- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je limerick klopt niet want er moet tussen je eerste en tweede zin nog een zin komen die rijmt op Epe.
origineel gevonden:
Er was eens een vrouwtje uit Epen,
Die had het voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Daarom vroeg ze nà de daad
met haar mond vol zaad :
...heb ik nu gepijpt of gepepen ?
Akira ben jij nou "impressed" dat ik EricR zo moeiteloos op zijn fouten wijs ?

Goed fysiek natural dan.Waarom denkt iedereen dat ik kuur/gekuurd heb? Is niet zo![]()
Heerlijk hoe de naar eigen zeggen mannetjes hier met blinkende horloges, afgetraind big fysiek en exclusive lacoste polootje zich prijsgeven door de sloeber uit te hangen voor wat sterretjes ter waarde van 40 EU.
Heerlijk hoe de naar eigen zeggen mannetjes hier met blinkende horloges, afgetraind big fysiek en exclusive lacoste polootje zich prijsgeven door de sloeber uit te hangen voor wat sterretjes ter waarde van 40 EU.
Geef hem aan Roxxe, die kan wel wat schoten in de progressieve roos gebruiken.
!!Da's nog altijd meer dan wat jij verdient met je sterretje door 'm achter het CS aan te bieden......
!Thanks, "Supreme". Ik wist dat er iets op leek.
Thanks, "Supreme". Ik wist dat er iets op leek.
Akira, ben ik al de winnaar? Je weet dat je aan dat plaatje denkt. Je weet dat het een diepe indruk op je heeft achtergelaten. Ik kan niet gediskwalificeerd worden omdat ik een te diepe indruk op je heb achtergelaten. Alles was toegestaan.
Je gaat misschien verliezen, als je bloemenmeisje me die blowjob gaat geven.
Vind maar een manier om indruk op me te maken.
Als je de winnaar bent, zal je het wel merken de volgende dag![]()

ik heb geen zin om indruk op je te maken, zo'n elite membership interreseert me dan nog wel.................maar ik beslis zelf wel een keer wanneer ik overstap......voor de KARMA puntjes hoef ik het niet te doen!
suc6 voor de winnaar!
![]()

ik vind dat akira mij die elite membership moet geven want hij heeft mij negatieve karma gegeven tijdje terug![]()

ik heb geen zin om indruk op je te maken, zo'n elite membership interreseert me dan nog wel.................maar ik beslis zelf wel een keer wanneer ik overstap......voor de KARMA puntjes hoef ik het niet te doen!
suc6 voor de winnaar!
![]()