XXL Nutrition

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

• Topic Starter Topic Starter
Had je zo'n die BBW b*ch die op jou gezicht ging zitten en dat haar reet ook jou schouders bedekte en dat er een het toen begaf ?

Helaas niet, gebeurd met het voetballen.

Heb die match met megapijnen nog een half uur verder gespeeld, zelfs nog een paar schouderduwen gekregen.

Was echt afzien.
Was ik nog niet direct naar de dokter geweest ook niet.
Toen ik het 3 dagen later nogal verdacht vond dat ik men arm nog altijd niet omhoog kon heffen toch maar naar dokter gegaan, direct naar spoed :roflol:

Hah, hoe kan je nu zoiets voorhebben :) Wel goed bezig dude, behalve het "weg van DBB blijven"-gedeelte

Hah, hoe kan je nu zoiets voorhebben :) Wel goed bezig dude, behalve het "weg van DBB blijven"-gedeelte

vandaag heb ik er wel weer teveel gezeten, maar goed ik had een dopje dag, ga me er gewoon aan houden op werkdagen er niet op te komen voorwanneer al men voeding is gemaakt en men training erop zit en tralala.

Hoe ik het voor had.

Gozer had de bal, ik loop er vollebak op af en wou em een goede schouderduw geven. raak ik hem wat verkeerd, sleutelbeen gebroken.

Heb ook open beenbreuk gehad, wou toen ook gewoon rechstaan alsof er niets aan de hand was. Heel lelijk moment als je beseft dat je been gewoon op de grond blijft liggen en de rest naar boven gaat. Heb toen gewoon besloten om absoluut geen oordeel te geven over wtf mijn been blijft liggen en wachten tot ambulance kwam met morfine :)
Nu is mijn linker quad grappig gevormd

Heb ook open beenbreuk gehad, wou toen ook gewoon rechstaan alsof er niets aan de hand was. Heel lelijk moment als je beseft dat je been gewoon op de grond blijft liggen en de rest naar boven gaat. Heb toen gewoon besloten om absoluut geen oordeel te geven over wtf mijn been blijft liggen en wachten tot ambulance kwam met morfine :)
Nu is mijn linker quad grappig gevormd

Haha ja is wel een dikke :fuu: dan.
Op het eerste moment voel je ook heel weinig door al die adrenaline.
Achteraf heb ik er wel goed veel pijn van gehad.

Op dat gebied zit ik wel raar in elkaar, bij ernstige dingen doe ik gewoon normaal binnen, en van die klein dingetjes heb ik altijd een hoop last.

Net men max bench nog eens getest.

100 kreeg ik er nog redelijk goed uit. :D

Heb wel behoorlijk veel last van men schouders dus heb hoger niet meer gaan proberen, hou ik voor later.

Ben toch blij dat ik die 100 heb :)

Trainen gaat lekker kerel!
Uitkijken met je schouder, blessures zijn klote!

Trainen gaat lekker kerel!
Uitkijken met je schouder, blessures zijn klote!

Ja ik weet het, heb veel te veel kalk rond men bot zitten na men sleutelbeen gebroken gehad te hebben.

Krijg bij zwaar trainen vaak het gevoel dat er een zenuw wat knelt.

Ik durft er niet echt mee naar de dokter te gaan omdat ik iemand kende dat net hetzelfde had en die mag nu schouders niet meer trainen.

Zou toch gewoon naar de dokter gaan voordat je iets verkloot.
Misschien is er nog wat aan te doen!

Zou toch gewoon naar de dokter gaan voordat je iets verkloot.
Misschien is er nog wat aan te doen!

+1!

En als hij zegt om te stoppen kan je toch nog verder doen?
Nu ga je er niet heen omdat hij zou kunnen zeggen dat je moet stoppen ??? Als je dat al denkt en toch nog verder doet, kan je evengoed eens langsgaan ;)

+1!

En als hij zegt om te stoppen kan je toch nog verder doen?
Nu ga je er niet heen omdat hij zou kunnen zeggen dat je moet stoppen ??? Als je dat al denkt en toch nog verder doet, kan je evengoed eens langsgaan ;)

hehe ja misschien wel, heb nog zoveel mankementen dat ik hem moet vertellen, die graad in men rug loop ook wat scheef, dunno of dat later problemen kan geven.

Ik zeg al lange tijd volgende keer dat ik bij de dokter kom vertel ik het ineens allemaal ga er niet speciaal voor naartoe gaan.

Klote ding is dat ik nooit ziek word :D

Schrijf alles maar op een briefje, of je bent het eerste al lang vergeten tegen dat je er komt.
En misschien is je briefje wel lang genoeg om er zo al eens heen te gaan? :p

Schrijf alles maar op een briefje, of je bent het eerste al lang vergeten tegen dat je er komt.
En misschien is je briefje wel lang genoeg om er zo al eens heen te gaan? :p

Valt nog best mee :)
Maar stel het nog even uit, echt geen zin om platen te gaan laten nemen enzo.

Kan je meteen even je testosteron laten prikken. :D

:eek: Ik wist niet dat je zo droog was lauwwste...

Stats: 1m80 67kg 7%

:P

Waar is hij eigenlijk? :(

Hij wilde toch wat rustiger aan doen op dbb, even zijn dbb-verslaving wat tegenwerken. :D
Had ook van hem gehoord dat hij goed ziek was/is, weet niet hoe het nu met hem gaat.
Ik denk dat we vanzelf wel weer wat van hem horen.

Dacht al zoiets dat hij geband was, aangezien hij het nooit zolang zou volhouden om weg te blijven van DBB :D

Wel jammer :(

(heeft iemand zijn email?)

Terug
Naar boven