AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Ik ga maar eens wat sidequests doen want ik ben veel te ver in de mainquest nu! ik moet volgens mij nog 1 of 2 missies voor ik de mainquest al heb voltooid. Ik mag al bijna de main villain dragon klappen.
 
Ik Imperial Legion, vraag me af of het uit maakt wat je joined.



Van wie krijg je die quest?

Geen idee. De quest heet Forbidden legend.

Voor iedereen die hem nog moet een tip: ze kunnen niet springen. :D
 
Ik kan alleen om de een of andere reden geen screenshot maken in skyrim :( Ik druk gewoon de knop printscreen in. Weet iemand hoe ik toch een screenshot kan maken om hier te posten?

Ik gebruik Fraps om screenshots te maken. Printscreen werkt hier ook niet iig.


Aight, ik zit bij de darkbrotherhood. :D

Nice! Je krijgt hier en daar wel bad reputation maar de contracten zijn zeer vermakelijk om uit te voeren. :)
 
Ik ga maar eens wat sidequests doen want ik ben veel te ver in de mainquest nu! ik moet volgens mij nog 1 of 2 missies voor ik de mainquest al heb voltooid. Ik mag al bijna de main villain dragon klappen.

Wie zegt dat je het dan hebt voltooid? En welk level ben je nu?
 
Wie zegt dat je het dan hebt voltooid? En welk level ben je nu?

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik ga voor de zekerheid maar even wat andere dingen doen :p ik ben pas lvl 18 maar ik heb alleen maar 3 skills een beetje hoog: one handed bijna 60, armor 45 en smithing 48

ik heb zojuist een truukje gevonden hoe je heavy armor heel snel kan trainen. Doe dikke steel plate armor aan (moet je dus wel al een aardige heavy armor hebben) en ga een fistfight aan met die chick in de bar van Whiterun. Ze heet urgerh the unbroken ofzo. Ze slaat je 20003424x maar je gaat niet dood want ze hit bijna niks en je health generatation is sneller dan haar damage :roflol:. Je beweegt soms een beetje heen en weer en laat haar je heavy armor trainen. Het gaat nog best hard ook! 5-10 minuten van 45 naar 50 :D moet je wel trillen uitzetten van je controller anders gaat je controller de hele tafel over (implying dat je je controller op tafel hebt liggen)
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat je het erna in paint of iets dergelijks moet plakken? :o

Oja trouwens, van een maat van mij heb ik gehoord dat je helemaal linksonder in Markrath ofzo, een quest krijgt bij iets wat the abandoned house heet, waar je als beloning een hele dikke mace krijgt.

Iemand al de drinkwedstrijd in een bar in (hoe heet dat dorp nou, de grootste waar je in het begin komt) met een dronken vent in the bannered mare gedaan? Mij is verteld dat je zo in Markrath komt, maar die vent kan ik niet vinden :mad:

Vlak buiten elke grote stad heb je een Stable, als je daar heen gaat en met de koetsier praat kan hij je naar alle grote steden toe brengen. Zo kan je makelijk in het begin al van Whiterun naar windhelm of Winterhold voor die begin quests of andere steden.
 
Vlak buiten elke grote stad heb je een Stable, als je daar heen gaat en met de koetsier praat kan hij je naar alle grote steden toe brengen. Zo kan je makelijk in het begin al van Whiterun naar windhelm of Winterhold voor die begin quests of andere steden.

Haha ja, een vriend van me is helemaal naar Winterhold (college) gelopen vanuit riverwood omdat hij daar heen wou voor magic. Zei ik tegen hem: ja, je kan gewoon met de whiterun carriage, dat duurt 2 seconden :roflol: hij helemaal mad :mad:

:roflol:
 
Haha ja, een vriend van me is helemaal naar Winterhold (college) gelopen vanuit riverwood omdat hij daar heen wou voor magic. Zei ik tegen hem: ja, je kan gewoon met de whiterun carriage, dat duurt 2 seconden :roflol: hij helemaal mad :mad:

:roflol:


Ik kwam die carriage ook pas later tegen en ben zelf ook gelopen :roflol: Maar wel gelijk langs alle locaties zodat ik ze later nog leeg kan roven like a boss

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 17:18 ----------

Heeft iemand 'Reforge the Gauldur Amulet' al gedaan? Echt ****ing moeilijk. :mad:


Heb 2 locaties gecleared, de derde doe ik nog wel een keer.
 
