Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenl...

Verbeteren mag altijd he

Xtreme Test staat nog eerste ;) Gaat moeilijk worden deze beter te maken.

:1e: We zijn wel steeds aan het rondkijken naar andere stoffen. Mocht je zelf nog tegen iets aanlopen hou me dan graag op de hoogte dan laat ik dat zeker onderzoeken.

What about TestoFuel?? Schijnt ook een goeie te zijn volgens amerikaanse reviews....
Rene,jij zou er toch navraag naar doen over ev. opname in je assortiment?
Het is in Nederland nog nergens te bestellen helaas.....

What about TestoFuel?? Schijnt ook een goeie te zijn volgens amerikaanse reviews....

Het ziet er in mijn ogen niet uit dat het beter moet zijn dat hetgene dat al op de markt is. De samenstelling is verder niet uniek oid.

http://www.testofuel.com/eu/

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.868
:1e: We zijn wel steeds aan het rondkijken naar andere stoffen. Mocht je zelf nog tegen iets aanlopen hou me dan graag op de hoogte dan laat ik dat zeker onderzoeken.

Is goed ;)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Iemand die deze aanraadt? http://www.ebay.nl/itm/Organic-RED-...tamins_Supplements&hash=item19e48e7d83&_uhb=1 en hoeveel gram per dag ( voor een mogelijk nakuur met nolva... )

http://www.ebay.nl/itm/Red-Maca-Red...gänzungen_Wellness&hash=item5197fc6c40&_uhb=1 of deze?

Heb liever poeder want goedkoper en kan ze mengen in mn shake

Beiden goed gewoon. Maar er staat linken n dit topic Nederlandse shop, nog goedkoper.

1500mg/dag in nakuur.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Niet echt iets speciaal.

Ok thx was idd goedkoper in NL shop maar verzending was wat hoog ... Kwam goedkoper uit op ebay aangezien 250gram voldoende is voorlopig :) 1.5gram per dag dus ... Sommige raden 5gram aan of is het dan waste of money?

Nou ik ben nu bezig met Xtreme Test,ik zit in de derde week en ik merk er nog steeds HELEMAAL niks van....
In tegendeel zelfs:Ik merk dat mijn libido is VERLAAGD ipv verhoogd!!Ik hou me gewoon aan de 3 x daags dosering,hoe kan dat,hebben jullie hier een verklaring voor?!
Ik zit te twijfelen wat ik nu ermee moet doen,dosis verlagen misschien??Maar is het bij zoiets wel mogelijk dat je "teveel" neemt en dat het dan averechts werkt??
Ik heb overigens hiervoor n tijdje geleden APE van Athletic Edge genomen,en die werkte wel bij mij,dus het ligt iig niet aan mij...
Ik vind het iig wel jammer,aangezien Xtreme Test hier zo hoog gewaardeerd wordt,zoniet als hoogste,ik had er meer van verwacht...Ik lees overigens meer mensen die hetzelfde hebben ervaren hiermee als ik.

Nou ik ben nu bezig met Xtreme Test,ik zit in de derde week en ik merk er nog steeds HELEMAAL niks van....
In tegendeel zelfs:Ik merk dat mijn libido is VERLAAGD ipv verhoogd!!Ik hou me gewoon aan de 3 x daags dosering,hoe kan dat,hebben jullie hier een verklaring voor?!
Ik zit te twijfelen wat ik nu ermee moet doen,dosis verlagen misschien??Maar is het bij zoiets wel mogelijk dat je "teveel" neemt en dat het dan averechts werkt??
Ik heb overigens hiervoor n tijdje geleden APE van Athletic Edge genomen,en die werkte wel bij mij,dus het ligt iig niet aan mij...
Ik vind het iig wel jammer,aangezien Xtreme Test hier zo hoog gewaardeerd wordt,zoniet als hoogste,ik had er meer van verwacht...Ik lees overigens meer mensen die hetzelfde hebben ervaren hiermee als ik.

