MuscleMeat

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Yo, ben er weer van het voetballen. G-Men bedankt, triceps - schouders wordt nu schouders - triceps en flyes na BP.

Goed zo, succes verder.

Hoeveel Kcal vandaag snipe? Verras ons:)

Pffoe, zal rond 2700 liggen.

Goed om te lezen dat je veel aan het eten bent.. Zet ehm op he en trainen als een paard.

Thnx winterpeen, komt goed.
Zaterdag nieuwe weging! Ik hoop op dezelfde gain als vorige week minimaal: 0.8 kg.

Gewicht schommelt ook hea snipe, ga niet per kg kijken.

Maak van die 2700 kcals maar meer nu: Ik heb even een broodje naar binnen gewerkt á ~120 kcal, = 2820. + Nog melk straks is ong. 100 kcal = 2920.

Waarom eet je geen kwark?

Mietje mietje mietje mietje.
Zet je eroverheen gooi er anders fruit of stroop doorheen.

Lust het niet :l, moet werkelijk bij de geur al bijna overgeven en dat is geen goed teken :l

Kom op snipe! De eerste x dat ik het at, echt ranzig gewoon! Elke hap weg gespoelt met water (geldt trouwens ook voor mijn eerste x brinta). Nu doe ik er was siroop door heen. Kan makkelijk voor ons. Klinkt misschien raar, maar ik vind het allebei nu gewoon erg lekker, lekkerder dan een boterham met kipfilet.

Hmm, binnenkort eens testen dan maar.

:roflol: Grappenmaker :p

Nee nee :p, maar ik weeg elke zaterdag precies om 4 uur (of naja, tussen 15:45 en 16:15 :)).
Heeft dat misschien een speciale reden dat je je 'zo laat' op de dag weegt? Zo niet, dan lijkt het me toch echt beter om gewoon na het opstaan jezelf te wegen met een lege blaas.
Als het wel een speciale reden heeft; okido.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven