AndroidHealthClinic

Testosteron laag?

dat dacht ik haha ;)
kijk hier word me kennis die ik wil delen wel gewaardeerd, in tegenstelling van andere topics haha
Je kennis wordt in andere topics ook wel gewaardeerd hoor, Je moet het alleen soms net even anders brengen.;)

En om toch nog even terug on topic commentaar te geven.
Het schema dat je post ziet er an sich goed uit, maar ik mis wel wat informatie. Wat is de totale kcal van dit schema en in welke verhoudingen en totaal gewichten zitten de koolhydraten, eiwitten en vetten erin?

Ook ga je voorbij aan het feit dat de topicstarter helemaal niet weet wat zijn energiebehoefte is, zeer slecht kan eten volgens eigen zeggen en nagenoeg niet traint. Ook zijn doel is nog zo vaag als wat. (Een beetje spieren krijgen, maar geen vet:D)
Alleen een voedingsschema hier neerplempen maakt het nog geen goed advies. Het totaalplaatje is niet compleet.

Je kennis wordt in andere topics ook wel gewaardeerd hoor, Je moet het alleen soms net even anders brengen.;)

En om toch nog even terug on topic commentaar te geven.
Het schema dat je post ziet er an sich goed uit, maar ik mis wel wat informatie. Wat is de totale kcal van dit schema en in welke verhoudingen en totaal gewichten zitten de koolhydraten, eiwitten en vetten erin?

Ook ga je voorbij aan het feit dat de topicstarter helemaal niet weet wat zijn energiebehoefte is, zeer slecht kan eten volgens eigen zeggen en nagenoeg niet traint. Ook zijn doel is nog zo vaag als wat. (Een beetje spieren krijgen, maar geen vet:D)
Alleen een voedingsschema hier neerplempen maakt het nog geen goed advies. Het totaalplaatje is niet compleet.

klopt ff bijschaven haha

4500 kcal
320 gr eiwit
450gr kh
200 gr vet

Ben er helemaal mee eens dat dit een beetje een lame topic is omdat de TS niks specifieks neerzet,
daarom heb ik ook maar gewoon een schema neergedonderd wat ik zelf gebruikt heb toen ik 16/17 was
als die wilt aankomen, dan is dit een simpel antwoord toch ?:P

Ik mis nog het advies dat hij met dit voedingsschema wel ook serieus met zijn training aan de gang moet gaan, dus 4 a 5 keer in de week naar de sportschool en wel het hele lichaam trainen.

Doet hij dat niet, maar eet wel dit, dan verandert hij binnen een paar maanden in een dikke vetz*k met zwaar acne.

Mijns inziens is jou advies aan dit soort TS veel te ambitieus.
Je kunt ze mijns inziens veel beter eerst bewust maken van het belang van gezond eten, uit laten rekenen wat hun eigen behoeftes zijn en hun doelen helder maken. En dat het belangrijk is om het hele lichaam goed te trainen.
Als ze dat goed door hebben en serieus gaan trainen en daarmee resultaat zien dan komt de interesse in het "echte" bodybuilden vanzelf wel.

ik neem toch wel aan dat mensen dat uit hun zelf doen, dat goed eten, trainen etc nadat ze wat dingen hebben gelezen of hebben gevraagd.. alles door een ander te laten voorkauwen is ook wat, ag misschien is mijn mentaliteit gewoon heel anders,,maar goed ook misschien

ben je normaal niet te dik als je low test hebt?

ben je normaal niet te dik als je low test hebt?

ik snap wat je bedoeld die spookte ook door mijn hoofd heen haha
dat omdat weinig test een indicatie KAN wezen betreft hoog Oestrogeen wat vet en vocht aanzet,
en test een androgeen hormoon is dus meer zou zorgen voor verbranding en aanzetten tot spiermassa.

topic starter heeft ook niet vermeld dat er iets is vastgesteld? denk ik..

Anders aan de Zinc tabletten icm magnesium en b12 en D3, verhoogd je eigen testosteron waarden op een natuurlijke manier.

maar ik denk dat het hier gewoon een geval is van te weinig voedingsstoffen binnenkrijgen.

Terug
Naar boven