Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een echte gamer ziet dit soort dingen wel een dag of een weekje door de vingers :D

Rust is ook goed voor je ;)

Dan ben ik toch meer bodybuilder :cool:
 
Zoek een baan! :mad:

In Skyrim grinden naar een nieuw level is geen baan, Realist.

Lol, had ik maar geen baan.

En ik heb het dus over vrije tijd, trainen is geen prio en kan makkelijk even wachten, rust is zelfs goed voor je spierballuh.
 
Ik ben gelukkig ziek sinds vandaag, hopen dat het tot vrijdag aanhoudt... :roflol:
 
Jaja mensen, ik kreeg zojuist een smsje van de winkel binnen dat ik em kan ophalen! Jammer dat ie nu net dicht is terwijl ik er vanmiddag nog was om te vragen of hij al binnen is.

Naja, morgen dan maar als een speer erheen :D
 
Maatje van me belde op, ''ik heb em al!!!!''
Nja ik heb toch besloten om em vrijdag te halen, aangezien ik me laatste week stage niet wil verkloten. :roflol:
 
Maatje van me belde op, ''ik heb em al!!!!''
Nja ik heb toch besloten om em vrijdag te halen, aangezien ik me laatste week stage niet wil verkloten. :roflol:

Hoezo? Stage is stage, als je gewoon gaat is er niks aan de hand toch, of neem je je ps3 mee naar je stage altijd...
 
Ik weet hoe dat ging met oblivion.
Je begint te gamen, zit er lekker in en voor je het weet gaat de zon alweer op om 8u s'morgens, dat gaat niet werken met stage.
Achja paar daagjes wachten is geen probleem.
 
Ik weet hoe dat ging met oblivion.
Je begint te gamen, zit er lekker in en voor je het weet gaat de zon alweer op om 8u s'morgens, dat gaat niet werken met stage.
Achja paar daagjes wachten is geen probleem.

Of je gaat optijd je nest in ;)

Tot zonsopgang gamen is wel erg hoor, de enige keren dat ik tot zonsopgang op ben is wanneer ik niet helemaal mezelf ben :roflol:
 
Wat boxart gevonden, schijnt wel te koop te zijn maar nog niet te activeren omdat je voor de PC steam nodig hebt.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik weet hoe dat ging met oblivion.
Je begint te gamen, zit er lekker in en voor je het weet gaat de zon alweer op om 8u s'morgens, dat gaat niet werken met stage.
Achja paar daagjes wachten is geen probleem.

je denkt wel aan je stage..maar niet aan 'say goodbye to your gains'?
 
Heb ook even gespeeld, heerlijke game :D
 
Ik ga em vanmiddag halen oh yeah :D
 
Heb em besteld! Heb wel weer zin in een nieuwe game!
 
Heb em net opgehaald bij game mania:D Kan hem alleen nog niet spelen want m'n PS3 ligt nog bij m'n ouders -_-
 
net opgehaald.. spelen maar!:D
 
Eerste impressies?
 
Eerste impressies?

Ik ben nu bij het stuk dat ik mn poppetje kan kiezen, wat vet, wist niet dat er zoveel rassen waren.

Ik ga denk ik voor de Imperial, aangezien ik een halve magiër halve melee wil, wat hadden jullie?
 
Back
Naar boven