bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Als jij ook naar die DBB meet komt dan eet ik jou gewoon op.
dominant vrouwtje, i like 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij ook naar die DBB meet komt dan eet ik jou gewoon op.
dominant vrouwtje, i like 
Je bedoelt dominantie?

j/k brahik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.Ik zou een slotje op dit topic zetten.
60 kg deadliften is niet log-waardig
Ik begon een beetje het gevoel te krijgen dat ik niet welkom was omdat mijn postcount te hoog lag, maar nu kom ik ZEKERAls jij ook naar die DBB meet komt dan eet ik jou gewoon op.

gaan we doen, maar dan begint het wel snel op een deadlift te lijkenMax op DB sumo squat? Dan doorgaan op BB sumo squat![]()
En jij dat denkt dat je veel gaat gainen als je niet op den duur zwaarder gaat tillen?ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.
dit dusEn jij dat denkt dat je veel gaat gainen als je niet op den duur zwaarder gaat tillen?
kwam niet echt naar voren uit je vorige post, maar oke. Goeie zaak.
word vast een leuke fotoJe bent wel bijdehand met je 60 kg BW damn.. Pas op want ik doe binnenkort een OH met je. Een SQ, DL en BP lukt al.
Voor de rest ben ik best wel aardig hoor.

ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.
Geef mij het lichaam van lee priest met een op de grote 3 een totaal van <100kg en ik ben tevrede![]()

haha, net even gelezen over dingen over je ''gym''.
Ik denk dat je dat beter een ''health center'' kan noemen aangezien die gewichten en een echte gym zoeken![]()

ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.
Geef mij het lichaam van lee priest met een op de grote 3 een totaal van <100kg en ik ben tevrede![]()
Indicatie: ja.wijze woorden, alleen is kracht wel een indicatie voor spiergroei. Kracht en massa gaan hand in hand
Als jij je dropset begint met een double/triple of 5je dan is dat gewoon zwaar.Indicatie: ja.
Echter: dropsets zijn loeizwaar, en ter afwisseling prima, en een goede voor spiergroei ondanks dat je ze (dus) niet zwaar kunt doen.