AndroidHealthClinic

Teveel eiwitten slecht?

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wel erg bang om teveel eiwitten te eten he...
Het kan echt niet veel kwaad. Drink voldoende en zorg overall dat je voeding goed is. Dan heb je niets om je druk om te maken als je wat meer eiwitten eet.

Ha ik ben niet de enigste zie ik

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja, ik maak me zelf niet zo druk, meer mijn vrouwtje die bezorgd is.

Teveel mass gainer?

Hij gebruikt amper bronnen die zijn claims bevestigen.

Wat ik vreemd vind is dat je aan ons komt vragen of teveel eiwitten slecht is omdat je er een onderzoek over hebt gelezen, maar als wij zeggen dat dat onderzoek slecht is en dat teveel eiwitten (tenzij nierproblemen) niet schadelijk is je ons niet wilt geloven je koste wat koste wilt vasthouden aan je onderzoek en aan de positieve referenties ervan (alhoewel die allemaal verre van objectief zijn). Mijn punt is, als je toch zo zeker aan dat onderzoek vast wilt houden, waarom open je dan een topic om onze mening te vragen? Want die wil je blijkbaar toch niet geloven?

Wat ik vreemd vind is dat je aan ons komt vragen of teveel eiwitten slecht is omdat je er een onderzoek over hebt gelezen, maar als wij zeggen dat dat onderzoek slecht is en dat teveel eiwitten (tenzij nierproblemen) niet schadelijk is je ons niet wilt geloven je koste wat koste wilt vasthouden aan je onderzoek en aan de positieve referenties ervan (alhoewel die allemaal verre van objectief zijn). Mijn punt is, als je toch zo zeker aan dat onderzoek vast wilt houden, waarom open je dan een topic om onze mening te vragen? Want die wil je blijkbaar toch niet geloven?

Waarom is dat onderzoek slecht dan?

En heb de reacties afgeschuimd en niemand heeft een tegen onderzoek gepost. Gwn sommigen die zeggen dat veel eiwitten niet slecht is, mr dan gn bron. Je kan op daarom toch niet kwalijk nemen als hij niet zo makkelijk overreeden valt.

En heb de reacties afgeschuimd en niemand heeft een tegen onderzoek gepost. Gwn sommigen die zeggen dat veel eiwitten niet slecht is, mr dan gn bron. Je kan op daarom toch niet kwalijk nemen als hij niet zo makkelijk overreeden valt.
Kap met je bullshit, je levert zelf nooit (goede) bronnen voor je debiele argumenten...

TS, hier een mooie site die antwoord geeft op jouw vraag.
http://examine.com/faq/can-eating-too-much-protein-be-bad-for-you/

Vertrouw liever op mijn bloedwaarden en functies en studie dan die dwaas die van alles claimt zonder onderbouwing.
Als er iets met kris Verburgh staat klik ik het al weg.

de voedselzandloper is echt achterlijk

Ik ga niet alles geheel door lezen maar simpel, overal waar TE voor staat is vaak minder goed en soms slecht.

Teveel eiwit is vaak dus niet goed voor je.
De vraag zou dan moeten zijn: "wat is teveel en wat zijn vervolgens de gevaren van teveel en hoe groot zijn de risico's van teveel."

Waarom stelt trouwens nooit iemand die vragen omtrent koolhydraten/suiker?

Ik ga niet alles geheel door lezen maar simpel, overal waar TE voor staat is vaak minder goed en soms slecht.

Teveel eiwit is vaak dus niet goed voor je.
De vraag zou dan moeten zijn: "wat is teveel en wat zijn vervolgens de gevaren van teveel en hoe groot zijn de risico's van teveel."

Waarom stelt trouwens nooit iemand die vragen omtrent koolhydraten/suiker?

Suiker/koolhydraten hebben een andere functie, bevatten andere stoffen.
Van suiker ga je dood dat weet iedereen!

Maar idd je hoort niet veel mensen fructose is slecht voor mijn lever hoeveel gram fructose mag ik?

Terug
Naar boven