XXL Nutrition

The desolate path to apocalyptic ruin

wow, nice :D

ga je na de intensity fase niet echt maxen of zo?

die 130 is voor jou! :fire:

• Topic Starter Topic Starter
Nee, gewoon weer volume erachteraan, dan komt het precies uit.. tussen kerst en nieuw jaar :)

We zullen zien ademan, ze zijn bij mij klein beetje naar de achtergrond op het moment, maar ik heb nog een voorsprong... heb al 35x3 gedaan

Zondag

Rennen, verder en sneller

7 rondjes

1: 96"
2. 103"
3. 101"
4. 102"
5. 104"
6. 102"
7. 87"

T: 699"
2100m in 11'40"

Nice squat op het einde.
En die 130 bench ga je zeker pakken, beter nog, je moet meer gaan benchen dan mij (motivering)

Maandag

Squat
barx10
60x5
100x3
130x1
155x3x3

Bench
barx10,10
50x5
75x3
93x3
98x3
103x3

Bent rows
60x5
80x3
95x3
100x3
105x3

Gewichten voelden zwaar, maar ik was ook niet echt in de zone vandaag.

Maar wel volgens schema?

pm me btw je mailadres eens!

Jajoah, wel allemaal volgens plan.. volgende week is geen probleem, heb vandaag echt lam getrained en ging allemaal redelijk soepeltjes.

Aan het deloaden, en dan voelt het zwaar?
Hopelijk wordt het van de week allemaal wat gemakkelijker, het moet allemaal easy gaan voelen.

Was vooral mentaal gisteren,

Maar als je de ene week 5x5 squat met 155 en dat zijn allemaal zware reps, dan zijn de 3x3 reps niet ineens superlicht de week erna, maar de belasting op spieren en CZS is wel stuk minder door het ca. 60% lagere volume, dus kun je wel wat herstellen. Deload ≠ rustweek

Ik zie het niet echt als deloaden, gezien je het gewicht hoog blijft houden en enkel het volume omlaag schroeft.

Dan moet je ff met Bill Starr bellen...

0800-TOPCOACH

licht trainen is natuurlijk ook geen optie :D

Ga eens naar de kapper jij, je bent toch geen puber meer

Woensdag

OHP
70x3x3

DL
175x3x3

Chins
+22,5: 3x3

9 setjes, lekker snel klaar.
BuilderB heeft tenminste nog haar genoeg dat groeit, laat dan ook lekker groeien.
Ik loop met een kaalgeschoren knikker rond omdat ertoch bijna geen haar meer op wil komen. (Maar wel op de rest:( )

Hij heeft in ieder geval de Heer en zijn Zoon aan zijner zijde, als ik zo zijn trainingen bekijk.

Als je met Photoshop ff je armen wat hoger maakt en een kruis erachter plaatst, zou ik wel humor vinden.. dan krijg je karma van me.

Terug
Naar boven