AndroidHealthClinic

The Legend Of Zelda - Skyward Sword

OoT was wel HET spel voor de N64, niet te vergelijken met GoldenEye iig, hoewel dat ook een topper was.

HEt was zeker een goed spel, dat ben ik met je eens. Maar als je maar één
N64 in huis hebt,die je moet delen met ze 3e, dan ga je toch sneller naar multiplayer games.
Zelda kon je niet met zijn 2e spelen, vandaar Golden Eye :)

Ok angelanus, gaye homofoob.

Zwaar overgewaardeerde serie dat Zelda, roleplaying games voor kleuters.

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar overgewaardeerde serie dat Zelda, roleplaying games voor kleuters.

Ik weet ook nog dat je Japanse RPG's pedofielen spellen noemde? Of was jij dat niet...

Anyway dan ben ik indd wel benieuwd wat jij wél goeie RPG's vindt, hoewel ik je wel moet toegeven dat Zelda een tikkeltje kinderachtig is, maar daar moet je gewoon doorheen kijken, sfeer heeft het zeker wel.

Laatst bewerkt:
Spel komt 18 november uit in Europa. Heb zojuist de site van bartsmit.com bekeken en daar is deze sinds vandaag (dus sinds enkele minuten) te bestellen.
Ben echt benieuwd naar deze Zelda. :D

Ik ook, helaas heb ik geen Wii, hoewel dat ding geen ruk kost, maar ik ga niet voor 1 spel een Wii kopen, ik ben sowieso voorlopig nog wel effe zoet met Skyrim.

Ik ook, helaas heb ik geen Wii, hoewel dat ding geen ruk kost, maar ik ga niet voor 1 spel een Wii kopen, ik ben sowieso voorlopig nog wel effe zoet met Skyrim.

Ik ga skyward sword halen zodra hij uitkomt. De Wii van onder het stof halen. Ik koop slechts zelden nog games, en speel niet veel meer (behalve Fifa op de PC online).

Er zijn heus wel enkele pareltjes voor de Wii hoor die de aanschaf verantwoorden, hoor:

Monster hunter tri
Metroid prime 3
Mario Galaxy
Zelda Twilight princess
Fragile
Tales of...
Wario World
Muramasa
...

ze zijn zeldzaam, maar denk wel dat er genoeg zijn om even zoet mee te zijn. Eerlijk is eerlijk, heeft de meeste kwantiteit van alle consoles en naar verhouding de minste kwaliteit.

Ik ga skyward sword halen zodra hij uitkomt. De Wii van onder het stof halen. Ik koop slechts zelden nog games, en speel niet veel meer (behalve Fifa op de PC online).

Er zijn heus wel enkele pareltjes voor de Wii hoor die de aanschaf verantwoorden, hoor:

Monster hunter tri
Metroid prime 3
Mario Galaxy
Zelda Twilight princess
Fragile
Tales of...
Wario World
Muramasa
...

ze zijn zeldzaam, maar denk wel dat er genoeg zijn om even zoet mee te zijn. Eerlijk is eerlijk, heeft de meeste kwantiteit van alle consoles en naar verhouding de minste kwaliteit.

Twilight Princess vorig jaar uitgespeeld op de gamecube met alles erop en eraan.

Mario galaxy vind ik geen ruk aan. Verder zijn er zat betere ps3 spellen dan uit het rijtje.

Enige reden waarom ik een wii zou kopen behalve voor zelda is de multiplayer spellen.

Wat kost dat ding eigenlijk nu nog? 100 euro?

Twilight Princess vorig jaar uitgespeeld op de gamecube met alles erop en eraan.

Mario galaxy vind ik geen ruk aan. Verder zijn er zat betere ps3 spellen dan uit het rijtje.

Enige reden waarom ik een wii zou kopen behalve voor zelda is de multiplayer spellen.

Wat kost dat ding eigenlijk nu nog? 100 euro?

Geen idee hoeveel hij nog kost.