Gun het wat meer tijd, het is een biologisch proces, waar je pas na een of twee maanden voordeel uit haald.
Verder moet je totale plaatje wel goed zijn natuurlijk. Training rust voeding.
Ik vind het een prima produkt. Is en blijft heel persoonlijk natuurlijk....:)

Ik heb dat 2x eerder gehoord, ik zou de dosis verlagen naar 2 caps per dag. Het is altijd afwachten hoe je lichaam reageert. Er zal denk ook nooit een supplement komen waar iedereen goed op reageert.

• #1.874
Ook niet in rode wijn, al die aandacht ervoor is dus voor niets?

Niet echt nee. Ze hebben toen testen op ratten gedaan en die nemen het wel op, daarmee.

Het zet wel om naar andere stoffen die effecten zouden kunnen hebben, maar dat is nog niet echt onderzocht.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Ok thx was idd goedkoper in NL shop maar verzending was wat hoog ... Kwam goedkoper uit op ebay aangezien 250gram voldoende is voorlopig :) 1.5gram per dag dus ... Sommige raden 5gram aan of is het dan waste of money?

Waste of money inderdaad. 1500mg is meer dan voldoende.

Hey cools, heb je daar een bron van, die opname van resveratrol?
Ik zie een hele hoop studies (ergogenics), maar inderdaad wat je zegt op ratten/koeien etc..maar slechts een paar op mensen.

Ik wilde zelf een stack gaan doen van resveratrol / d- aspartic acid en ashwaganda..

echter lees ik van de laatste weer dat je +-5 gram per dag moet innemen en als nadeel dat je weer teveel ijzer binnenkrijgt.

• #1.876
Hey cools, heb je daar een bron van, die opname van resveratrol?
Ik zie een hele hoop studies (ergogenics), maar inderdaad wat je zegt op ratten/koeien etc..maar slechts een paar op mensen.

Ik wilde zelf een stack gaan doen van resveratrol / d- aspartic acid en ashwaganda..

echter lees ik van de laatste weer dat je +-5 gram per dag moet innemen en als nadeel dat je weer teveel ijzer binnenkrijgt.

HIGH ABSORPTION BUT VERY LOW BIOAVAILABILITY OF ORAL RESVERATROL IN HUMANS
http://dmd.aspetjournals.org/content/32/12/1377.full

5gram ashwaganda is veel teveel, helemaal niet nodig.

Zojuist Xtreme Test (XXL) besteld. Na afsluiten van m'n laatste kuurtje + nakuur 3 maand geleden heb ik het gevoel dat m'n test levels nog niet 100% terug in orde zijn (zou eigenlijk 'es bloedwerk moeten laten doen om zeker te zijn, maar da's er nog niet van gekomen...).

Hopelijk kan dit me een beetje helpen. Een review volgt.

Grtz,

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenl...

Kan ook gewoon zijn omdat je in de warmere maanden meer testosteron hebt vanwege hogere d3 niveaus door meer zon. Of supplementeer je al d3 doorgaans?

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

HIGH ABSORPTION BUT VERY LOW BIOAVAILABILITY OF ORAL RESVERATROL IN HUMANS
http://dmd.aspetjournals.org/content/32/12/1377.full

5gram ashwaganda is veel teveel, helemaal niet nodig.

Ligt er ook aan om welk extract het gaat toch? Misschien is die 5gram gewoon het 'root powder'

• #1.879
Kan ook gewoon zijn omdat je in de warmere maanden meer testosteron hebt vanwege hogere d3 niveaus door meer zon. Of supplementeer je al d3 doorgaans?

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

Ligt er ook aan om welk extract het gaat toch? Misschien is die 5gram gewoon het 'root powder'

Vitamine D heeft een effect op testosteron productie, maar licht ook. De helderheid van zonlicht gaat via de ogen je hormoonproductie beïnvloeden.

Beiden in combinatie zorgen dus voor een optimale testosteron productie.

Concentraat is een droogextract (dus waar water aan ontrokken is). Dit is het minst geconcentreerd en dan nog is 5gram teveel.

Max 500mg 3 maal per dag.

Terug
Naar boven