eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unregistered zei:Overbelasting?! Waarom zouden eccentrics overbelasting zijn? Alleen omdat er meer motoreenheden worden aangesproken dan bij een concentrische contractie? Dus als jij supramaximale band tension gebruikt in een deel van de bewegingsbaan is dat ook overbelasting?
Spierwinst doet er ook toe, hoe je het ook went of keert. Ik denk dat de meeste mensen zoveel mogelijk spiermassa willen opbouwen, tenzij je in een bepaalde gewichtsklasse wilt blijven

Op massa gericht precies is een groot woord, ter afwisseling word een hoger rep aantal gehanteerd waardoor er idd wel aanleg is voor hypertrophyUnregistered zei:Hmm... de nevenoefeningen van WSB zijn ook op massa gericht. Repetition method ook.
Bands zijn bovenin ook supramaximaal bij ME.
Jij maakt een vergelijking tussen wij, the normal guys, en de mannen van westside barbell ....Unregistered zei:Maar ze worden wel gebruik bij ME met een supramaximaal percentage en dat is niet perse overbelasting. Of jij het wel of niet doet, maakt niet zoveel uit voor die stelling. Of het in de circa max voorkomt, doet er ook niet toe.

Pause squat moet je spanning erop houden, box squat ga je ff zittenhuckfinn zei:OMG, spreek me niet van onkruid wieden!! Ik moest altijd mijn pa meehelpen om die shit aan de voor- en zijkant van het huis en de tuin wieden. De blaren ....de botte mesjes .... de pijn....
En is een pause squat in de essentie anders dan een boxsquat?
Spread Eagle situps zijn dodelijk, doe die ook veelMetal^militia zei:Maandag
****ing hell, na 8 uur onkruid wieden in de volle zon kan ik niet veel meer aanvangen. Lichte training vandaag, naja op papier is ie licht..
Pause Squat
barx10
60x5
100x3
125x6,6,6
115x6
Weer 6 sec pauze/hold in the hole bij 1e rep en dan 5-4-3-2-1 sec tot laatste rep.. ik moest gewicht verminderen bij de laatste set..
Bulgarian split squat
20x10
30x10
Front squat
60x6,6,6
Spread eagle situps (unsupported)
BW: 12
+5kg: 12
+10kg: 12
Dragonflags: 12
45 min.
Dood.. ik ben de dagen aan het aftellen tot 16 Augustus..

en ik was echt pissed hierover.. ik ga vanaf deze week echt consequent 1 keer per week iets daaraan doen. Ik denk te beginnen met een rustige jog om het veld (5-10 rondjes) en dan langzaam in de volgende week tijd te verbeteren. Naderhand kleine sprint intervalletjes toevoegen.