Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een BJ voor 40 euro. Je vraagt te veel hoor, there is some serious competetions out there. they do both f**k and s**k for 35 euro
![]()
)
Ja, maar ze moet dan wel helemaal op eigen kosten naar Akira toe. (het elite gebeuren interesseert haar geeneens, ze moet geld bijleggen om naar Akira te gaan. Dat is toch redelijk hardcore!)
Uiteindelijk ben ik dan toch goedkoper uit dan 40 euri.Ik heb een OV dus tot de grens is het gratis.Uiteindelijk ben ik dan toch goedkoper uit dan 40 euri.

Kun je beter die van mij overnemen. Van Amsterdam naar Diemen is nog te fietsen![]()

De laatste keer dat ik iets 'impressives' deed werd ik gebanned.
Ik heb een OV dus tot de grens is het gratis.Uiteindelijk ben ik dan toch goedkoper uit dan 40 euri.

Het hangt er uiteraard vanaf hoe je het bekijkt. De tijd die je kwijt bent om naar Akira te gaan zou je ook kunnen gebruiken om te werken.
En daarbij: waarom zou je genoegen nemen met Akira ? BigT kan je nog veel meer geven!![]()
Het hangt er uiteraard vanaf hoe je het bekijkt. De tijd die je kwijt bent om naar Akira te gaan zou je ook kunnen gebruiken om te werken.
En daarbij: waarom zou je genoegen nemen met Akira ? BigT kan je nog veel meer geven!![]()
ik zit vandaag in het AMC en heb ook een elite-membership![]()

Waarom denkt iedereen dat ik kuur/gekuurd heb? Is niet zoik denk dat zijn decaballen het al begeven hebben hoor.

![]()
Lol, als ik naar Akira ga maak ik er gewoon gelijk een shopdagje Brussel van. Sla ik twee vliegen in een klap!
![]()
Lol, als ik naar Akira ga maak ik er gewoon gelijk een shopdagje Brussel van. Sla ik twee vliegen in een klap!
Als je er dan ook nog een filmpje van post dan zul je ook nog redelijk wat karma ontvangen. Dus sla je drie vliegen in één klap. Dat is zeker niet slecht.

Maak jij dan maar gebruik van het aanbod. Ik vrees namelijk dat in mijn geval mijn vriendin het er niet mee eens is en ik wil mijn membership toch eigenlijk ook graag zelf houden.![]()

Waarom denkt iedereen dat ik kuur/gekuurd heb? Is niet zo![]()
Waarom denkt iedereen dat ik kuur/gekuurd heb? Is niet zo![]()