Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Thx cools.
Doe zeker verder. Wie vindt dat supps niet nodig zijn, moet maar elders gaan lezen :D:)

zijn er supermarkten oid waar je mangosteen kunt krijgen? heb er nog nooit van gehoord en wil het wel eens proberen,

en uiensap lol, drinkt iemand dat zo dan? kun je toch beter met bakken gewoon wat uien bijbakken ofzo en die door de maaltijd, of is dan het effect weg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
zijn er supermarkten oid waar je mangosteen kunt krijgen? heb er nog nooit van gehoord en wil het wel eens proberen,

en uiensap lol, drinkt iemand dat zo dan? kun je toch beter met bakken gewoon wat uien bijbakken ofzo en die door de maaltijd, of is dan het effect weg

Mangosteen kan je online bestellen ;)

Supermarkt kan je het sap kopen.

En uiensap heb ik al geprobeerd :p Niet te zuipen, maar je kan t ook gewoon in je eten doen. Heeft ook effect, bij bakken geen idee wat met de actieve stoffen gebeurd. Het gaat om de zwaverlverbindingen.

En uiensap heb ik al geprobeerd :p Niet te zuipen, maar je kan t ook gewoon in je eten doen. Heeft ook effect, bij bakken geen idee wat met de actieve stoffen gebeurd. Het gaat om de zwaverlverbindingen.
uiensap? bestaat dat??? waar haal je dat vandaan? smaakt zelfde als ui poeder?

Thx cools.
Doe zeker verder. Wie vindt dat supps niet nodig zijn, moet maar elders gaan lezen :D:)

toch niet. maar goed dat er ook minder naieve mensen zijn die wat sceptisch staan tov al die verkoopspraatjes en onderzoeken. daarom is het een forum. vergeet niet dat het meestal ook gasten zijn die deze zaken ook genomen hebben of zich vroeger ook dikwijls hebben laten vangen. niks houdt je tegen om ze te nemen, maar laat ons dan ook weten wat het je opgebracht heeft.

• #1.807
Het gaat hier inderdaad om die verkoopspraatjes te doorprikken en de feiten voor te schotelen.

Niet alleen of een product werkt, maar de bestanddelen op zichzelf.

ik weet niet hoeveel phosphatidylserine gebruikers hier zitten maar hebben jullie ook bijwerkingen zoals extreme vermoeidheid?
ik weet niet wat het is maar ik word altijd doodmoe bij phosphatidylserine. (kom moeilijk uit de stoel, zware ogen)
je bent wel relaxt maar dit is te :D
ik lees er ook een ton over op het internet dat mensen er vermoeid van raken.

zit me af te vragen zal phosphatidylserine nog meerwaarde geven als je het voor het slapen inneemt?
gezien phosphatidylserine test verhoogd vraag ik me af of het dan niet de GH in de weg zit tijdens de slaap?

Laatst bewerkt:
Nope.

wat is eigelijk het verschil tussen gewone en redmaca?

Ik heb ZMA van Body and fit shop, is daar een revieuw over geweest? (teveel pagina's om terug te scrollen) haha

Volgens mij werkt ZMA alleen testosteron boostend als de persoon in kwestie een tekort heeft aan een van de 3 ingrediënten , vooral zink. Maar kan het verkeerd hebben. Je slaapt er wel goed op iig. :p

• #1.818

Andere maca soorten hebben geen effect op prostaat ;)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:39 ----------

Volgens mij werkt ZMA alleen testosteron boostend als de persoon in kwestie een tekort heeft aan een van de 3 ingrediënten , vooral zink. Maar kan het verkeerd hebben. Je slaapt er wel goed op iig. :p

Zink en magnesium werken beiden afzonderlijk op SHBG. Hierdoor is er meer vrije testosteron.

Miss domme vragen maarf wat is het verschil tussen testosteron en vrij testosteron?
en wat is SHBG.

Slapen is heerlijk erop ja, dus daarom alleen al prima haha

• #1.820
Miss domme vragen maarf wat is het verschil tussen testosteron en vrij testosteron?
en wat is SHBG.

Slapen is heerlijk erop ja, dus daarom alleen al prima haha

SHBG is een bindingseiwit. Eenmaal testosteron hier aan bind kan het niet meer gebruikt worden en is het dus niet vrij.

Vrij testosteron is dus niet gebonden.

Terug
Naar boven