vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denken jullie zou de pc versie stukken beter zijn dan een console versie?
zoja ga ik gewoon voor een nieuwe pc.
Ja wordt zowieso beter. Betere graphics (alhoewel ik hier niet wakker van lig, maar velen wel), maar vooral dat alles soepeler loopt en de laadtijden veel en veel sneller zijn als je een gebouw of kerker binnengaat.
En talloze mods uiteraard, zeker een welkome extra voor de liefhebbers. Vind muis en keyboard zowieso lekkerder spelen, kun je sneller en beter je magische spreuken en pijlen schieten.
Maar om speciaal hiervoor een nieuwe pc te halen? Dunno, tenzij je het zowieso al van plan was.
Daarom, het is leuk als je een nieuwe snelle hebt, maar anders liever console.
Plus dat je met console lekker kan zitten/liggen zoals je wil, en je hebt groter beeld.

Nee, maar misschien dat de pc wel mods krijgt zodat dit mogelijk wordt. Hoop er niet teveel op, dit werkt meestal als schijt en is ook niet echt bevorderend voor de gameplay.Gaat dit spel eigenlijk ook op multiplayer gespeeld kunnen worden?
Nee, maar misschien dat de pc wel mods krijgt zodat dit mogelijk wordt. Hoop er niet teveel op, dit werkt meestal als schijt en is ook niet echt bevorderend voor de gameplay.

Persoonlijk vind ik 11 november te vroeg op Battlefield 3, op die manier kan ik Battlefield maar 16 dagen spelen voordat het dilemma ''Battlefield of Skyrim?!'' zich voordoetNaja, ik kan niet wachten iig, jammer dat 11-11-11 nog zo lang duurt
Wat zijn trouwens de extra's die je krijgt als je em pre-ordered?

Dat probleem heb ik gelukkig niet meer, ben de laatste 2 jaar toch al niet zo sociaal bezig geweest.denk dat ik deze winter lekker antisociaal ga doen als je ziet wat er allemaal uitkomt...
Persoonlijk vind ik 11 november te vroeg op Battlefield 3, op die manier kan ik Battlefield maar 16 dagen spelen voordat het dilemma ''Battlefield of Skyrim?!'' zich voordoet
Limited edition op zich is niet echt bijzonder:
http://www.psfocus.nl/2_24750_Peperdure_Collector%E2%80%99s_Edition_Skyrim_onthuld.aspx
De stoffen kaart is dan wel weer leuk. Deze krijg je trouwens ook bij de pre-order versie (alleen de kaart)
---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 11:00 ----------
Dat probleem heb ik gelukkig niet meer, ben de laatste 2 jaar toch al niet zo sociaal bezig geweest.

Op mijn leeftijd zijn er niet zoveel niet-nerds die zich in zo'n spel kunnen vinden, de meeste zijn dan bezeten door hypes zoals MW3 helaas.. Verder heb je wel gelijk, Battlefield kan je online altijd nog spelen, maar als je eenmaal begint met Skyrim ben je niet meer van je console weg te slaan![]()
Ben echt gek op zulke spellen, hoop dat hij op mijn laptop draait
(die kan gta 4 aan, dan lukt het toch wel?)

aan de graphics te zien, en dat het een halve consoleport is en dezelfde engine, zullen de eisen volgens mij niet veel hoger liggen dan fallout 3.
Wat ik spijtig vind, de graphics van zowel morrowind als oblivion waren next-gen in hun tijd. Tot de next-gen consoles uitkomt kun je meestal met een oudere pc goed gamen.
De eisen lijken mij wel hoger dan GTA4, maar het kan aan mij liggen.