Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

nee dacht zelf ook al niet anders hoefden we niet steeds naar het ziekenhuis om bloed te tappen.
Is dat zo moeilijk proces om het te meten dan? anders was het allang uitgevonden lijkt me...

Er zijn wel testers te koop Saliva methode is dat volgens mij, ik ga er eens naar kijken.

nee dacht zelf ook al niet anders hoefden we niet steeds naar het ziekenhuis om bloed te tappen.
Is dat zo moeilijk proces om het te meten dan? anders was het allang uitgevonden lijkt me...
Komt met name door de concentratie dat het zo moeilijk te meten is. Glucose is aanwezig in concentraties uitdrukbaar in mmol/l (circa 5 mmol/l), terwijl totaal testosteron wordt uitgedrukt in nmol/l, een factor 1.0 E-6 kleiner.

Komt met name door de concentratie dat het zo moeilijk te meten is. Glucose is aanwezig in concentraties uitdrukbaar in mmol/l (circa 5 mmol/l), terwijl totaal testosteron wordt uitgedrukt in nmol/l, een factor 1.0 E-6 kleiner.

Hoe zit het nu met jou test? Die was toch ook wat laag dacht ik?

Hoe zit het nu met jou test? Die was toch ook wat laag dacht ik?
Klopt, 14 nmol/l, ga binnenkort afspraak maken bij de huisarts kijken wat er te bespreken valt.

Er zijn wel testers te koop Saliva methode is dat volgens mij, ik ga er eens naar kijken.
Via het speeksel kan er in principe alleen vrij testosteron gemeten worden; gebonden testosteron diffuseert niet langs de cellen. Nu zijn die concentraties dus nog miniemer. Zo puur van daaruit beredeneerd lijkt het me niet dat het echt accuraat kan zijn (naast de overige bezwaren bij speeksel testen). Maar ben benieuwd, je weet maar nooit :)

Nog mensen met ervaring van een test booster ben best benieuwd gezien ik in reviews verschillende signalen opvang.

waar hoop je zelf op als ik mag vragen?
Dat ik een bloedtest krijg waarbij nog enkele andere waarden worden gemeten waaronder LH en oestradiol (deze had ik niet gemeten i.v.m. kosten), om vervolgens van daaruit verder te gaan. Waarschijnlijk onder toezicht (d.w.z. bloedcontroles) tamoxifen gebruiken.

Dat ik een bloedtest krijg waarbij nog enkele andere waarden worden gemeten waaronder LH en oestradiol (deze had ik niet gemeten i.v.m. kosten), om vervolgens van daaruit verder te gaan. Waarschijnlijk onder toezicht (d.w.z. bloedcontroles) tamoxifen gebruiken.

Misschien een verwijzing naar een endocrinoloog vragen ?
Maar misschien moet je sowieso je mond houden over die 14 nmol/l want dat is toch nog genoeg, of ben ik nu weer in de war met de belgische eenheden?

Why Tamoxifen?

Misschien een verwijzing naar een endocrinoloog vragen ?
Maar misschien moet je sowieso je mond houden over die 14 nmol/l want dat is toch nog genoeg, of ben ik nu weer in de war met de belgische eenheden?

Why Tamoxifen?
14 nmol/l is niet zoveel, zit in de laagste 5% van mijn leeftijdscategorie (20-29) zonder diabetes. Wat opmerkelijk dus is, zeker gezien m'n leefstijl.

Eh, omdat het werkt :)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.312
14 nmol/l is niet zoveel, zit in de laagste 5% van mijn leeftijdscategorie (20-29) zonder diabetes. Wat opmerkelijk dus is, zeker gezien m'n leefstijl.

Eh ja............. maar waarom stelt mijn endocrinoloog dan nog liever testosteron-toediening voor (waar hij ook niet echt voor is) i.p.v. tamoxifen?

Eh ja............. maar waarom stelt mijn endocrinoloog dan nog liever testosteron-toediening voor (waar hij ook niet echt voor is) i.p.v. tamoxifen?
Is standaard protocol, 1x per 3 weken 250 mg sustanon. Maar dan onderdruk je dus je eigen aanmaak, en komt er dus op neer dat je daar voor je leven lang aan vastzit.

Notabene is 1x per 3 weken 250 mg sust k*t.

Is standaard protocol, 1x per 3 weken 250 mg sustanon. Maar dan onderdruk je dus je eigen aanmaak, en komt er dus op neer dat je daar voor je leven lang aan vastzit.

Notabene is 1x per 3 weken 250 mg sust k*t.

Huh, standaard protocol bij te weinig testosteron?? Sorry, denk dat ik iets mis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.316

Geen clomid dan? ;)

Maar waar het probleem zit moet dan toch te achterhalen zijn. Zeker jij weet via welke testen dit kan achterhaald worden.

Ja, moet nog de afweging volledig maken. Mankeer het e.e.a. aan m'n ogen en oogzenuwen wat ik dus nog moet uitzoeken.

Maar waar het probleem zit moet dan toch te achterhalen zijn. Zeker jij weet via welke testen dit kan achterhaald worden.
Ja wil sowieso eerst een uitgebreider bloedbeeld, alleen test had ik gemeten omdat het betaalbaar was en ik 'n vermoeden had i.v.m. verminderd libido sinds roaccutane gebruik, alsmede moeite met spiermassa aanzetten en behouden. Was dus meer om iets te hebben om mee aan te kloppen bij de huisarts, testosteron wou die vorige keer niet meten toen ik erover begon.

Terug
Naar boven