- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Het is die van sportpoeders.nl (50% l-dopa)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is die van sportpoeders.nl (50% l-dopa)
Bullshit. Zelfs al spuit je 500mg testosteron, zal je na anderhalve week niets merken aan je baardgroei.Nu anderhalve maand de Xtreme Test 2.0 van XXL Nutrition geprobeerd.
Na ongeveer een anderhalve a 2 weken merkte ik dat mijn baardgroei sneller ging.
Bullshit. Zelfs al spuit je 500mg testosteron, zal je na anderhalve week niets merken aan je baardgroei.

Bullshit. Zelfs al spuit je 500mg testosteron, zal je na anderhalve week niets merken aan je baardgroei.
Hoe heb je dat gemeten? Op het oog?Naja, is toch echt zo. Als het niet zo is, zou ik het niet zeggen.

Nu anderhalve maand de Xtreme Test 2.0 van XXL Nutrition geprobeerd.
Ik heb het gebruikt in de volgende omstandigheden:
1,78cm lang, 71,5kg zwaar.
6x per week sportschool (elke spiergroep 2x)
In een bulk van 3400kcal.
Ik heb niet de aanbeloven 3 pillen per dag genomen, maar 2 pillen per dag. 1 pil na het ochtendontbijt en 1 pil na het avondeten.
Na ongeveer een anderhalve a 2 weken merkte ik dat mijn baardgroei sneller ging. Na ongeveer 3 weken merkte ik dat ik veel sneller ging zweten, vooral rond borst en rug. Qua kracht helaas niets gemerkt, wat ook wel te verwachten was. Wou het alsnog graag proberen, maar na dit potje haal ik zelf geen nieuwe meer. Voegt voor mij niets toe qua kracht of uithoudingsvermogen.
Naja, is toch echt zo. Als het niet zo is, zou ik het niet zeggen.
Ben je niet tegen de verkeerde bezig? Heb ik ergens geklaagd over geen baardgroei? Als er iets is wat ik vervelend vind, is het om mij elke dag te moeten scheren.
En dat na anderhalve week gebruik van je supplementje. Laat mij niet lachen.Moet eerder mijn baard scheren dan normaal. Helpt helaas niets mee aan kracht though![]()
Ben je niet tegen de verkeerde bezig? Heb ik ergens geklaagd over geen baardgroei? Als er iets is wat ik vervelend vind is het om mij elke dag te moeten scheren.
En dat na anderhalve week gebruik van je supplementje. Laat mij niet lachen.
Ben je niet tegen de verkeerde bezig? Heb ik ergens geklaagd over geen baardgroei? Als er iets is wat ik vervelend vind, is het om mij elke dag te moeten scheren.
Was sarcastisch bro, calm your tits.
@doggyhair Je moet wel heel erg dom zijn als je dit daadwerkelijk gelooft.

Ik bump dit topic even.
Ik weet dat je normaal aanraad om fosfatidylserine te spreiden. Waarom is dat eigenlijk? Werkt 300 mg fosfatidylserine beduidend minder goed als je het in een keer inneemt? Ik vraag dit omdat het vrij onhandig is om te spreiden als je supps voor een langere tijd gebruikt.
Zijn er meer mensen die na het gebruik van Xtreme-test naar Ammoniak ruiken als je gaat zweten?
Ik namelijk wel. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
Blijf het trouwens wel gewoon gebruiken.