- Waardering
- 2.952
Allergie bestrijden met vit C. Ik heb nog nooit zoiets belachelijk gehoord. Cools, je wordt met de dag absurder. Ik vraag mij af waarom zoveel naïevelingen hier in deze topic geloven in je vage onderzoeken. Ga dit eens aan een professor in een Universitair ziekenhuis vertellen en die ligt vierkant op de grond van het lachen. Ik zou willen dat al die onnozelaars die je raad opvolgen hun testosteron is laten meten om te zien of die testoboosters werken. Ik durf te wedden dat de resultaten niet met je onderzoeken zullen overeenstemmen.
Ik vraag me af waarom je niet eens nadenkt.
Wat geven ze voor allergie? Een middel dat histamine verlaagt. Onderzoeken geven duidelijk aan dat vitamine C dit ook doet. Zie je de link al?
Jeetje, een Professor in een Universitair ziekenhuis. Die zal het inderdaad wel weten. Betwijfel zijn kennis van het biomedische. Geneeskundigen houden zich nogal eens met andere dingen bezig.
Als hij het onderzoek niet gelezen heeft zal hij inderdaad wel lachen. Er zijn nogal veel onderzoeken over vele onderwerpen.
Gelukkig zijn er biomedische researchers die onderzoeken doen voor geneeskundigen

Voor jou zullen de onderzoeken inderdaad ook vaag lijken, begrijp ik.
Laatst bewerkt:

? Waarom dat? Tenzij je absorptieproblemen hebt, is dat idioot.