MuscleMeat

Testosteron Enanthaat ampullen Aburaihan 250mg

NickT

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Heb een vraagje over deze Aburaihan ampullen. Weet dat het design door het bedrijf al meerdere keren is verandert en dat de opdruk van de data etc.. nogal verschilt, maar wat is nou juist? Deze zien er volgens mij echt uit, alleen lees je zoveel verschillende dingen. En is er iemand die al ervaring heeft met Batch No:9045? Ik vertrouw mijn bron, maar als er via via toch iets fout gaat en je verkeerde in handen krijgt, kan je dat ook niet door het doosje heen zien. Iemand die hier meer over weet en het een en ander zou willen kortsluiten?

Nick

001.jpg - 37714

003.jpg - 37715

004.jpg - 37716

002.jpg - 37717

Ik was van plan op het hebben van hen nu, maar besloten om de sustanon hebben eerste plaats, want ik ben ervan overtuigd dat de sustanon echt zijn, en ik heb de test cypionate door Europharma voor een paar weken dus dat zou effect mijn mening / oordeel of de aburaihan test-e werkte of niet. zijn een mijnenveld haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik was van plan op het hebben van hen nu, maar besloten om de sustanon hebben eerste plaats, want ik ben ervan overtuigd dat de sustanon echt zijn, en ik heb de test cypionate door Europharma voor een paar weken dus dat zou effect mijn mening / oordeel of de aburaihan test-e werkte of niet. zijn een mijnenveld haha

I understand your point. Dickhof will use it within 2/3 weeks so he might tell if it works.. Please, talk in English because this was a horrible translation haha. For those who wants to read what you've said in English: use google translate to translate it back in Dutch. I appreciate that you visit the forum and respond on messages. We can also learn from people from other counties and also compare our gear and stuff :)

I understand your point. Dickhof will use it within 2/3 weeks so he might tell if it works.. Please, talk in English because this was a horrible translation haha. For those who wants to read what you've said in English: use google translate to translate it back in Dutch. I appreciate that you visit the forum and respond on messages. We can also learn from people from other counties and also compare our gear and stuff :)

True story bro :D

Herewith the confirmation that your Aburaihan gear is real.

Heb je bericht gehad van Aburaihan zelf?? Of wat is de bedoeling van deze post? Zo ja, had je ook foto's bijgevoegd bij je mailtje naar Aburaihan?

Mail van Aburaihan!

Dear Sir,
Referring to your e-mail dated 04.05.2013
We would like to inform you that product which you have is real.
Don’t worry.

W.B.REGARDS,
DrA.MANSOURI
M.D.

Toch leuk om zo een reactie te krijgen! Had ook foto's toegestuurd dus hierop kon de dokter wel zien of het echte Abu's betreft. :)

hier zijn jullie dan, ze zijn identiek aan uw batch nick, ook de Proviron, mijn leverancier een order / zending had van griekenland, dus ik weet dat alle producten afkomstig uit griekenland dat wil zeggen de Proviron, sustanon, aburaihan test-e en nordic virormone.

deze zijn zeker niet identiek aan zijn batch !!!??? kijk is goed naar de opgedrukte exp !! deze zijn wel echt en die van de ts niet. heb jij ff mazzel ;)

deze zijn zeker niet identiek aan zijn batch !!!??? kijk is goed naar de opgedrukte exp !! deze zijn wel echt en die van de ts niet. heb jij ff mazzel ;)

Wat bedoel je precies met deze post? Ik kan 'm wel lezen hoor, maar weet niet waar je naar verwijst? Deze zijn wel echt en die van de topic starter niet? Zijn precies dezelfde hoor!

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 08:22 ----------

Opbouw van MFG8 2010 en EXP8 2015 zijn exact hetzelfde, alleen is de foto van mjc1 in het donker genomen. Deze hebben namelijk ook matrix dotted opdruk ;) Heb juist daar een foto van toegestuurd naar Aburaihan!

Wat bedoel je precies met deze post? Ik kan 'm wel lezen hoor, maar weet niet waar je naar verwijst? Deze zijn wel echt en die van de topic starter niet? Zijn precies dezelfde hoor!

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 08:22 ----------

Opbouw van MFG8 2010 en EXP8 2015 zijn exact hetzelfde, alleen is de foto van mjc1 in het donker genomen. Deze hebben namelijk ook matrix dotted opdruk ;) Heb juist daar een foto van toegestuurd naar Aburaihan!

Mooi heb precies dezelfde en zit nu in de tweede week op 500mg pw

Ik heb zojuist ook eerste inject gezet: 500mg test en 400mg deca, ik houd jullie op de hoogte!

Zijn volgens mij fake. Er hoort only deep i.m. te staan en het logo van het "theepotje" klopt niet.
Verder lees ik overal op internet dat een mail sturen naar aburaihan geen zin heeft. Zijn er meerdere die met opzet foto's van fakes hebben gemailt en allemaal krijgen ze het antwoord dat het real is.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 10:56 ----------

Zijn volgens mij fake. Er hoort only deep i.m. te staan en het logo van het "theepotje" klopt niet.
Verder lees ik overal op internet dat een mail sturen naar aburaihan geen zin heeft. Zijn er meerdere die met opzet foto's van fakes hebben gemailt en allemaal krijgen ze het antwoord dat het real is.
Aburaihan moet zover ik weer ook dikgedrukt zijn op de ampullen in een ander lettertype.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 10:56 ----------

Aburaihan moet zover ik weer ook dikgedrukt zijn op de ampullen in een ander lettertype.

Hoor van een hoop mensen dat ze wel goed op deze dingen gaan... Misschien zit er wel test in maar wat ondergedoseerd....?

Dat zou heel goed kunnen ja...maar weet bijna zeker dat het geen originele zijn.

zijn niet origineel ! weet het echt zeker . ik heb de echte hier liggen helaas is de datum eraf (wat heeel makkelijk gaat bij de originele) dus foto posten heeft geen zin. die fakes hebben ook test erin ,ken mensen die ze nemen en gaan goed (maar het blijft namaak .

zijn niet origineel ! weet het echt zeker . ik heb de echte hier liggen helaas is de datum eraf (wat heeel makkelijk gaat bij de originele) dus foto posten heeft geen zin. die fakes hebben ook test erin ,ken mensen die ze nemen en gaan goed (maar het blijft namaak .

heb ook fakes gehad. En ben er ook goed opgegaan lijk een ander ug merk maar aan de prijs van een hg merk:)

Tijdje geleden is dit topic gestart maar sinds eerste inject niks meer laten horen... Echter, heb net m'n 7e inject gezet en ben van 84kg naar 91kg gegaan (incl puur op massa trainen en goed eten) en kan ook 20kg meer bankdrukken en zit nu op 4x 110kg. Of ze origineel zijn of niet, testo zit er zeker in al dan niet onder gedoseerd. Hebben de anderen nog iets te melden die ook bezig zijn met deze gear?

Grtz

Goede berichten heb exact dezelfde batch liggen.

Terug
Naar boven