Fitness Seller

The effects of Red Bull Energy Drink on human performance and mood

Bezoekers in dit topic

Haha, dat klopt. Bovendien is de Red Bull die hier te verkrijgen is een slap aftreksel van de Red Bull uit Oostenrijk, dat heeft een veel hoger concentratie, maar dat mocht men hier niet zo verkopen :D .

Uit Thailand eigenlijk. Krating Daeng (Krating = Stier Daeng = Rood). In Thailand is het een klein flesje met een drankje zonder koolzuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Uit Thailand eigenlijk. Krating Daeng (Krating = Stier Daeng = Rood). In Thailand is het een klein flesje met een drankje zonder koolzuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je het al ooit gedronken? zou wel eens een flesje willen hebben :)
 
Na 2-3 redbulls jaar geleden werd ik nerveus en wou ik iets afbreken... Sinds dien niets meer met caffeïne... Kan er niet goed tegen :p

Weet niet hoe dat dat komt, heb ooit ook die no-xplode gebruikt... Man wat was dat! Ik werd slechtgezind als ik moest stoppen met trainen...

Toen kwam die nieuwere versie van no-xplode en ging ik echt slecht op... Sindsdien niets meer van dat soort drankjes!
 
Laatst bewerkt:
Heb je het al ooit gedronken? zou wel eens een flesje willen hebben :)

Zo vaak, je kan het ook bij toko's kopen. Kan je trouwens beter Lipovitan-D nemen, vind ik zelf een betere smaak hebben dan Kratin Daeng.

Dronk het in Thailand regelmatig na een lange nacht om weer een beetje de dag door te komen. Maar goed, op den duur crash je natuurlijk wel een keer.
 
Drink die zooi helemaal niet. Ook geen koffie. Van caffeine ga ik trippen, word zenuwachtig enzo. Heb toen een keer stackers geprobeert waarvan ik toen een paniekaanval kreeg :P mja heb zowiezo niks nodig om wakker te worden. Drink eigenlijk ook alleen maar water en melk.
 
Zo vaak, je kan het ook bij toko's kopen. Kan je trouwens beter Lipovitan-D nemen, vind ik zelf een betere smaak hebben dan Kratin Daeng.

Dronk het in Thailand regelmatig na een lange nacht om weer een beetje de dag door te komen. Maar goed, op den duur crash je natuurlijk wel een keer.

Thnx, ga ik zeker een keertje proberen
 
Back
Naar boven