MuscleMeat

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft dat misschien een speciale reden dat je je 'zo laat' op de dag weegt? Zo niet, dan lijkt het me toch echt beter om gewoon na het opstaan jezelf te wegen met een lege blaas.
Als het wel een speciale reden heeft; okido.

Jup, ik heb zelf geen weegschaal. En ik ben enkel bij mijn opa en oma (met weegschaal) op zaterdag. ;)

Ah okay, een hele acceptabele reden:).

Volgende vraag: Waarom volg je 'jouw trainingsschema' en niet gewoon een voorgekauwd schema a la Rippetoe of een Stronglift 5x5?
Ik kan begrijpen dat je jouw schema fijn vind, maar dit is volgens mij ook je eerste schema. Het is dan natuurlijk ook wat makkelijker om je schema fijn te vinden omdat je toch geen weet hebt van andere; wat niet weet wat niet deert.

Dit is geen eerste schema ;), dit is alles bij elkaar al wel nummer 4 o.i.d.

Anyway, training:

Vrijdag 8 Mei

Squat 5x10x20kg (ATTG)
Walking Lunges 2x10x10kg

Dumbbell Flyes 2x10x9kg
Bench Press 4x10x20kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x17kg
Hammer curls 2x10x9kg

Military Press 3x10x18kg
Lateral raises 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Sit-ups 3x10

Com: Pomp was goed, aders knalden er uit. Op advies van G-men schouders > triceps. Dumbbell flyes valt te zien als 'opwarming'.
Kcal vermeldt ik vanavond, kan ik nu nog amper zeggen.
Morgen tevens weer wegen, ben zwaar benieuwd na de eerste week écht bulken. F yeah.

maar je negeert de vraag waarom je niet gewoon een trainingschema doet voor beginners wat bewezen is dat werkt

Prima, ik doe op dit moment full body. Ook dat is een trainingsmethode en het bevalt mij gewoon goed. Compounds + Isolatie = Massa + Definitie. De reden dat ik in de afgelopen maanden wel gespierder ben geworden maar niet echt héél veel, is voornamelijk dat ik op onderhoud at, of er net iets boven. Van voeding wist ik de waarde niet. Nu bulk ik dus ik wacht af hoe dit full body schema i.c.m. bulken uitpakt. Als ik 60kg weeg komt er een nieuwe foto en we shall see.

Verhoog die squat nou eens. De eerste training van je log begon je met 20 kilo en nu zit je nog steeds op 20 kilo? ???

Prima, ik doe op dit moment full body. Ook dat is een trainingsmethode en het bevalt mij gewoon goed. Compounds + Isolatie = Massa + Definitie. De reden dat ik in de afgelopen maanden wel gespierder ben geworden maar niet echt héél veel, is voornamelijk dat ik op onderhoud at, of er net iets boven. Van voeding wist ik de waarde niet. Nu bulk ik dus ik wacht af hoe dit full body schema i.c.m. bulken uitpakt. Als ik 60kg weeg komt er een nieuwe foto en we shall see.

Joh. Wil niet zeggen dat je niet gaint, maar waarom niet meer gainen..
Maja, ik betwijfel ten zeerste of je te overtuigen bent. :o

Joh. Wil niet zeggen dat je niet gaint, maar waarom niet meer gainen..
Maja, ik betwijfel ten zeerste of je te overtuigen bent. :o

Ik ben wel te overtuigen, maar ik heb écht vertrouwen in m'n FB schema. Dat niemand kan zien dat ik train (Zo ongespierd ben ik toch ook weer niet? Wordt onzeker door al die enen altijd maar weer, ja Keranos ook voor jou bedoeld), komt voornamelijk omdat ik maar 56 kg woog. Nu bulken en als ik 60 weeg denk ik dat het al beter is. En bulken doe ik tot de 65-70, dus who knows.

Top dat je vertrouwen hebt in je eigen methode.
Daar staat helaas voor jou tegenover dat velen anderen vertrouwen hebben in een Rippetoe of Stronglift.

Ik ben wel te overtuigen, maar ik heb écht vertrouwen in m'n FB schema. Dat niemand kan zien dat ik train (Zo ongespierd ben ik toch ook weer niet? Wordt onzeker door al die enen altijd maar weer, ja Keranos ook voor jou bedoeld), komt voornamelijk omdat ik maar 56 kg woog. Nu bulken en als ik 60 weeg denk ik dat het al beter is. En bulken doe ik tot de 65-70, dus who knows.

Ik sluit me aan bij Mitchje. Mijn bedoeling is zeker niet om je onderuit te halen, je bent immers nog jong. Je bent enorm gemotiveerd, en dat is lovenswaardig. Je moet je vooral niks aantrekken van 'Internethero's'.

Niet alleen als mens, maar ook als BB-er ga je vaak dingen tegenkomen die je niet aanstaan. Daar kun je mijns inziens op reageren langs 2 manieren;

- Onzeker worden
- Vertrouwen in jezelf hebben

Wat ik gelezen heb is dat je misschien best onzeker bent (heb immers meerdere keren gelezen dat je verlegen bent). Daar is niets mis mee en daar probeer je via BB vanaf te komen. Een mooi streven en ik weet waar je vandaan komt, echt waar.

Maar het punt is dat je advies op moet pakken van mensen die er echt verstand van hebben, en waar duizenden mensen al immense progress op gemaakt hebben.

Misschien is het 'eng' om zo'n schema te proberen, en zit je lekker in je eigen schema, je 'comfort zone'. Maar juist door uit die 'zone' te stappen en iets anders te gaan doen zul je groeien. Niet alleen qua massa, maar ook qua persoonlijkheid.

Een nobel streven lijkt me.

Ik snap net dat je bij ons komt eten kom je zo 5 kilo aan :p

Nuttige post, op alle punten gelijk zeker op de onzekerheids punten. Karma, ik ga eens kijken naar bill starr op dbb, etc.

Ik zit nu dus te lezen op het forum via billstarr maar snap er weinig van. Ik maak wel een topic voor meer doelgerichtheid.

Ik zit nu dus te lezen op het forum via billstarr maar snap er weinig van. Ik maak wel een topic voor meer doelgerichtheid.

Als je het niet snapt, read again.
Net zolang tot je de basis doorhebt, dan kun je gerichte vragen stellen.

Bovendien zijn er hier genoeg die Bill Starr doen, anders kijk je 'ff rond in de logjes. :)

Als je het niet snapt, read again.
Net zolang tot je de basis doorhebt, dan kun je gerichte vragen stellen.

Bovendien zijn er hier genoeg die Bill Starr doen, anders kijk je 'ff rond in de logjes. :)

Thnx, heb een topic gemaakt trouwens.

Denk dat ik er al wel uit ben.
HST - Hypertrophy Specific Training

Deel jullie ervaringen hier s.v.p, weet nog niet 100% zeker of ik dit ga doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven