MuscleMeat

The desolate path to apocalyptic ruin

• Topic Starter Topic Starter
Clean.gif

Maar dan met een hogere catch, niet zo diep met je benen zakken. Kort door de bocht, vond geen betere animated gif.

Slecht plaatje daar op die 2e site

Dit zijn goeie pcl's, die ie in het begin van dit filmpje doet (is wel 88mb, maar is het wel elke mb waard ;)
[Link niet meer beschikbaar]

@ eduard: hij doet geen diepe frontsquat zoals op die gif hier en rukt de stang meer omhoog en duikt er niet - zoals op de gif - onder.

Ik dip er wel een beetje onder trouwens, zoals marunde in het filmpje ongeveer.
Zal het wel filmen dan volgende week, maar post het alleen als ik 100kg doe :)

Ok moet je doen :D. Filmpje is downloading, thnx.

schitterend filmpje... en I LOVE POWER CLEANS!!!

wow wat een gaaf filmpje!:thumbs:

(voordat ik hem download met deze verrotte verbinding): is dit die brute kerel die van die clap-chins doet, daarna powercleans en uiteindelijk een 20rep monster squat?

jup, alleen in een andere volgorde ;)

Dinsdag

Squat
barx10
60x8
80x3
100x3
120x1
140x1
160x1
175x1 [Link niet meer beschikbaar]
110x20

Had verwacht dat 175 soepeler zou gaan na de easy 160 vorige week. Maja, moest vandaag zowat de hele dag zand scheppen, dus ik ben wel content.

Power snatch
barx5
40x5
60x3,3,3,3

Curls
tot 53x5

50 min.

Toch nette training! :)

20x 110? vette k*t, ik heb gisteren net 30x 100 gedaan, ga nog ff je ass moeten kicken, volgende week 20x 120 :D

die 20x110 was easy.. en zoals ik al zei heb ik al uurtje of 8 zand en dergelijke geschept vandaag.
Volgende week 20x120... geen probleem

Wow, je gaat snel naar beneden met die 175k. Gaat dat beter dan rustig zakken? Want als ik dat doe met mijn max, ga ik in een rappe lijn door naar de grond :P

Terug
Naar boven