- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paard kópenMoet niet gekker worden.
---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:49 ----------
Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.
Is er trouwens zoiets als een thief guild? Zit nu bij de companions, maar heb toch niet het idee dat dat mijn groep is.
Ik heb die bish op die berg gekilled daar net, ff van long range met firebolt ding, duurde wel eventjes.
hebben jullie ook wel eens dat je iemand killed en dan 5min. later het lichaam niet meer vind om te looten? Terwijl je al die tijd in de buurt ervan bent geweest.
Had ik net met die bish die dat nettlebane ding had

Hoe levelen jullie enchanting? die filled gems zijn best duur om te kopen en dan ff itempje mee te enchanten die je toch niet gebruikt.
En heb niet het idee dat je van dissenchanting, enchanting exp krijgt
Please Respond![]()
hmmm dat is wel leuk en aardig, maar wil je niet gewoon het spel spelen? ipv. power level ofzo. Ik bedoel het hele spel is toch niet multiplayer, dus dan kan je niet eens 'showen'. Maar ja, je moet doen wat je leuk vind.

Iemand trouwens al opgevallen dat alle guards klinken als Arnold?
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.Iemand trouwens al opgevallen dat alle guards klinken als Arnold?
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.
Heeft iemand misschien een idee waarom mensen steeds vragen of ik ziek ben? Gaat dit over als je well-rested bent of zo?
Merk er niets van eigenlijk, alleen dat overal waar ik kom mensen blijven zeiken over dat ik er ziek uit zie. Heb ook geen vampier of iets gezien.Oei, bij oblivion kreeg je dat te horen als je een vampier werd.
Veel characters hebben ook bijna het fysiek van Arnold.
Heeft iemand misschien een idee waarom mensen steeds vragen of ik ziek ben? Gaat dit over als je well-rested bent of zo?
Dat ik ziek zou zijn was nog niet in me opgekomen. Vraag me alleen af wat het is en hoe dat kan. Ik google het wel even.Ehm....omdat je ziek bent?
Daar heb je potions voor, of anders naar een shrine geloof ik.
Daar kun je armour mee craften dus die zou ik bewarenVolgens mij loop je af en toe ziektes op als je door het land loopt. Er staat dan ook "You contracted.."
---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 14:34 ----------
Kun je trouwens die Dragon Bones en Scales gewoon verkopen?