- Waardering
- 2.413
en dat was 3 jaar geleden he ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat wel, heb nog steeds meer fitness fysiek dan echt bb fysiek. Stats daar: 85 kg, 172.5, BF6% dat is dus zeker niet freaky ofzo, maar dat is ook niet het doel. Momenteel bijna 95 kg bij 11% vet.
Dat gaat wel, heb nog steeds meer fitness fysiek dan echt bb fysiek. Stats daar: 85 kg, 172.5, BF6% dat is dus zeker niet freaky ofzo, maar dat is ook niet het doel. Momenteel bijna 95 kg bij 11% vet.

De grootste stunt ooit op DBB, een member die zijn elite account schenkt aan diegene die de grootste indruk achterlaat.
Alles is toegestaan.
Let the games begin!
Succes allen.
Als ik nog eens zin heb om te cutten en dan pics te maken. Dat kan nog even durenKlinkt goed, wanneer ga je eens nieuwe foto's maken?

Als ik nog eens zin heb om te cutten en dan pics te maken. Dat kan nog even duren![]()
Big-T wil dat elite membership winnen door te impressen met zijn fysiek.
Big-T wil dat elite membership winnen door te impressen met zijn fysiek.
![]()
Lol en wat moet ik daarmeeBig-T wil dat elite membership winnen door te impressen met zijn fysiek.
![]()
Oh ik weet het, ik geef het door aan flowergirl 
Lol en wat moet ik daarmeeOh ik weet het, ik geef het door aan flowergirl
![]()

Ik heb een OV dus tot de grens is het gratis.Uiteindelijk ben ik dan toch goedkoper uit dan 40 euri.