Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Cools,
Ik las op pagina 111 over Royal Jelly..... Heb jij daar ooit nog onderzoek naar gedaan wat betreft testosteron of is dit inmiddels achterhaald?
Als je daar je testosteron boost vandaan moet halen gaat er iets niet lekkerGewoon niet meer aftrekken. Enige boost die ik ken.
Vind je vriend dat niet erg?Gewoon niet meer aftrekken. Enige boost die ik ken.

Neuken geeft een grotere piek.Gewoon niet meer aftrekken. Enige boost die ik ken.
Dat gevoel heb ik bij ruwgeschat een 20000-tal posts.Damn oud bericht wordt omhooggehaald, had het nooit moeten schrijven.
Resultaten bloedtest binnen?Cools,
Na de zomer zou ik 8 weken lang een experiment willen doen. Ik wil de volgende stack proberen met het doel om totale testosteron te verhogen, shbg te verlagen (vrije test dus hoger) en oestrogeen te remmen.
- mucuna pruriens 50% L dopa: 250 mg per dag met de bedoeling totaal testosteron te verhogen.
- zma: 10,5 mg vit b6, 450mg magnesium en 30mg zink per dag voor het slapen met de bedoeling shbg te verlagen.
- vitamine D: 5000 iu per dag 's ochtends met de bedoeling oestrogeen te vermijden en testosteron te verhogen.
Kan je me nog iets extra aanraden? Misschien ken je een test booster die beter is dan deze combi?
Ik zou voor en na een bloedtest doen. Is 8 weken lang genoeg om resultaat te hebben?
Dat zal onderhand wel, het is al 3 jaar later

Ik gebruik van XXL nu die test boost 3.0 helpt dit. Überhaupt wel is er onderzoeken nagedaan, volgens mij puur oplichterij.
Turkesteron? Overpriced hyped troep, in mijn ogen in ieder geval.Probeer eens:
3 gr Tongkat ali, 2 gr Turkesteron extract, 0,5 Ashwaganda extract, 0,2 mucuna pruriens

Trenbolone schijnt ook goed te zijn, kan je best 1g van nemen.Turkesteron? Overpriced hyped troep, in mijn ogen in ieder geval.
Als je full Andrew Huberman wilt gaan dan ben je de fadogia agrestis vergeten![]()