Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet hoeveel phosphatidylserine gebruikers hier zitten maar hebben jullie ook bijwerkingen zoals extreme vermoeidheid?
ik weet niet wat het is maar ik word altijd doodmoe bij phosphatidylserine. (kom moeilijk uit de stoel, zware ogen)
je bent wel relaxt maar dit is te![]()
ik lees er ook een ton over op het internet dat mensen er vermoeid van raken.
zit me af te vragen zal phosphatidylserine nog meerwaarde geven als je het voor het slapen inneemt?
gezien phosphatidylserine test verhoogd vraag ik me af of het dan niet de GH in de weg zit tijdens de slaap?

Inderdaad, pagina 1, eerste post meer info SHBG inhibitors (remmers).
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:06 ----------
Je wordt er inderdaad rustiger van. Vermoeid wist ik niet, maar is mogelijk gezien de werking. Dopamine kan hgh verhogen en moe maken.
Dus het gaat niet in de weg zitten voor het slapen![]()

OK, thx, eens gaan herlezen
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:22 ----------
Ben mee. Damm, interessant topic.
Nog 1 vraagje. Ik neem nu zma, 15 minuten voor het slapen. Kan het kwaad dat ik 30-45min daarvoor magere kwark eet? Iemand vertelde me dat die best niet samen, of binnen het uur genomen wordt. True of broscience?
OK, thx, eens gaan herlezen
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:22 ----------
Ben mee. Damm, interessant topic.
Nog 1 vraagje. Ik neem nu zma, 15 minuten voor het slapen. Kan het kwaad dat ik 30-45min daarvoor magere kwark eet? Iemand vertelde me dat die best niet samen, of binnen het uur genomen wordt. True of broscience?

Is het een idee voor antidepressiva gebruikers (> lager testosteron) om zowel ZMA als daarnaast Mucuna Pruriens te nemen?
Dus ZMA om het vrije testosteron te verhogen en de Mucuna Pruriens om het dopamine wat te boosten?
Lijkt me een ideale oplossing?
tnx voor de tip, nam het altijd met kwark voor het slapen gaan, hoe doen jullie dit dan? kwark bijv 2 uur voor slapen gaan en zma 15 min ervoor?
Cools, kan Maca ook ipv die mucuna puriens?

Zag net op de vorige pagina dat je ze had gepost..
Levertijd was bij mij 6 dagen.
Is meestal gele maca. Niets te maken met anti-DHT of prostaat.
Ok thanks, en wat betreft de dosering, 1,5 tot 3 gram las ik ergens. Kon het in dit thread niet vinden.