XXL Nutrition

The (pretty) big InneRCity threath

dandyman zei:
helemaal mee eens. de mensen komen maar voor een ding:

stampwerk!
latin is meer de decoratieve sfeer die eraan wordt geplakt

Download het liedje dan het heet Latin Lovers maar is geen Latin muziek. Is een beat gemaakt met instrumenten die normaal gesproken voor Latin/Salsa muziek wordt gebruikt. Dus dat worden waarschijnlijk iets van zulke instrumenten maar dan aangepast voor Innercity.

Anders ff de themesong van Innercity 2003 downloaden :D

Tuurlijk zijn er techno dj's die wat meer techno draaien met samba invloeden, zoals Carl Cox en Ben Sims dat lekker kunnen. Maar over het algemeen kan ik me niet voorstellen dat er veel zal veranderen. Zeker in de hardhouse zaal, dat is allemaal maar ragwerk. Verder kun je daar weinig mee.

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
helemaal mee eens. de mensen komen maar voor een ding:

stampwerk!
latin is meer de decoratieve sfeer die eraan wordt geplakt

yep je hebt verschillende zalen en voor iedereen wat wils..denk dat er toch meer trance over het algemeen zal worden gedraaid

CQ_Demolisher zei:
yep je hebt verschillende zalen en voor iedereen wat wils..denk dat er toch meer trance over het algemeen zal worden gedraaid

Vandaar alle verschillende zalen natuurlijk, zodat ze in elke zaal vooral trance kunnen draaien, you dumbass....

Ik denk dat ze de main wel trance-achtig houden, met tiesto en paul v dyk. Maar in de ander zalen (mits het niet een trance zaal is) zul je geen trance horen lijkt mij.

Zou beetje onlogisch zijn van id&t

Terug
Naar boven