- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, ik heb hem ook binnen. Net gehaald. Ben heel benieuwd! Ben natuurlijk een harde Nord met een epische baard.

Godver zit vast tussen de rotsen!!
Toen ik uit die keep was ging ik ergens rechts, dacht dat ik een wolf zag dus ik schoot erop. Blijkt het hond van een hunter te zijn, gelijk beide gekilled. xD Loop ik verder over de rand van de rotsen, stopt het pad. Dus ik wil voorzichtig naar beneden jump en vervolgens zit ik vast xD k*t spel
Godver zit vast tussen de rotsen!!
Toen ik uit die keep was ging ik ergens rechts, dacht dat ik een wolf zag dus ik schoot erop. Blijkt het hond van een hunter te zijn, gelijk beide gekilled. xD Loop ik verder over de rand van de rotsen, stopt het pad. Dus ik wil voorzichtig naar beneden jump en vervolgens zit ik vast xD k*t spel
ik heb het spel niet, maar als het goed is kan je fast travellen naar een eerder bezocht dorp.
noobs.

En als je nog geen dorp eerder hebt bezocht?
Ik ben overnieuw begonnen nu lol, wil toch geen archer wood elf, had ff wat magic skilss geprobeerd en is veel leuker. Misschien dark elf nu.

Wat ga je doen? Dual wield of 2 handed?
Jou kennende ga je hier weer flink addicted aan raken btw
---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 14:33 ----------
Nu net in Winterhold eindelijk aangekomen, die chick verkoopt ****ing goeie spells (chain lightning, fireball) etc, die 2 heb ik al gekocht, voor de rest heb ik geen geld gvd
Aanradertje is ook om zsm een huis te kopen btw, kost 5000, dan kan je al je overbodige shit daar dumpen namelijk, kan je zo 100 weight schelen.
Kun je niet gewoon onehanded? Of is dat gay? Ik heb echt driehonderdduizend uur in Fallout 3 en New Vegas gestopt, maar dit heb ik nog nooit gespeeld.
oh vet, in begin met die draak kan je die keep op 2 plekken naar binnen. Ben nu bij die andere gegaan.
Bij de 1ste vecht je mee met die imperial en bij de 2de met stormcloud rebellen ofzo.
Ben benieuwd of 1ste dorp waar ik heen moet ook anders is straks. Toen ik met imperial door de keep ging moest ik naar iets van rivenwood om me bij het imperial leger aan te sluiten
ik ben er nog steeds niet geweest, je bent sowieso veel te slap om daar nu al heen te gaan, focus je per dorpje op je sidequests zodat je exp+geld earned, geloof me je hebt het nodig.