Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Uiting van liefde tussen PL'ers. Elkaar opeten. :o

Max op DB sumo squat? Dan doorgaan op BB sumo squat :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou een slotje op dit topic zetten.
60 kg deadliften is niet log-waardig
ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.

Geef mij het lichaam van lee priest met een op de grote 3 een totaal van <100kg en ik ben tevrede ;)
Als jij ook naar die DBB meet komt dan eet ik jou gewoon op.
Ik begon een beetje het gevoel te krijgen dat ik niet welkom was omdat mijn postcount te hoog lag, maar nu kom ik ZEKER :flipoff:

welkom in mijn log btw;)

Max op DB sumo squat? Dan doorgaan op BB sumo squat :P
gaan we doen, maar dan begint het wel snel op een deadlift te lijken

Je bent wel bijdehand met je 60 kg BW damn.. Pas op want ik doe binnenkort een OH met je. Een SQ, DL en BP lukt al.

Voor de rest ben ik best wel aardig hoor.

haha, net even gelezen over dingen over je ''gym''.
Ik denk dat je dat beter een ''health center'' kan noemen aangezien die gewichten en een echte gym zoeken ;)

ik zou me abbo opheffe: een echte BBer geeft geen f*ck over wat hij tilt, als de gains maar komen.

Geef mij het lichaam van lee priest met een op de grote 3 een totaal van <100kg en ik ben tevrede ;)

wijze woorden, alleen is kracht wel een indicatie voor spiergroei. Kracht en massa gaan hand in hand

wijze woorden, alleen is kracht wel een indicatie voor spiergroei. Kracht en massa gaan hand in hand
Indicatie: ja.
Echter: dropsets zijn loeizwaar, en ter afwisseling prima, en een goede voor spiergroei ondanks dat je ze (dus) niet zwaar kunt doen.

Indicatie: ja.
Echter: dropsets zijn loeizwaar, en ter afwisseling prima, en een goede voor spiergroei ondanks dat je ze (dus) niet zwaar kunt doen.
Als jij je dropset begint met een double/triple of 5je dan is dat gewoon zwaar.

Waar komen die dropsets uberhaupt ineens vandaan?

Laatst bewerkt:
Er liggen meerdere wegen die naar Rome leiden. Het ontwikkelen van kracht is daar maar eentje van.

russian bear,, ik dacht altijd dat jij het beest van het forum was....

Uncle Joe, hoe kom je op het idee dat hij dat niet is dan?

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

w8 ff de 300e post plaatsen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven