Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

wat een belachelijke vergelijking.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 13:42 ----------

Cools, in jou plaats zou ik die onderzoeken is op het forum van skepp plaatsen (www.skepp.be). Is zien wat ze daar van je onderzoeken vinden.

Ik denk dat onderzoeksartikels uit de pubmed databasis iets hoger aangeschreven staat dan skepp...:rolleyes:

Aangezien hier het meest gediscussieerd wordt over dit soort dingen.
Hier mijn bloed uitslag, kan iemand me hier in wat duidelijker maken.
Testosteron therapie vond hij niet nodig, wel heb ik na overleg vitamine D3 gekregen.
1 Spuit in de maand, van 15000 iU en dan voor 3 maanden.
Ik zou graag jullie mening hier willen, ik heb het idee dat mijn waarde toch te laag zijn.

Uw vrije testo is goed

Testosteron therapie vond hij niet nodig, wel heb ik na overleg vitamine D3 gekregen.
Ik zou graag jullie mening hier willen, ik heb het idee dat mijn waarde toch te laag zijn.

Je testosteron waarde was de laatste keer normaal. Niet enorm hoog, maar ook niet TE laag.
Testosteron-toediening houdt allerlei risico's in. Niet doen dus.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 18:48 ----------

Je vit D is overigens ook niet echt slecht te noemen. Je zou softgels 2000 IE per dag (bij de hoofdmaaltijd) kunnen gaan nemen, en dan eind december, begin januari je vit D waarden nog eens opnieuw laten bepalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Nja, de onderzoeken die cools post hebben evenveel zeggenskracht als een universitaire professor in dat domein waarin het onderzoek heeft plaatsgevonden... het zijn namelijk zelf wetenschappers die het onderzoek hebben gevoerd.

Of de conclusies die cools trekt kloppen, das een ander verhaal. Veel van deze conclusies zouden sowieso best wel een leuk uitgangspunt/hypothese zijn om aan verder onderzoek te toetsen.

Verder, tja, allergie bestrijden met vit c... het doet namelijk wel iets, maar de farmaceutische anti allergenen zijn een pak sterker, efficienter en effectiever. Denk niet dat ik Cools dat ergens zie ontkennen.

Inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485

Zal het morgen eens bekijken.

15000iu vit D in de maand is wel wat weinig vermoedelijk. Best je vit D gehalte laten meten. Als voorbeeld ik neem 75000iu per week (anderen moeten meestal minder nemen hiervoor) en zit op een waarde van 52. Tussen 40 en 50 zit je het beste.

En je kan gewoon ook capsules nemen, spuiten is niet nodig bij vit D.

Heb het even bekeken en alleen je test mag iets hoger. Minimum 11 toch en 13 a 14 zou perfect zijn. Neem even vitamine D en zie dat je waardes tussen 40 a 50 liggen en het komt normaal goed.

Laatst bewerkt:

Ik heb me verkeken. Dacht ook je vitamine D waarde gezien te hebben.
Vreemd dat je arts dan vitamine D toediening voorstelt, zonder je waarden te meten.

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlij

Ik heb me verkeken. Dacht ook je vitamine D waarde gezien te hebben.
Vreemd dat je arts dan vitamine D toediening voorstelt, zonder je waarden te meten.

En vervolgens 15k iu per maand voorschrijven... Terwijl meeste hier op het tiendubbele zitten buiten de zomer om. Snap er geen snars van

Sorry stomme fout :(, is dus 50 000 inplaats van 15 000.
Ik heb nu ook bloed af laten nemen en heb over een maand telefonische afspraak.
Nu gaan ze mijn vitamine D bekijken.
En met spuit bedoel , dat ik een vloeistof met een spuit moet opzuigen en dan
met water of zo in moet nemen.
Nogmaals mijn excuses voor die typ fout.:(

:) Dat is normaal dan.

Oh, dat verandert het verhaal :D
Het kan dat de vit D je testosteron straks wat verhoogt, maar zeker is dat niet.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:24 ----------

Je testosteron kun je weinig aan doen. Het is misschien een beetje aan de lage kant, maar niet te laag om testosteron te gaan nemen, dat heeft namelijk ook allerlei risico's.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:32 ----------

@MI666 Hoe is je slaap? Weinig/slecht slapen kan ook je testosteron negatief beïnvloeden.

Oh, dat verandert het verhaal :D
Het kan dat de vit D je testosteron straks wat verhoogt, maar zeker is dat niet.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:24 ----------

Je testosteron kun je weinig aan doen. Het is misschien een beetje aan de lage kant, maar niet te laag om testosteron te gaan nemen, dat heeft namelijk ook allerlei risico's.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 11:32 ----------

@MI666 Hoe is je slaap? Weinig/slecht slapen kan ook je testosteron negatief beïnvloeden.

Een te laag test gehalte is veel schadelijker dan 70mg Test E iedere 5 dagen te nemen .

Gwn effe opzoeken , te laag testosteron gehalte en je vind honderden artikels van risico's op lange en korte termijn van te lage test .

Een te laag test gehalte is veel schadelijker dan 70mg Test E iedere 5 dagen te nemen .

Gwn effe opzoeken , te laag testosteron gehalte en je vind honderden artikels van risico's op lange en korte termijn van te lage test .

Op de eerste plaats heeft MI666 geen te laag testosteron, maar zit hij op het randje van de ondergrens, of even daarboven.

Bovendien vergroot testosteron-toediening o.a. het risico op prostaatkanker, een vergrote prostaat wat tot plasmoeilijkheden leidt, en borstkanker bij mannen.

Op de eerste plaats heeft MI666 geen te laag testosteron, maar zit hij op het randje van de ondergrens, of even daarboven.

Bovendien vergroot testosteron-toediening o.a. het risico op prostaatkanker, een vergrote prostaat wat tot plasmoeilijkheden leidt, en borstkanker bij mannen.

Prostaatkanker heeft veel oorzaken wi ;)

Uiteraard, maar met testosteron-toediening verhoog je dat risico, om van andere risico's nog maar niet te spreken.

Alchohol verhoogt ook dat risico , weinig beweging , ongezonde eetwijze , ploegendienst , roken , weinig coïtus , stress , ...

Terug
Naar boven