+1, life's a b*ch.ik heb teveel schoonheid, moeilijk om gewoon te blijven....![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1, life's a b*ch.ik heb teveel schoonheid, moeilijk om gewoon te blijven....![]()

Hallo!
Ik heb momenteel iets te veel spieren, wat kan ik eraan doen om weer in verhouding te komen?
Groetjes!
(tenminste als je niet bang bent voor prikjes
)Hey Hallo,
Ik ben eigenlijk afgelopen jaar heel veel afgevallen (zeker 25 kilo) maar wil nu niet verder afvallen. Hoe kom ik erachter hoeveel calo's ik mag eten zonder dat ik afval/ aankom? Ik train gemiddeld 2x in de week, kracht en cardio.
Groetjes
jfprinsesje
Ik denk dat wij gewoon allemaal jaloers zijn, dat het bij ons niet zo makkelijk gaat... 
) en ook nog eens heel makkelijk spieren ontwikkel kán het dus wel dat je teveel spieren hebt, haha. Ligt net aan je doel, maar het si gewoon ook niet erg charmant om met een dik en een dunner been te lopen!!! Dus nee, sorry geen foto!!! Wil eerst weer in verhouding komen!Zusje van Ronnie?teveel hahaha en teveel onzin.
in 2.5 maand teveel been spier
slotje graag.

Hahahaha, ik moet maar iets uitleggen al die jaloersheid is onterecht!
KT is voor mij heel erg hobby, maar ik wil niet teveel spieren hebben. Ik heb ruim 2 maanden terug een ernstig autoongeluk gehad, met 2 klaplongen, een bovenbeenbreuk en allemaal kneuzingen. Binnen een maand was ik wel alweer aan het trainen, gewoon omdat ik het niet kan laten, maar verder loop ik dus ook hele dagen met krukken (al 2,5 maand). Hahaha dán krijg je dus wel iets teveel spiermassa! Hahaha Vervolgens heeft mijn linkerbeen en mijn armen mijn rechterbeen al 2,5 maand vervangen (ik mocht eerst maar 10 kilo belasten, inmiddels 50%) Maar daardoor heb ik dus echt bovenbenen gekregen die niet meer in mijn spijkerbroeken passen! Hmmm, ik moet zeggen bovenBEEN, hahaha. En omdat ik meestal met iets te zware gewichten train (lekker tegen frustratie) en ook nog eens heel makkelijk spieren ontwikkel kán het dus wel dat je teveel spieren hebt, haha. Ligt net aan je doel, maar het si gewoon ook niet erg charmant om met een dik en een dunner been te lopen!!! Dus nee, sorry geen foto!!! Wil eerst weer in verhouding komen!
Heb trouwens mijn zoontje van 2 leren armpje drukken, hahaha, heeeel stoer!
Uit de droom geholpen?