XXL Nutrition

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Heeft er iemand DHEA gebruikt die onder de 30 jaar was?
- Wat was het effect?
- Eventuele bijwerkingen?

Zou boven de 100mg per dag een effect hebben voor spiermassa als je onder de 30 jaar bent?

Het zou anti-katabool kunnen werken en positief zijn voor het immuunsysteem (behalve bij bestaande ontstekingen). Maar het zou ook een sterk androgene werking hebben.

Dus opzich is het ideaal om tijdens een cut clomid te pakken? Meer (vrij)test en minder e2.
Hier lees ik inderdaad ook het eea over. Niet eens zozeer in een cut maar ook simpelweg voor meer test. Kwam ergens tegen dat er zelfs mensen op clomid zijn gezet ipv injects in hun TRT met behoorlijk positieve ervaringen.

Sowieso lijkt het me best boeiend wanneer met clomid kan gebruiken in een cut ipv clen/t3. Of roep ik nu iets heel geks?

• #2.469
  • #2.470
Hier lees ik inderdaad ook het eea over. Niet eens zozeer in een cut maar ook simpelweg voor meer test. Kwam ergens tegen dat er zelfs mensen op clomid zijn gezet ipv injects in hun TRT met behoorlijk positieve ervaringen.

Sowieso lijkt het me best boeiend wanneer met clomid kan gebruiken in een cut ipv clen/t3. Of roep ik nu iets heel geks?

Zolang je gewrichten er niet onder leiden. Het is moeilijk doseren om oestrogeen juist goed te krijgen.

Ik ben nu de proef op de som aan het nemen. Sinds dinsdag gestart met clen + clomid.

Clomid geeft voor mij echt een enorme feelgood

• #2.477
  • #2.478
Maar als het niet aan de receptor kan hechten heeft het ook geen effect.

Terug
Naar boven