Fitness Seller

Testosteronwaarde laag maar geen last

uhh mensen die van hun lichaam houden wel jah, de spuit erin gooien voordat je hersteld bent zorgt ervoor dat je lichaam de volgende keer er nog langer over doet om te herstellen en uiteindelijk zal je lichaam (en dan vooral je cellen van leydig) helemaal niet meer herstellen.

na een paar jaren continu gebruik, misschien. en dan nog. zo vlug zal je dat niet voorhebben.

Je LH zal eerst moeten stijgen voordat je Test stijgt. Wat was je LH waarde?

Ik bedenk me net waarom je er geen last van hebt bro.
Die chick die je laatst bij je had is toch je vriendin?
Dan zou ik er ook geen last van hebben :D

Verstandig, benieuwd naar de uitslag :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag bij andere dokter geweest en open gesprek gehad over anabolen.

Hij maakt zich enkel zorgen om de kwaliteit van de producten die wij gebruiken.
Hij vreest dat er verontreinigde producten gebruikt worden om winst te maken.

Ik vroeg ook naar zijn mening omtrend gevaren van AAS/hgh.
Hij vind dat je echt moet oppassen als in je naaste familie kankers voorkomen want dan
heb je genetische aanleg om kanker te hebben. Door AAS/hgh ontwikkelt deze sneller.

Ook de het nakuren vind hij gevaarlijk omdat je meerdere medicijnen met bepaalde bijwerkingen combineert(bv pregnyl en tamoxifen). Of AAS nou zo gevaarlijk zijn? Daar zijn te weinig echte studies voor op mensen. Hij kan wel bevestigen dat in België het aantal kanker/tumorgevallen toeneemt, maar of dit te wijten is aan AAS weet niemand..

• Topic Starter Topic Starter
Bloedresultaten zijn binnen, testosteron waarde gestegen naar 150 naar 187 ng..
Wat nu, niet kuren dan?

uhh mensen die van hun lichaam houden wel jah, de spuit erin gooien voordat je hersteld bent zorgt ervoor dat je lichaam de volgende keer er nog langer over doet om te herstellen en uiteindelijk zal je lichaam (en dan vooral je cellen van leydig) helemaal niet meer herstellen.

Hier had ik graag wat onderbouwing van gezien.:D

Terug
Naar boven