerend vh % pure ps uiteraard)
Ik kan er spijtig genoeg niets van terugvinden. Vermoed dat dit ook maar beperkt zal werken als het al werkt.