MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Welke merchant heeft het meeste gold? Ik heb 2 dragon plate armour die ik wil verkopen, maar ben nog niemand tegengekomen met 1900 gold
 
En nog altijd geen ps3 patch, zucht.
 
En nog altijd geen ps3 patch, zucht.

Komt begin volgende week:
De patch voor The Elder Scrolls V: Skyrim, met versie 1.2, is volgens Bethesda Softworks aangeboden aan Sony en Microsoft voor certificering. Dit is de laatste stap in het proces om de patch aan te bieden op de PlayStation 3 en Xbox 360. De PC patch hoeft dit proces niet door te lopen, maar zal tegelijkertijd uitkomen.

Dit betekend dat eerdere uitspraken over een releasedatum (kort ná Thanksgiving) gehaald worden en dat de patch in de eerste helft van aankomende week een feit zal zijn. Ook dit wordt bevestigd door Pete Hines, dé man van Marketing & PR binnen Bethesda.

De definitieve patchlijst is nog niet vrijgesteld, maar Pete geeft in ieder geval aan dat het PlayStation 3 probleem met lange(re) speelsessies op de lijst staat.
 
Ey jongens, Ik ga denk ik Necromaner build proberen. Dus Heavy Armor en Conjuration.
Iemand al geprobeert?
 
Werd tijd, Skyrim is echt onspeelbaar in de meeste stukken.

Raad je nog steeds de console versie aan?

Ik kan trouwens kinderen killen op de pc versie, dat alleen al maakt de pc versie de beste.:trollface:
 
Raad je nog steeds de console versie aan?

Ik kan trouwens kinderen killen op de pc versie, dat alleen al maakt de pc versie de beste.:trollface:

jij wilt niet weten hoe het keldertje van mn huisje eruit ziet:cool:
 
kan je skyrim ook online spelen?
 
Raad je nog steeds de console versie aan?

Ik kan trouwens kinderen killen op de pc versie, dat alleen al maakt de pc versie de beste.:trollface:

Jij was toch degene die zn xbox controller had aangesloten op je pc?

Gewoon een grote bug, hoop dat het snel opgelost wordt.
 

Is een ps3 bug, als je save file boven de 5 mb raakt krijg je een lag van hier tot tokio, en dit wordt naarmate je ps3 langer aanstaat steeds erger.

Gelukkig is dit alleen in steden en op het open veld, en niet in grotto's etc. waar je moet vechten.
 
Jij was toch degene die zn xbox controller had aangesloten op je pc?

Gewoon een grote bug, hoop dat het snel opgelost wordt.

Ja speelt lekker, maar ken een hoop die keyboard muis doen, ze zijn wrs mage of archer oid.
 
bedankt voor die videos van hierboven. Epic.
 
Skyrim justice


lol
had ook altijd de urge gehad om hem te vermoorden, wat een irritant k*tkind. Ga hem sowieso brutaal slachten als ik overpowered ben.

Btw, wat gaan de patches inhouden ?
Wil nog even de smithing en enchanting systeem uitbuiten voordat ze daarin verandering aanbrengen
 
Werd tijd, Skyrim is echt onspeelbaar in de meeste stukken.

Inderdaad, Whiterun en het gedeelte rondom The Dark Brotherhood zijn voor mij echt niet te bespelen. Echt dramatisch.

Overigens ben ik nu level 42, maar alle sidemissions zijn echt te makkelijk. Alles is binnen een of een paar slagen dood en ik ben bijna niet dood te krijgen. Zit te twijfelen om de main story in een ruk uit te spelen. Maar dan wordt m'n leven weer zo zinloos en heb ik geen excuus om onder mijn sociale verplichtingen uit te komen :roflol:

Overigens zit ik nu met twohanded op 95. Als ik doorga, ga ik misschien wel eerst dual wielden, voordat ik de main quest uitspeel. Lijkt me ook wel lachen. Blocken doe ik bijna toch nooit :roflol:
 
Back
Naar boven