Fitness Seller

Teveel spiermassa ontwikkelt!!!

Neeeheee, zoals ik al zei door gaan met trainen maar met lichtere gewichten en met meer reps ca 15 per set. Dan doe je dus cardio en je bent gelijk je spieren nog steeds aan het bewegen. Als je ineens gaat stoppen dan wordt je vet.
En ook je skinnie jeans weggooien en een normale kopen dan pas je er vast weer in.

Awel hé! gij krijgt van mij nu is karma... want jij komt nooit met onzin af!

Teveel spieren? Waar blijven die foto's?????? En ik maar zweten 4 keer per week en eten en eten???! Geef me wat tips!

Bij sommigen komt het ook aanwaaien he

pff en de wind sta nooit in mijn richting zeker?

pff en de wind sta nooit in mijn richting zeker?

Daarom zet ik de afzuiging van de zuurkast hard en ga er voor staan. Met de juiste stoffen op de labtafel, komt het dan allemaal aanwaaien:P

Jullie hebben niet gelezen hoe het nou echt zat bij de topicstarter he:rolleyes:

jawel hoor, maak gewoon een graptjen!

Ik denk dat alles mettertijd wel terug goed zal komen ( geduld en gewoon blijven trainen )!

Hallo!

Ik heb momenteel iets te veel spieren, wat kan ik eraan doen om weer in verhouding te komen?

Groetjes!

Wat dacht je?
"Hé, het is alweer een tijdje geleden dat ik onzin heb lopen posten op DBB, kijken of ik nog wat onzinnigs te melden heb?" :p

Hahahaha, ik moet maar iets uitleggen al die jaloersheid is onterecht!

KT is voor mij heel erg hobby, maar ik wil niet teveel spieren hebben. Ik heb ruim 2 maanden terug een ernstig autoongeluk gehad, met 2 klaplongen, een bovenbeenbreuk en allemaal kneuzingen. Binnen een maand was ik wel alweer aan het trainen, gewoon omdat ik het niet kan laten, maar verder loop ik dus ook hele dagen met krukken (al 2,5 maand). Hahaha dán krijg je dus wel iets teveel spiermassa! Hahaha Vervolgens heeft mijn linkerbeen en mijn armen mijn rechterbeen al 2,5 maand vervangen (ik mocht eerst maar 10 kilo belasten, inmiddels 50%) Maar daardoor heb ik dus echt bovenbenen gekregen die niet meer in mijn spijkerbroeken passen! Hmmm, ik moet zeggen bovenBEEN, hahaha. En omdat ik meestal met iets te zware gewichten train (lekker tegen frustratie ;)) en ook nog eens heel makkelijk spieren ontwikkel kán het dus wel dat je teveel spieren hebt, haha. Ligt net aan je doel, maar het si gewoon ook niet erg charmant om met een dik en een dunner been te lopen!!! Dus nee, sorry geen foto!!! Wil eerst weer in verhouding komen!

Heb trouwens mijn zoontje van 2 leren armpje drukken, hahaha, heeeel stoer!

Uit de droom geholpen?

Jammer...dat je een ongeluk gehad heb:(
hoop snel dat je weer hersteld...Alleen... met krukken lopen en spierbij... is vreemd... loop zelf ook met krukken.... en krijg echt geen strake benen van. ...Maar jij wel?? wow:eek: hoe doe je dat???:D

Terug
Naar boven