AndroidHealthClinic

Teveel spiermassa ontwikkelt!!!

Hallo!

Ik heb momenteel iets te veel spieren, wat kan ik eraan doen om weer in verhouding te komen?

Groetjes!

kan ik me bijna niet voorstellen, maar goed :)

mischien bestaat er ook "catabole steroiden" die je zou kunnen nemen om van die spieren aftekomen = :dunno: (tenminste als je niet bang bent voor prikjes :P )

misschien hetzelfde wat ik heb, ik verwar spek en spieren ook weleens:rolleyes:

Kan het zijn dat je veel spiermassa hebt met een hoog vetpercentage?
Laat eerst maar je vet meten, zou ik zeggen.
Als dat als een flink laagje over je spieren zit, dan kan je meteen gaan cutten:D

Weinig eiwit eten.

Hey Hallo,

Ik ben eigenlijk afgelopen jaar heel veel afgevallen (zeker 25 kilo) maar wil nu niet verder afvallen. Hoe kom ik erachter hoeveel calo's ik mag eten zonder dat ik afval/ aankom? Ik train gemiddeld 2x in de week, kracht en cardio.

Groetjes
jfprinsesje

Vind het helemaal knap als je TEVEEL spieren hebt en maar 2x in de week traint! :) Ik denk dat wij gewoon allemaal jaloers zijn, dat het bij ons niet zo makkelijk gaat... :(

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha, ik moet maar iets uitleggen al die jaloersheid is onterecht!

KT is voor mij heel erg hobby, maar ik wil niet teveel spieren hebben. Ik heb ruim 2 maanden terug een ernstig autoongeluk gehad, met 2 klaplongen, een bovenbeenbreuk en allemaal kneuzingen. Binnen een maand was ik wel alweer aan het trainen, gewoon omdat ik het niet kan laten, maar verder loop ik dus ook hele dagen met krukken (al 2,5 maand). Hahaha dán krijg je dus wel iets teveel spiermassa! Hahaha Vervolgens heeft mijn linkerbeen en mijn armen mijn rechterbeen al 2,5 maand vervangen (ik mocht eerst maar 10 kilo belasten, inmiddels 50%) Maar daardoor heb ik dus echt bovenbenen gekregen die niet meer in mijn spijkerbroeken passen! Hmmm, ik moet zeggen bovenBEEN, hahaha. En omdat ik meestal met iets te zware gewichten train (lekker tegen frustratie ;)) en ook nog eens heel makkelijk spieren ontwikkel kán het dus wel dat je teveel spieren hebt, haha. Ligt net aan je doel, maar het si gewoon ook niet erg charmant om met een dik en een dunner been te lopen!!! Dus nee, sorry geen foto!!! Wil eerst weer in verhouding komen!

Heb trouwens mijn zoontje van 2 leren armpje drukken, hahaha, heeeel stoer!

Uit de droom geholpen?

ik geloof je wel;)

j/k:D

Ben je niet gewoon dikker geworden? Kan me moeilijk voorstellen dat een vrouw binnen 2.5 maand teveel spiermassa heeft ontwikkeld. Een vrouw kan naturel trouwens nooit teveel spiermassa ontwikkelen, het blijft er mooi en natuurlijk uitzien.

Zal er ooit een dag komen dat ik dit ook kan zeggen? :sad:

lucky bastard:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Quote: Ben je niet gewoon dikker geworden? Kan me moeilijk voorstellen dat een vrouw binnen 2.5 maand teveel spiermassa ontwikkeld. Een vrouw kan naturel trouwens nooit teveel spiermassa ontwikkelen, het blijft er mooi en natuurlijk uitzien.

Helaas vind ik het niet meer mooi en daar gaat het toch om? Wat ik mooi vind en niet iemand anders! En ja het is alleen maar spieren, tis keihard allemaal (proud)
En de spiermassa is niet alleen van de afgelopen 2,5 maand hoor! 2,5 maand geleden was ik precies goed! Nu alleen niet meer!

Dan focussen op conditie en niet met zware gewichten trainen.
Eigenlijk had je dat zelf toch ook wel kunnen bedenken?

Wat is dit nou weer voor kansloos topic? Dit slaat echt nergens op, vooral als je vervolgens geen foto durft te laten zien. Dikke bullshit

OT: stop met trainen, stop met eten, stop met slapen en die spieren zijn zo weg

edit: enne,, te vaak hahaha is zeer storend met lezen

Neeeheee, zoals ik al zei door gaan met trainen maar met lichtere gewichten en met meer reps ca 15 per set. Dan doe je dus cardio en je bent gelijk je spieren nog steeds aan het bewegen. Als je ineens gaat stoppen dan wordt je vet.
En ook je skinnie jeans weggooien en een normale kopen dan pas je er vast weer in.

Ik snap niet hoe je 2,5 maand geleden nog goed in verhouding was en nu ineens teveel spiermassa hebt.
Ik train al bijna 25 jaar en zou het graag bij mezelf of iemand anders een keer zien gebeuren.
Ik denk dat je een vertekend beeld van jezelf hebt gekregen. Nu dat je niet alles kunt trainen raakt het misschien iets uit verhouding, maar om nou spiermassa af te willen gaan breken lijkt me niet de juiste weg.
Straks alles weer voorzichtig gaan trainen. Geduld in deze sport is een schone zaak. Ga geen gekke dingen doen.

Hahahaha, ik moet maar iets uitleggen al die jaloersheid is onterecht!

KT is voor mij heel erg hobby, maar ik wil niet teveel spieren hebben. Ik heb ruim 2 maanden terug een ernstig autoongeluk gehad, met 2 klaplongen, een bovenbeenbreuk en allemaal kneuzingen. Binnen een maand was ik wel alweer aan het trainen, gewoon omdat ik het niet kan laten, maar verder loop ik dus ook hele dagen met krukken (al 2,5 maand). Hahaha dán krijg je dus wel iets teveel spiermassa! Hahaha Vervolgens heeft mijn linkerbeen en mijn armen mijn rechterbeen al 2,5 maand vervangen (ik mocht eerst maar 10 kilo belasten, inmiddels 50%) Maar daardoor heb ik dus echt bovenbenen gekregen die niet meer in mijn spijkerbroeken passen! Hmmm, ik moet zeggen bovenBEEN, hahaha. En omdat ik meestal met iets te zware gewichten train (lekker tegen frustratie ;)) en ook nog eens heel makkelijk spieren ontwikkel kán het dus wel dat je teveel spieren hebt, haha. Ligt net aan je doel, maar het si gewoon ook niet erg charmant om met een dik en een dunner been te lopen!!! Dus nee, sorry geen foto!!! Wil eerst weer in verhouding komen!

Heb trouwens mijn zoontje van 2 leren armpje drukken, hahaha, heeeel stoer!

Uit de droom geholpen?

Dat is niet meteen spiermassa wat je dan aankomt.

En dat je ene been dunner is dan het andere gebeurd nou eenmaal met ongelukken. Heb ik zelf ook meegemaakt! Dat trekt wel weg mettertijd.

Terug
Naar boven