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik ga voor de zekerheid maar even wat andere dingen doen :p ik ben pas lvl 18 maar ik heb alleen maar 3 skills een beetje hoog: one handed bijna 60, armor 45 en smithing 48

ik heb zojuist een truukje gevonden hoe je heavy armor heel snel kan trainen. Doe dikke steel plate armor aan (moet je dus wel al een aardige heavy armor hebben) en ga een fistfight aan met die chick in de bar van Whiterun. Ze heet urgerh the unbroken ofzo. Ze slaat je 20003424x maar je gaat niet dood want ze hit bijna niks en je health generatation is sneller dan haar damage :roflol:. Je beweegt soms een beetje heen en weer en laat haar je heavy armor trainen. Het gaat nog best hard ook! 5-10 minuten van 45 naar 50 :D moet je wel trillen uitzetten van je controller anders gaat je controller de hele tafel over (implying dat je je controller op tafel hebt liggen)

Ik zal dat zo s proberen, full orcish heavy armor geared en improved tot aan Epic.

Kan nu ook Ebony set maken maar hou nog even Orcish, ookal heeft Ebony wel mooie helm.
 
Ik zal dat zo s proberen, full orcish heavy armor geared en improved tot aan Epic.

Kan nu ook Ebony set maken maar hou nog even Orcish, ookal heeft Ebony wel mooie helm.
Kan je shit improven tot epic dan? Heb nu zelf legendary dragon plate.
 
Denk dat legendary hoogst is. Ik ging van Flawless naar Epic. Zal ff op google opzoeken
 
gratis paardje van the dark brotherhood

2d6odc8.jpg
 
Is die dragonarmor light of heavy armor?

Las net btw dat Deadric armor hogere armorrating geeft dan dragon. Deadric heeft zowieso beste wapens
 
lvl 28. Come at me bro.

Draken krijg ik ****ing veel maar die pwn ik zo. Paar vuurballen :D heb nu een magie slaafje die ****ing pro is :)

Ben met die quest bezig in Thieves guild dat je bijennest aan moet steken en thuis leeg maar halen :D
 
Heeft iemand 'Reforge the Gauldur Amulet' al gedaan? Echt ****ing moeilijk. :mad:

Ja, heb ik gedaan. Ik kom alleen Saalthar niet in voor de derde? Ik heb een key nodig voor die deur zegt 'ie?
 
Soundtrack rip voor de geinteresseerden:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ja, heb ik gedaan. Ik kom alleen Saalthar niet in voor de derde? Ik heb een key nodig voor die deur zegt 'ie?
Dan moet je naar de College in Winterhold. Daar moet je met een vent praten (geen idee, heeft een baard) en daar krijg je dan een quest. Daar verteld ie dat hij je buiten opwacht bij Saalthar en dan opent hij de deur.
 
Iemand die Dual-Wielding gebruikt? Net een nieuwe char gemaakt, Dark-Elf Assassin. Ik ben nu maar een beetje L + R aan het spammen, of zit er ook echt een techniek achter? Iemand die dit weet? halp

ps. Sneak zuigt balzak op lage lvls lol, ongelofelijk, snel ff omhoog perken dus
 
Heeft een van jullie enig idee hoe dat favourite spell gebeuren werkt op de console?

Het normale favourite menu snap ik wel met pijltje omhoog en omlaag, maar op mijn mage als ik pijltje links en rechts gebruik gaat hij automatisch naar flames - hoe switch ik dat naar een andere spell?
 
Back
Naar boven