Fitness Seller

Sticky Testosteron replacement therapy (HRT / TRT)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou een aromatase remmer niet kunnen zorgen voor uitputting van de gonads?
Zoals de studie over mensen die al jarenlang trainen en minder t hadden,
 
@ jacky,

Toppie post zeer karma waardig!!!
Oudjes zoals ik spreekt dit zeer zekers aan en ik ben er al een tijd me bezig dus zal wel goed komen ;-)
 
bedankt pipo en oud wat is oud he ik voel me nog als een jonge god nu even niet maar dat is dan wat anders;maar ik en met mij veel anderen zijn benieuwd naar mensen met ervaring hiermee dus als iemand al met HRT of TRT bezig is,l zou het leuk zijn als die hun bevindingeneens zouden posten en de middelen die ze gebruiken.
 
in Belgie is Dr Hertoghe Thierry een bekend HRT dokter. Hij is wel redelijk duur. om de zes maanden controle van bloed en urine en een consultatie van een uur. consultatie kost 150 eur maar hij neemt wel zijn tijd. bloedonderzoek was ook duur, maar ik ben de prijs vergeten. hij is zo oud als mij (48 jaar) en past al meer dan 10 jaar HRT op zichzelf toe. is zelf een marathonloper. Schrijver Bob Van Laerhoven is nu ook al een paar jaren patient bij hem en heeft er ook een boek over geschreven. Ik heb ongeveer een half jaar HRT gevolgd bij Dr Hertoghe, ben er dan wel mee gestopt om te zien of ik een inzinking zou krijgen en omdat ik door werkverandering een pak minder verdiende. ik ben van plan om er binnen een paar jaren wel weer mee te beginnen. Dr Hertoghe zegt dat de normale testosteronwaarden van een man de maximale grens van de door labo's gebruikte waarden zijn en niet de gemiddelde waarden die zij hanteren. hij ziet er zelf ook goed uit en is jong van geest. hij past wel al je hormonen aan. ook groeihormoon, schildklierhormoon, DHEA, enz... als je dat wenst. Hij kijkt ook je oestrogeenniveau na en corrigeert die ook als het moet. een aanrader maar niet goedkoop. als jullie de titels willen van het boek dat Dr Hertoghe en Bob Van Laerhoven geshreven hebben, kan ik die wel geven. ze liggen thuis in de kast maar langs internet zullen jullie het ook gemakkelijk vinden. Dr Hertoghe zit ook regelmatig in Amerika waar hij de nodige contacten heeft en zich bijschoold. Zijn vader, grootvader en zuster waren of zijn ook beroemde endocrinologen.
 
kep de link vh boek vorige week geplaatst,op de topic "wie denkt eraan te beginnen"

Wat ik begrepen heb is dat Dr Hertoghe zelf niet meer pratijk voert.Je krijgt dan een vervanger voor hem.
 
als die vervanger hetzelfde doet en dezelfde denkwijze heeft is het ok...
misschien dat boekje ook eens bestellen en dan verslinden...
 
zeker de moeite waard
 
In America werken ze Andro gel die je hier ook online kunt kopen.
Zonder recept kost die 80 euro.

Daarnaast gebruikt men injecties met Testo Enanthaat en Cypionaat.
Dosering 200-250 mg Testo per 2 weken.

De gel is behoorlijk duur.
Als je een vial van bv 5 ml testo neemt en die netjes in de koelkast bewaart, kun je daaruit elke 2 weken 200-250 ml nemen.
Dan heb je het voor meer dan een half jaar.
Die kosten zijn dan ongeveer 5 euro per maand.

De vraag blijft wat het op lange termijn ( 10-20 jaar ) met je doet qua bijwerkingen en risico's.
 
In America werken ze Andro gel die je hier ook online kunt kopen.
Zonder recept kost die 80 euro.

Daarnaast gebruikt men injecties met Testo Enanthaat en Cypionaat.
Dosering 200-250 mg Testo per 2 weken.

De gel is behoorlijk duur.
Als je een vial van bv 5 ml testo neemt en die netjes in de koelkast bewaart, kun je daaruit elke 2 weken 200-250 ml nemen.
Dan heb je het voor meer dan een half jaar.
Die kosten zijn dan ongeveer 5 euro per maand.

De vraag blijft wat het op lange termijn ( 10-20 jaar ) met je doet qua bijwerkingen en risico's.


dit klopt natuurlijk niet, rekenwonder.
 
mwah die gel is idd dur.Kep net zelf incl recept en consult 105 eurobetaald.Belangrijk is dat deze iederedag smering de stabielste bloedwaardes geeft.
 
hmmm zou je na een bepaalde tijd als je injecteert ook niet stabiel komen met je waardes....stel je doet test e elke drie dagen een halve ml dat geeft ook stabiele waardes lijkt me
 
tja,wat ik las was dat injects toch niet zo de natuurlijke testcurve over de dag geven.Normaal is het smorgens hoog,en savonds laag.Denk dat injects hun doel voorbijschieten.
 
dat zou goed kunnen maar ik lees vaak dat ze in de us toch voor injects kiezen..
 
dit klopt natuurlijk niet, rekenwonder.

Als je kunt rekenen wel ! :cool:

5 ml Testo kost om en nabij de 40-50 euro.
Als je er 1x per 2 weken 200 ml uit haalt, dan doe je daar 25 weken mee + 2 uitloop weken aan het eind is 27 weken.

Bij mij 26 weken een half jaar.......:D
 
Als je kunt rekenen wel ! :cool:

5 ml Testo kost om en nabij de 40-50 euro.
Als je er 1x per 2 weken 200 ml uit haalt, dan doe je daar 25 weken mee + 2 uitloop weken aan het eind is 27 weken.

Bij mij 26 weken een half jaar.......:D

Ten eerste: Je word genaaid.
Ten tweede: "1x per 2 weken 200 ml" je bedoelt mg denk ik :p
Ten derde: Je vermeld niet op hoeveel de test gedoseerd is. Geen UGL want die maken een 5ml vials. Iedereen hier gaat uit van 200mg/ml of 250mg/ml.

Gebruiken we jouw rekenschema zou je dus:

25(weken)/2= 12,5(injects)*200mg= 2500mg/5ml = 500mg/ml.

500mg/ml Test kom je in hoeverre ik weet niet tegen HG. UGL misschien wel... maar dat worden pijnlijke injecties
 
ook ug bestaan die geloof k nie, 300 max toch?
 
Als je kunt rekenen wel ! :cool:

5 ml Testo kost om en nabij de 40-50 euro.
Als je er 1x per 2 weken 200 ml uit haalt, dan doe je daar 25 weken mee + 2 uitloop weken aan het eind is 27 weken.

Bij mij 26 weken een half jaar.......:D



hoe kun je nou 25 weken doen met 5 ml test..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven