MuscleMeat

The desolate path to apocalyptic ruin

Ik ben in m'n hele leven nog nooit hoger dan 10% geweest :D

• Topic Starter Topic Starter
Jij woont ook in Ectonië..

Ik hou gewoon van bourgondisch eten :)

Alles onder de 15 is voor homo's, echte mannen hebben een buikje! ;)

Luie mannen hebben een buikje.

Nouhou, ik ben ook sterk :cry: !!

mama, monsterstrength pest me :( !

Buikje.. met de nadruk op JE, wel een mooi eufemisme voor die vetpens van jou Dries :)

Vetpercentage boven de 15 is nergens voor nodig, Vetpercentage onder de 12 ook niet. Als ik binnen dat bereik blijf vind ik alles goed, nu ik boven de 15% dreig te komen probeer ik dus wat vet kwijt te raken. Duidelijk toch?

Metal^militia zei:
Buikje.. met de nadruk op JE, wel een mooi eufemisme voor die vetpens van jou Dries :)
Vetpercentage boven de 15 is nergens voor nodig, Vetpercentage onder de 12 ook niet. Als ik binnen dat bereik blijf vind ik alles goed, nu ik boven de 15% dreig te komen probeer ik dus wat vet kwijt te raken. Duidelijk toch?

EENSCH!

Metal^militia zei:

:yes: Precies mijn instelling!

Ook ik moet me daar bij aansluiten...

Haha, slim idd, gewoon iets afkeuren als je het zelf niet behalen kunt ;)

shut up ectoboy

*cough*

Wacht maar tot ik m'n voeding in kan delen volgend jaar, beuk er 20kg massa op!

eat big = become big/strong :D

Zondag

Cardio :D

Rustig beginnen

6 rondjes (300m - voetbalveld)
1: 105"
2: 109"
3: 110"
4: 111"
5: 110"
6: 111"

T: 658"

Doel: 15 rondjes (4500m) binnen 15 min. (900 s)
Vooralsnog 1 keer per week rennen.
Conditie moet 100% beter worden, want dit is bullshit.

Maandag

****! vet spierpijn van dat beetje rennen gisteren ???
****! vanmorgen gemerkt dat de havervlokken op waren.. en alleen nog beetje brood in huis, nou heb het gemerkt net met trainen.. stond te trillen op m'n benen.

Squat
155x5x5 Weet niet hoe, maar heb het gered.

Maak de rest van de training morgen af en dan verschuif ik de rest 1 dag, maakt niet zoveel uit, moet toch deloaden komende week.

Ben je dan niet in paniek naar de supermarkt gerend???

om 7.00 zijn de supermarkten nog niet open.. en ik dacht dat ik het wel ging redden op 1 kipfiletje met paar stukken brood :rolleyes:
Naja.. niks aan het handje, morgen knallen

Ja, had toch ook nog 6 eieren op, maar gewoon veel te weinig KH...

Ben wel tevreden op zich, week 4 en in goeden doen i.e. als ik niet was gaan rennen gisteren en met m'n normale voeding vandaag, was 155x5x5 goed te doen geweest... nu was het best moeilijk, maar wel allemaal nette diepe reps.

Terug
Naar boven