XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Vitamine D van Body en Fitshop (om de dag) en thuis ook zonnebank (is toch ook vitamine D), daarnaast alleen whey van XXL nutrition, omega tablet, glucosamine (2 per dag) en smart Multi van Bodu en Fitshop.

Kan vetinname er ook invloed op hebben (ik hoorde over verzadigde vetten en mijn vetten komen eigenlijk enkel uit pindakaas en cashewnoten, 1gr per kg)

Vitamine D van een zonnebank is vrijwel niets. Dus zonder sterk licht en zon zoals die 2 maanden in onze streek kan je het vergeten zonder supplement.

Hoeveel neem je per dag? En zou voor een ander merk opteren.

Je multi alvast mee stoppen gezien bepaalde vitamines een negatief effect op je testosteron kunnen hebben. Voor je vitaminen in de juiste verhouding elke dag variërend 300gram groenten per dag (vers/diepvries) en 2kiwi's icm een appel of peer afwisselt. Een banaan extra kan gezien de positieve effecten hiervan.

Voor je omega 3 gewoon hand vol walnoten per dag en 2x per week vette vis zoals zalm icm een kop groene thee (verhoogt test door licht oestrogene werking en verhinderd opname kwik uit vis).

Dus meer bronnen van gezonde vetten ;)

Glucosamine vervangen door collageen hydrolysaat. Werkt beter.
http://www.ergomax.nl/great-lakes-gelatine-grasgevoerde-collageen-hydrolysaat

We proberen het eerst zo als je daar zin in hebt ;)

Vitamine D van een zonnebank is vrijwel niets. Dus zonder sterk licht en zon zoals die 2 maanden in onze streek kan je het vergeten zonder supplement. Hoeveel neem je per dag? En zou voor een ander merk opteren. Je multi alvast mee stoppen gezien bepaalde vitamines een negatief effect op je testosteron kunnen hebben. Voor je vitaminen in de juiste verhouding elke dag variërend 300gram groenten per dag (vers/diepvries) en 2kiwi's icm een appel of peer afwisselt. Een banaan extra kan gezien de positieve effecten hiervan. Voor je omega 3 gewoon hand vol walnoten per dag en 2x per week vette vis zoals zalm icm een kop groene thee (verhoogt test door licht oestrogene werking en verhinderd opname kwik uit vis). Dus meer bronnen van gezonde vetten ;) Glucosamine vervangen door collageen hydrolysaat. Werkt beter. http://www.ergomax.nl/great-lakes-gelatine-grasgevoerde-collageen-hydrolysaat We proberen het eerst zo als je daar zin in hebt ;)

Je hebt er verstand van!

Ik eet elke dag minimaal 500gram groente, een appel en een banaan. kan ipv die walnoten ook cashews? Andere vraag: meer seksuele activiteiten kan dat (in)direct ook het testosteron weer op gang brengen en hoelang kan het duren voordat waardes omhoog gaan?

• #2.063
Je hebt er verstand van!

Ik eet elke dag minimaal 500gram groente, een appel en een banaan. kan ipv die walnoten ook cashews? Andere vraag: meer seksuele activiteiten kan dat (in)direct ook het testosteron weer op gang brengen en hoelang kan het duren voordat waardes omhoog gaan?

Ah dat is goed. Nee alleen walnoten bevatten voldoende omega 3. En zou zeker 1 kiwi eten per dag gezien het verschillende stoffen bevat die positief zijn.

Geen seksuele activiteiten brengen je testosteron juist hoger ;)

Ah dat is goed. Nee alleen walnoten bevatten voldoende omega 3. En zou zeker 1 kiwi eten per dag gezien het verschillende stoffen bevat die positief zijn.

Geen seksuele activiteiten brengen je testosteron juist hoger ;)

Huj echt? Sex bevordert libido toch en dat weer test

Cools wat is jou mening hierover:

"
There is and it's called eurycoma longifolia (tongkat ali, pasak bumi) extract. I could show you lab results that prove it frees up testosterone and without question has greatly enhanced my endurance and strength. The best sources are from Indonesia. Many companies that are only concerned about their bottom line offer smaller (sometimes stretched) ineffective doses under the name 'Longjack' etc. You can find a good source here or here .. many places really you just have to know what you are looking for. Barlowe's also offers nettle extract which works. In addition to its anabolic effect it has other benefits that anyone who knows how to use Google can find. It's the real deal and I'm glad I found it.

