Fitness Seller

Teveel spiermassa ontwikkelt!!!

Quote: Ben je niet gewoon dikker geworden? Kan me moeilijk voorstellen dat een vrouw binnen 2.5 maand teveel spiermassa ontwikkeld. Een vrouw kan naturel trouwens nooit teveel spiermassa ontwikkelen, het blijft er mooi en natuurlijk uitzien.

Helaas vind ik het niet meer mooi en daar gaat het toch om? Wat ik mooi vind en niet iemand anders! En ja het is alleen maar spieren, tis keihard allemaal (proud)
En de spiermassa is niet alleen van de afgelopen 2,5 maand hoor! 2,5 maand geleden was ik precies goed! Nu alleen niet meer!

mijn spek is ook keihard;)

oke je ene been wordt dus nu belast (meer dan de ander) de andere heb je atrofie omdat je die niet belast....je kan er nog niets aan doen tot jij je ene been weer normaal kan gaan belasten....

Maar even een dingentje als je hier zegt dat je makkelijk spiermassa aanzet en heel makkelijk groeit dan strijk je een hoop mensen tegen de haren. Kijk er zijn zo veel mensen die zeggen dat ze makkelijk spiermassa aanzetten maar in de werkelijkheid zetten ze maar een heel klein beetje spiermassa aan. zeker als je maar 2x per week traint....(ik zou elke dag gaan trainen want met die aanleg die jij zegt te hebben ben je dan zou miss Olymia hahahaha).

In je sig; Off = of. :p

2,5 maand naturel kan er nooit voor zorgen dat je onherstelbare "schade (in jouw geval)" krijgt

Ik heb ook ooit eens een beenblessure gehad waardoor ik het andere been meer moest belasten. Nu was het bij mij zo dat het geblesseerde been dunner werd. De spiermassa verdween langzaam. Het andere been bleef normaal. Je verliest eerder spiermassa dan dat je het erbij krijgt volgens mij.....
Het was wel zo dat het geblesseerde been weer snel even dik/stevig was toen ik het weer kon belasten.

Ik heb ook ooit eens een beenblessure gehad waardoor ik het andere been meer moest belasten. Nu was het bij mij zo dat het geblesseerde been dunner werd. De spiermassa verdween langzaam. Het andere been bleef normaal. Je verliest eerder spiermassa dan dat je het erbij krijgt volgens mij.....
Het was wel zo dat het geblesseerde been weer snel even dik/stevig was toen ik het weer kon belasten.

+ 1, zo is het natuurlijk. Het ene been wordt dunner en het andere blijft zoals het is zodat zij de indruk zal krijgen dat haar andere been gespierder geworden is. Ik moet trouwens de vrouw nog tegenkomen die naturel veel spieren kan bijkrijgen.

Ik moet trouwens de vrouw nog tegenkomen die naturel veel spieren kan bijkrijgen.
Ik denk dat vrouwen al snel roepen dat ze te dikke spieren krijgen als er enige vorm van een spierbal of kuitspier te zien is. Ik weet niet wat het is dat vrouwen zo bang zijn om dikkere spieren te krijgen. Bang om op een man te gaan lijken?? En ja, ik ben zelf een vrouw maar ik vind het juist heel mooi staan als je wat spiermassa ziet.
Dus ik heb het idee dat het best mevalt bij prinsesje. In 2,5 maand kan je als vrouw zijnde niet heel veel spiermassa opbouwen. Ik ben nu een jaar redelijk intensief bezig en kan voorzichtig zeggen dat ik een beetje gespierd ben. Toch zijn er vriendinnen die het al te veel vinden. Nou voor mij mag het nog wel iets meer zijn....:D

Bij mij gaat het me helemaa niet snel genoeg - laat mij maar gespierd en droog zijn hoor!
Ik zag wat 'ontspannen' poses van wedstrijden met dames en vond ze _prachtig_!

Idd, daar ben ik ook jaloers op. Je moet als vrouw echt discipline hebben, nog meer dan een man denk ik. Voor een vrouw is de training en voeding nog belangrijker om enig resultaat te krijgen.

