- Waardering
- 2.952
Ziet er ook goed uit, maar met niet teveel bestanddelen. Alle stoffen erin staan weer in dit topic met onderzoek bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle middelen erin kan je terugvinden in dit topic met onderzoeken. Niet slecht, maar iets teveel middelen erin (verkoopt natuurlijk beter).

Jouw voorkeur blijft dus gaan naar xtreme test van xxl? Bedankt trouwens voor je hulp altijd![]()

Dit extract is 50%. Ik zit al twee jaar op 0.50 IU/L prolactine. Ref is 0.1-0.3. Lijkt me dat ik wel wegkom met 2x250 mg dan? Kan het in één keer genomen worden?Alles goed
Combineren met 5htp zou kunnen voor een goede balans tussen serotonine en dopamine ipv alleen dopamine verhogen. Maar het effect op je testosteron kan dan ook lager zijn.
2*250mg/dag is goed maar altijd even kijken op welke dosis je het beste doet (hangt ook van L-dopa gehalte af). Ook nooit te hoog want dit kan nadelige effecten hebben. Beiden kan je continue gebruiken maar dan moet de dosis ook wat lager.
Kreeg een aantal dagen een beetje hoofdpijn achter mijn ogen van 2x250mg. Nu verlaagd naar 1x250 mg en het is weg. Gevoel erop is goed en vergelijkbaar met het gevoel dat ik van fosfatidylserine krijg.2x250mg is dan zeker voldoende en verdelen over de dag heen.
Kreeg een aantal dagen een beetje hoofdpijn achter mijn ogen van 2x250mg. Nu verlaagd naar 1x250 mg en het is weg. Gevoel erop is goed en vergelijkbaar met het gevoel dat ik van fosfatidylserine krijg.
Verhoogde alertheid en concentratie voornamelijk. Voel me gewoon chill, maar weet niet zeker of mucuna en fosfatidylserine (neem ik nu niet) daar iets mee te maken hebben.
Verhoogde alertheid en concentratie voornamelijk. Voel me gewoon chill, maar weet niet zeker of mucuna en fosfatidylserine (neem ik nu niet) daar iets mee te maken hebben.

Vooral de kosten bevallen me wel. Fosfatidylserine op 200-300 mg kost pakweg 3-4 keer zoveel. Op 600 mg fosfatidylserine voel ik me helemaal super, maar ik wil geen 40-50 euro per maand uitgeven aan een supplement haha.Sinds ik 2*250mg neem, merk ik ook dat ik ietsje "aanweziger" ben. Vermoeidheid is minder (slaap ook wat beter de laatste tijd). Het kan allemaal placebo zijn uiteraard maar het bevalt me wel![]()
Kreeg een aantal dagen een beetje hoofdpijn achter mijn ogen van 2x250mg. Nu verlaagd naar 1x250 mg en het is weg. Gevoel erop is goed en vergelijkbaar met het gevoel dat ik van fosfatidylserine krijg.

Sinds ik 2*250mg neem, merk ik ook dat ik ietsje "aanweziger" ben. Vermoeidheid is minder (slaap ook wat beter de laatste tijd). Het kan allemaal placebo zijn uiteraard maar het bevalt me wel![]()
Vooral de kosten bevallen me wel. Fosfatidylserine op 200-300 mg kost pakweg 3-4 keer zoveel. Op 600 mg fosfatidylserine voel ik me helemaal super, maar ik wil geen 40-50 euro per maand uitgeven aan een supplement haha.
Merk toch op 1x250 mg nog steeds lichte hoofdpijn. Is het nog een idee om 250 mg om de dag te nemen of is daar de werkingsduur tekort voor?

Merk toch op 1x250 mg nog steeds lichte hoofdpijn. Is het nog een idee om 250 mg om de dag te nemen of is daar de werkingsduur tekort voor?
Anders toch maar terug naar phosphatidylserine
@Cools: je vertelde hierboven dat mucuna pruriëns wat lager moest gedoseerd worden om gewenning te voorkomen. Is 2*250mg laag genoeg of nog iets lager?
Ik zou het namelijk minstens tot nieuwjaar willen gebruiken. Vielen dank![]()