On a lesser level, sulbutiamine has the effect of boosting mental performance and giving me an "in the zone" feeling at a single 600mg dose taken with food 45 min or so before a workout.

My two cents :~ "

Topic:
http://www.longecity.org/forum/topic/48065-steroids/

Ik lees datage testosteron en hoge cortisol kunnen zorgen voor opslaan meer buikvet? In hoeverre klopt dit en hoe kan ik dit tegengaan...

• #2.070
Cools wat is jou mening hierover:

"
There is and it's called eurycoma longifolia (tongkat ali, pasak bumi) extract. I could show you lab results that prove it frees up testosterone and without question has greatly enhanced my endurance and strength. The best sources are from Indonesia. Many companies that are only concerned about their bottom line offer smaller (sometimes stretched) ineffective doses under the name 'Longjack' etc. You can find a good source here or here .. many places really you just have to know what you are looking for. Barlowe's also offers nettle extract which works. In addition to its anabolic effect it has other benefits that anyone who knows how to use Google can find. It's the real deal and I'm glad I found it.

On a lesser level, sulbutiamine has the effect of boosting mental performance and giving me an "in the zone" feeling at a single 600mg dose taken with food 45 min or so before a workout.

My two cents :~ "

Topic:
http://www.longecity.org/forum/topic/48065-steroids/

ajb

Eurycoma longifolia, dat je misschien beter kent als Tongkat Ali. Tongkat Ali verhoogt in dierstudies de testosteronspiegel en stimuleert soms zelfs de spieropbouw. Het mechanisme is onbekend

[Link niet meer beschikbaar]

Tongkat Ali
Het is dat praktisch al het onderzoek naar Tongkat Ali door één groep Maleise onderzoekers is gedaan en hun conclusies nog niet door anderen zijn bevestigd. Anders stopten wij met het schrijven van moeilijke stukjes en gingen we op stel en sprong Tongkat Ali kweken. Want afgaande op de studies is Tongkat Ali niets minder dan plantaardig testosteron. Geef het aan gecastreerde ratten en ze gaan vrouwtjes beklimmen. Hun prostaten en geslachtsorganen gaan groeien. Goed, dagelijkse 1njecties van 15 milligram testosteron per kilo lichaamsgewicht werken beter. Maar je kunt niet alles hebben. Ook de kringspieren van de ratten groeiden. Dat is een klassieke biomerker waarmee onderzoekers de anabole activiteit van steroïden bepalen. De lokale bevolking in sommige Aziatische regio's kent Tongkat Ali als een libidoverbeteraar. De onderzoekers konden dat effect bevestigen. Ratten die Tongkat Ali kregen klommen vaker op een elektrische vrouwtjesrat en paarden vaker. Voor al de effecten geldt dat ze sterker werden naarmate de dosis groter werd. Je kunt Tongkat Ali echter niet onbeperkt gebruiken. De plant bevat giftige stoffen.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ik lees datage testosteron en hoge cortisol kunnen zorgen voor opslaan meer buikvet? In hoeverre klopt dit en hoe kan ik dit tegengaan...

Klopt inderdaad. Cortisol kan de opslag van vet en dus ook buikvet verhogen. En testosteron (androgenen algemeen) verminderen dit.

Dit ga je vooral tegen door weinig stress, veel zon (of sterk licht en vitamine D), gezonde voeding en veel beweging.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Zwaar trainen, genoeg slaap heb ik. Wellicht te weinig vet en teveel stress (cortisol)

Dankjewel

Vet is nodig voor een goede aanmaak van testosteron.

Als je teveel stress hebt raad ik het middel phosphatidylserine aan om dit te verlichten. Staat in de 1ste post.

ajb

Eurycoma longifolia, dat je misschien beter kent als Tongkat Ali. Tongkat Ali verhoogt in dierstudies de testosteronspiegel en stimuleert soms zelfs de spieropbouw. Het mechanisme is onbekend

[Link niet meer beschikbaar]