Precies! Het is natuurlijk onzin dat je been gespierder wordt, omdat je dat been meer moet belasten vanwege een blessure aan je andere been. Je verliest massa, je krijgt er echt niks bij. Als het echt zo is, wil ik inderdaad eerst wel eens die foto's zien! :)

ik ken een vrouw, die wel snelle ontwikkeling van spieren heeft, alleen de armspieren, en dat heeft ze duidelijk uit de familie geerft, en die wil dus niet fitnessen, omdat ze dan toch snel teveel nadruk legt op de armen, wat ik jammer vind, dan train je ze een klein beetje, en de rest veel, maar goed.

ik ken een vrouw, die wel snelle ontwikkeling van spieren heeft, alleen de armspieren, en dat heeft ze duidelijk uit de familie geerft, en die wil dus niet fitnessen, omdat ze dan toch snel teveel nadruk legt op de armen, wat ik jammer vind, dan train je ze een klein beetje, en de rest veel, maar goed.

Dan zal er wel veel vet bij zijn bij die armen, natuurlijk gezien kan een vrouw (door het uiteraard overheersen van oestrogeen) slechts zeer weinig spieren bijtrainen. Een vrouw moet al grijpen naar testosteron (en liefst een lichte vorm) om dat doel te bereiken, waar ze dan wel beter op reageert als een man en onder die omstandigheden zeer snel spieren kan kweken.

Kan het zijn dat de ene vrouw van nature iets meer testosteron heeft dan gemiddeld? En dus iets minder oestrogeen?
Ik geloof best dat sommige vrouwen iets sneller spieren ontwikkelen dan anderen. Dit heeft echter vooral met andere factoren te maken; voeding, inspanningsniveau, pijngrens, lichaamsconditie en trainingsvorm.
ook heeft de ene vrouw van nature al een wat meer atletische bouw dan een ander al hoewel je dit altijd zelf kan veranderen. Ik heb wel het vermoeden dat dit ook sterk bepaald wordt door hoe de omstandigheden tijdens je opvoeding zijn kwa voeding en beweging.

Kan het zijn dat de ene vrouw van nature iets meer testosteron heeft dan gemiddeld? En dus iets minder oestrogeen?

meer testosteron betekent niet meer oestrogeen. kan natuurlijk best dat sommige vrouwen iets meer test hebben dan de ander en dus sneller spiermassa winnen, maar nooit genoeg om pro bodybuilster te worden :rolleyes:

ook heeft de ene vrouw van nature al een wat meer atletische bouw dan een ander al hoewel je dit altijd zelf kan veranderen.

hoe wil je je bouw gaan veranderen? Je skelet gaat echt niet van vorm veranderen door meer beweging of whatever.

meer testosteron betekent niet meer oestrogeen. kan natuurlijk best dat sommige vrouwen iets meer test hebben dan de ander en dus sneller spiermassa winnen, maar nooit genoeg om pro bodybuilster te worden :rolleyes:.
Je zal minder bedoelen....

hoe wil je je bouw gaan veranderen? Je skelet gaat echt niet van vorm veranderen door meer beweging of whatever.
Je hebt gelijk. Je skelet kan je niet veranderen, behalve je houding dan. Hiermee kan je trouwens ook al heel veel voordeel mee behalen. Een goede houding oogt veel fitter.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als je vrij iel bent kwa bouw dat je d.m.v. training/voeding steviger kan worden. En wanneer je juist heel stevig/fors bent, kan je d.m.v. de juiste training/voeding slanker worden.

Quote: Ben je niet gewoon dikker geworden? Kan me moeilijk voorstellen dat een vrouw binnen 2.5 maand teveel spiermassa ontwikkeld. Een vrouw kan naturel trouwens nooit teveel spiermassa ontwikkelen, het blijft er mooi en natuurlijk uitzien.

Helaas vind ik het niet meer mooi en daar gaat het toch om? Wat ik mooi vind en niet iemand anders! En ja het is alleen maar spieren, tis keihard allemaal (proud)
En de spiermassa is niet alleen van de afgelopen 2,5 maand hoor! 2,5 maand geleden was ik precies goed! Nu alleen niet meer!

foto aub :rolleyes:

kan ik me bijna niet voorstellen, maar goed :)

mischien bestaat er ook "catabole steroiden" die je zou kunnen nemen om van die spieren aftekomen = :dunno: (tenminste als je niet bang bent voor prikjes :P )

T3 of t4 :)
Geen prikjes maar wel uber ongezond :p
Verbrand voornamelijk vet maar ook spieren :)
Afrader voor bbers :p

Te veel spieren? Hoe kan dat nou.... Als dat effectief zo is dan zul je meer herhalingen moeten doen. Dus 15 reps x 3 en eventueel een lichter gewicht!

Terug
Naar boven