MuscleMeat

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

En kan je iets doen om te vermijden dat je vrije test zich bindt aan dat eiwit?

Ja ZMA slikken :p of andere supps die SHBG binden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.823
Inderdaad, pagina 1, eerste post meer info SHBG inhibitors (remmers).

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:06 ----------

ik weet niet hoeveel phosphatidylserine gebruikers hier zitten maar hebben jullie ook bijwerkingen zoals extreme vermoeidheid?
ik weet niet wat het is maar ik word altijd doodmoe bij phosphatidylserine. (kom moeilijk uit de stoel, zware ogen)
je bent wel relaxt maar dit is te :D
ik lees er ook een ton over op het internet dat mensen er vermoeid van raken.

zit me af te vragen zal phosphatidylserine nog meerwaarde geven als je het voor het slapen inneemt?
gezien phosphatidylserine test verhoogd vraag ik me af of het dan niet de GH in de weg zit tijdens de slaap?

Je wordt er inderdaad rustiger van. Vermoeid wist ik niet, maar is mogelijk gezien de werking. Dopamine kan hgh verhogen en moe maken.

Dus het gaat niet in de weg zitten voor het slapen ;)

Inderdaad, pagina 1, eerste post meer info SHBG inhibitors (remmers).

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:06 ----------

Je wordt er inderdaad rustiger van. Vermoeid wist ik niet, maar is mogelijk gezien de werking. Dopamine kan hgh verhogen en moe maken.

Dus het gaat niet in de weg zitten voor het slapen ;)

OK, thx, eens gaan herlezen :)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:22 ----------

Ben mee. Damm, interessant topic.

Nog 1 vraagje. Ik neem nu zma, 15 minuten voor het slapen. Kan het kwaad dat ik 30-45min daarvoor magere kwark eet? Iemand vertelde me dat die best niet samen, of binnen het uur genomen wordt. True of broscience?

Is het een idee voor antidepressiva gebruikers (> lager testosteron) om zowel ZMA als daarnaast Mucuna Pruriens te nemen?

Dus ZMA om het vrije testosteron te verhogen en de Mucuna Pruriens om het dopamine wat te boosten?

Lijkt me een ideale oplossing?

Nog 1 vraagje. Ik neem nu zma, 15 minuten voor het slapen. Kan het kwaad dat ik 30-45min daarvoor magere kwark eet? Iemand vertelde me dat die best niet samen, of binnen het uur genomen wordt. True of broscience?

Ja, ZMA moet je op een lege maag nemen. Dan word het het beste opgenomen.

tnx voor de tip, nam het altijd met kwark voor het slapen gaan, hoe doen jullie dit dan? kwark bijv 2 uur voor slapen gaan en zma 15 min ervoor?

Cools, kan Maca ook ipv die mucuna puriens?

Ik zou gewoon kwartiertje oid voor je kwark de ZMA pakken en dan na je bakkie kwark gaan pitten. :)

Merci voor de bevestiging. En inderdaad mss eerst de zma dan de kwark. T leven kan simpel zijn hè :):D

• #1.830

Kan niet zo een kwwaad nee ;)

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 10:33 ----------

Is het een idee voor antidepressiva gebruikers (> lager testosteron) om zowel ZMA als daarnaast Mucuna Pruriens te nemen?

Dus ZMA om het vrije testosteron te verhogen en de Mucuna Pruriens om het dopamine wat te boosten?

Lijkt me een ideale oplossing?

Gezien SSRI's dopamine verlagen is het zeker een goed idee mucuna pruriens erbiij te nemen.

ZMA kan er ook gezoon bij. Is een hele goede oplossing en combi.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 10:36 ----------

tnx voor de tip, nam het altijd met kwark voor het slapen gaan, hoe doen jullie dit dan? kwark bijv 2 uur voor slapen gaan en zma 15 min ervoor?

Cools, kan Maca ook ipv die mucuna puriens?

Red maca heeft geen effect op testosteroon bij mensen, dus kan niet ter vervanging van mucuna pruriens.

• #1.831
Er komt weer een nieuwe bij ;)

cAMP verhogers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyclisch_adenosinemonofosfaat

Forskolin is een van de weinige natuurlijke middelen die dit kan op een bepaalde manier.

http://en.wikipedia.org/wiki/Forskolin

Forskolin is afslankmiddel en testosteronbooster tegelijkertijd
http://www.ergogenics.org/supplement257.html

Spiermassa vasthouden en vet verliezen met Coleus forskohlii
http://www.ergogenics.org/spiermassa-vasthouden-en-vet-verliezen-met-coleus-forskohlii.html

Het probleem bij deze is dan in 10 en 20% Forskolin extracten er ook andere stoffen inzitten. Deze kunnen problemen bij de lever veroorzaken. Onderzoek toont aan vergroting van de lever en mogelijk vervetting.

Dit is op te lossen met een 95% extract, deze bijwerkingen werden niet gevonden dan. Te bestellen op ebay of UK shops.

http://www.ebay.nl/itm/Synthetic-Su...Supplements&hash=item1c3707eefc#ht_1079wt_958

Effecten van Forskolin op cAMP zijn veelvuldig bewezen in onderzoeken. Het wordt zelfs specifiek gebruikt in onderzoeken voor deze reden.

Verhoging van cAMP versneld dus ook de vetverbranding, dit door vetcellen gevoeliger voor adrenaline te maken.

Ook zou Forskolin via cAMP verhoging de LH receptoren in de leydig cellen gevoeliger maken.

Er is ook wel een mogelijkheid tot versnelling van het aromatase enzym (net zoals bij DAA). En effecten op testosteron zijn beperkt. Maar effecten op spiergroei en zeker vetverbranding zijn er degelijk wel.

Laatst bewerkt:
Zag net op de vorige pagina dat je ze had gepost..
Levertijd was bij mij 6 dagen.

Ow nice, en hoeveel verzendkosten heb je betaald? Heb je de poeder of caps gehaald, want die poeder lijkt toch een stuk goedkoper.

Lees toch veel goede reviews over 'gewone' MACA, zoals die van B&F, maar dat is dus eigenlijk rotzooi vergeleken met de red?

• #1.833
Is meestal gele maca. Niets te maken met anti-DHT of prostaat.

Ik heb goede ervaringen met de 'Tested Maca' van de Body en Fit shop.
Hou goed massa vast als ik effe niet train en herstel snel. Heb ook het idee dat het helpt met groeien, want mijn eten is op dit moment niet je van het.
Kan het ook zijn dat het helpt met vet verbranden?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.840
Heb andere maca niet onderzocht. Maar het is dus niet anti-DHT zoals Red Maca.

Terug
Naar boven