Tongkat Ali
Het is dat praktisch al het onderzoek naar Tongkat Ali door één groep Maleise onderzoekers is gedaan en hun conclusies nog niet door anderen zijn bevestigd. Anders stopten wij met het schrijven van moeilijke stukjes en gingen we op stel en sprong Tongkat Ali kweken. Want afgaande op de studies is Tongkat Ali niets minder dan plantaardig testosteron. Geef het aan gecastreerde ratten en ze gaan vrouwtjes beklimmen. Hun prostaten en geslachtsorganen gaan groeien. Goed, dagelijkse 1njecties van 15 milligram testosteron per kilo lichaamsgewicht werken beter. Maar je kunt niet alles hebben. Ook de kringspieren van de ratten groeiden. Dat is een klassieke biomerker waarmee onderzoekers de anabole activiteit van steroïden bepalen. De lokale bevolking in sommige Aziatische regio's kent Tongkat Ali als een libidoverbeteraar. De onderzoekers konden dat effect bevestigen. Ratten die Tongkat Ali kregen klommen vaker op een elektrische vrouwtjesrat en paarden vaker. Voor al de effecten geldt dat ze sterker werden naarmate de dosis groter werd. Je kunt Tongkat Ali echter niet onbeperkt gebruiken. De plant bevat giftige stoffen.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Klopt inderdaad. Cortisol kan de opslag van vet en dus ook buikvet verhogen. En testosteron (androgenen algemeen) verminderen dit.

Dit ga je vooral tegen door weinig stress, veel zon (of sterk licht en vitamine D), gezonde voeding en veel beweging.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Vet is nodig voor een goede aanmaak van testosteron.

Als je teveel stress hebt raad ik het middel phosphatidylserine aan om dit te verlichten. Staat in de 1ste post.

Thanks! Waar haal ik dat?

Beste Cools,

wat is volgens jou een zeer goede stack om gh en test optimaal te stimuleren? Heb je zo'n combinatie in gedachte? Want ben benieuwd, ook omwille het feit dat ik al de pagina's nog niet doorgelezen heb...

Verder vroeg ik mij af of het verstandig is om de volgende producten te stacken of te combineren?

- Mangosteen (poeder)
- Druivenpit extract (poeder)
- D-aspartic acid (poeder)

Zo ja, in welke verhoudingen en welke hoeveelheden zou ik dat het beste doen?

Dan vroeg ik mij ook af hoeveel vitamine D3 men het beste kan nemen om test te stimuleren?

Als laatst vroeg ik mij af wat je van de volgende producten persoonlijk denkt (zijn dit goeie test en gh boosters?) en of het verstandig is deze te combineren met het bovenste:

- HMB (3-hydroxy-3-methylbutaanzuur) (capsules)

- GABA (Gamma-aminoboterzuur) (capsules)

- Rubus coreanus, veelbelovend bij dierstudies maar kan het nergens vinden om online te kopen

- Indole-3-Carbinol (capsules)

- Groene thee extract (capsules)

• #2.074
Beste Cools,

wat is volgens jou een zeer goede stack om gh en test optimaal te stimuleren? Heb je zo'n combinatie in gedachte? Want ben benieuwd, ook omwille het feit dat ik al de pagina's nog niet doorgelezen heb...

Verder vroeg ik mij af of het verstandig is om de volgende producten te stacken of te combineren?

- Mangosteen (poeder)
- Druivenpit extract (poeder)
- D-aspartic acid (poeder)

Zo ja, in welke verhoudingen en welke hoeveelheden zou ik dat het beste doen?

Dan vroeg ik mij ook af hoeveel vitamine D3 men het beste kan nemen om test te stimuleren?

Als laatst vroeg ik mij af wat je van de volgende producten persoonlijk denkt (zijn dit goeie test en gh boosters?) en of het verstandig is deze te combineren met het bovenste:

- HMB (3-hydroxy-3-methylbutaanzuur) (capsules)

- GABA (Gamma-aminoboterzuur) (capsules)

- Rubus coreanus, veelbelovend bij dierstudies maar kan het nergens vinden om online te kopen

- Indole-3-Carbinol (capsules)

- Groene thee extract (capsules)

Combi mangosteen en druivenpit gaat je oestrogeen te laag brengen. D-asparatic acid werkt niet echt.

Vitamine D 2000-5000iu/dag.

GABA verlaagt je test

HMB werkt niet

Indole-3-Carbinol zou kunnen en is positief voor de vetverbranding.

Groente thee verlaagt oestrogeen en kan idd je test stimuleren, maar oppassen voor je lever. Sommige mensen kunnen de extracten niet verdragen.

Ja. Rauwe wortels bevatten geen vitamine K2. Daarvoor moet je eieren, kaas, roomboter en lever eten.

Terug
Naar boven