Maar ben zeker wel dat je behalve zelda nog wel spellen naar je smaak vindt. Natuurlijk zijn de AAA ps3 games beter (afgezien van Metroid Prime 3 :p). Maar als je die allemaal hebt gehad, en je honger om te gamen is nog niet gestild, denk ik wel dat je op de Wii enkele hidden gems kunt ontdekken behalve dat kleine lijstje. Hij zal je wel enkele maandjes plezier opleveren, dan stof vergaren, en mssn haal je hem dan ooit nog eens uit de kast voor die enkele hidden gems.

Schijnt wel dat skyward sword 80uur gameplay biedt. Als de Wii geen drol meer kost én je bent een Zelda fan, zou ik niet twijfelen.

Monster hunter tri
Metroid prime 3
Mario Galaxy
Zelda Twilight princess
Fragile
Tales of...
Wario World
Muramasa
...

Je vergeet er nog een paar.

Mario Galaxy 2
Goldeneye 007
Mario Kart
Paper Mario
No more heroes
Sin and Punishment
Resident Evil 4

En nog vele virtual games en wiiware games.

Zie net op ign dat Skyward Sword samen met Mario Galaxy 2 het enige spel is die een 10 heeft gescoord.
Hopelijk heb ik vandaag of morgen de game binnen. :cool:

Mario Galaxy 2
Goldeneye 007
Mario Kart
Paper Mario
No more heroes
Sin and Punishment
Resident Evil 4

Zie net op ign dat Skyward Sword samen met Mario Galaxy 2 het enige spel is die een 10 heeft gescoord.

jullie vinden mario galaxy goed? imho een schandalige stap achterwaarts vergeleken met Mario 64 en Mario Sunshine. Was totaal geen vrijheid, je moest gewoon de weg volgen en werd via een vast patroon gekatapulteerd van planeet tot planeet doorheen het level, en het hing af van welke ster je zocht welk patroon je volgde.
Schijtspel!

(not to mention het homofiele muziekje dat je constant moest aanhoren in het hoofdlevel bij MG1)

Laatst bewerkt:

Mario Galaxy 2
Goldeneye 007
Mario Kart
Paper Mario
No more heroes
Sin and Punishment
Resident Evil 4

Ja ok, er zijn nog zeker wat games behalve die op mijn en jouw lijstje. Maar toegegeven, het kost toch wat moeite om zo een lijstje op te stellen als het gaat over Wii? Wat niet wil zeggen dat het geen goede games heeft en niet de moeite waard is om er één te hebben.

Ik kijk ook met smart uit naar Skyward Sword. Morgen en overmorgen vrijaf, zal hem zeker gaan halen!

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 12:50 ----------

jullie vinden mario galaxy goed? imho een schandalige stap achterwaarts vergeleken met Mario 64 en Mario Sunshine. Was totaal geen vrijheid, je moest gewoon de weg volgen en werd via een vast patroon gekatapulteerd van planeet tot planeet doorheen het level, en het hing af van welke ster je zocht welk patroon je volgde.
Schijtspel!

(not to mention het homofiele muziekje dat je constant moest aanhoren in het hoofdlevel bij MG1)

Voor mij Sunshine > 64 > Galaxy. Maar Galaxy is de minste vind ik persoonlijk, maar nog steeds goed, hoor!

Ik vraag me af of die 3ds mario iets iets... ben een 3ds aan het overwegen.

Heb van vele fans vernomen dat sunshine zo'n enorme tegenvaller moest zijn.

Heb vandaag de nieuwe zelda binnen gekregen. Kom vandaag niet toe aan veel game time maar dat gaat de komende dagen veranderen. :D

Heb van vele fans vernomen dat sunshine zo'n enorme tegenvaller moest zijn.

Heb vandaag de nieuwe zelda binnen gekregen. Kom vandaag niet toe aan veel game time maar dat gaat de komende dagen veranderen. :D

je moet ervoor zijn (lees: van de gimmick houden):) persoonlijk vond ik sunshine ook leuker dan 64

Mario :roflol:

Grow up

Ik speel nog wel eens een potje van de orginele Super Mario op de Nintendo. Het blijft een goed spel hoor!

Terug
Naar boven