Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neej joh, ik train niet eens, deze log is een grote leugenrussian bear,, ik dacht altijd dat jij het beest van het forum was....

+1
haha, net even gelezen over dingen over je ''gym''.
Ik denk dat je dat beter een ''health center'' kan noemen aangezien die gewichten en een echte gym zoeken![]()
Klopt ook wel, al hebbe we blijkbaar wel een leuke sauna, moet ik toch een keertje gaan kijken.

mijn rugklachten voor een heel groot deel verholpen, uitgezocht wat goed voor mij werkt, Mijn dumbbell presses verhoogd naar 1X5X26kg per hand en ongeveer 10kg gegained11 maand? Niet lullig bedoeld maar wat heb je al die tijd gedaan dan?
11 maand? Niet lullig bedoeld maar wat heb je al die tijd gedaan dan?
Edit in mijn voedingschema, was ik nog vergeten te melden, toen ik de 1e keer die pinda's at kreeg ik jeuk aan mijn tong en gehemelte, dus ik haal pindakaas en pinda 's uit mijn schema

aangemeld in november
heb mijn gewichten de laatste tijd juist verlaagdHeb vandaag ook last van de voorste schouder koppe trouwens.
maar ja komt dat ik rug dag heb daarna schouder dag daarna borst dag xD ik ga maar is rust neme tuse schouder en borst hahahaha. maar ja daar hoef jij je geen zorge om te maken man jij heb al genoeg rust gehad die 11 maanden ( grapje gozer (A) ) hey je komt er van zelf wel hor gewoon op je gevoel af gaan en niet gelijk in een keer super swaar tille. en dan oppeens alles voor je zelf verklote (( niet dat dat kan in die health center daar zoo)))
verkapte mijn-pec-deck ach laat maarwel k*t voor je man. dat je rug zo k*t is. want ik las dat beren sterke rug spieren hadden .
vooraal die circus beren![]()
maar ja laat je niet forceren en doe wat je zelf het fijnst vind. (A) er zijn richt lijnen dat weet ik. (( heb zelf moeite om aan richt lijne te houde wil altijd van iets te veel. vandaag peck deck op 80 kilo gedaan die ga ik morgen wel voele ja))

weer geprobeert, en me tong jeukt nog erger dan de vorige keerGewoon nog een keer eten en als het dan nog zo is dan nog een keer en als het dan nog zo is iets anders proberen![]()