Fitness Seller

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
russian bear,, ik dacht altijd dat jij het beest van het forum was....
Neej joh, ik train niet eens, deze log is een grote leugen;)

+1

maar on topic:
haha, net even gelezen over dingen over je ''gym''.
Ik denk dat je dat beter een ''health center'' kan noemen aangezien die gewichten en een echte gym zoeken ;)

Ik ben er geweest en je hebt gelijk ;)
Klopt ook wel, al hebbe we blijkbaar wel een leuke sauna, moet ik toch een keertje gaan kijken.

Ik denk dat ik van de week ipv naar killy te gaan maar een dagkaartje neem voor bodybuisnes in helmond, Zie ik daar wel of het wat is.

11 maand? Niet lullig bedoeld maar wat heb je al die tijd gedaan dan?

Edit in mijn voedingschema, was ik nog vergeten te melden, toen ik de 1e keer die pinda's at kreeg ik jeuk aan mijn tong en gehemelte, dus ik haal pindakaas en pinda 's uit mijn schema

Edit in mijn voedingschema, was ik nog vergeten te melden, toen ik de 1e keer die pinda's at kreeg ik jeuk aan mijn tong en gehemelte, dus ik haal pindakaas en pinda 's uit mijn schema

Gewoon nog een keer eten en als het dan nog zo is dan nog een keer en als het dan nog zo is iets anders proberen:D

Heb vandaag ook last van de voorste schouder koppe trouwens.

maar ja komt dat ik rug dag heb daarna schouder dag daarna borst dag xD ik ga maar is rust neme tuse schouder en borst hahahaha. maar ja daar hoef jij je geen zorge om te maken man jij heb al genoeg rust gehad die 11 maanden ( grapje gozer (A) ) hey je komt er van zelf wel hor gewoon op je gevoel af gaan en niet gelijk in een keer super swaar tille. en dan oppeens alles voor je zelf verklote (( niet dat dat kan in die health center daar zoo)))

Heb vandaag ook last van de voorste schouder koppe trouwens.

maar ja komt dat ik rug dag heb daarna schouder dag daarna borst dag xD ik ga maar is rust neme tuse schouder en borst hahahaha. maar ja daar hoef jij je geen zorge om te maken man jij heb al genoeg rust gehad die 11 maanden ( grapje gozer (A) ) hey je komt er van zelf wel hor gewoon op je gevoel af gaan en niet gelijk in een keer super swaar tille. en dan oppeens alles voor je zelf verklote (( niet dat dat kan in die health center daar zoo)))
heb mijn gewichten de laatste tijd juist verlaagd

zie deadlift

wel k*t voor je man. dat je rug zo k*t is. want ik las dat beren sterke rug spieren hadden .
vooraal die circus beren :P

maar ja laat je niet forceren en doe wat je zelf het fijnst vind. (A) er zijn richt lijnen dat weet ik. (( heb zelf moeite om aan richt lijne te houde wil altijd van iets te veel. vandaag peck deck op 80 kilo gedaan die ga ik morgen wel voele ja))

wel k*t voor je man. dat je rug zo k*t is. want ik las dat beren sterke rug spieren hadden .
vooraal die circus beren :P

maar ja laat je niet forceren en doe wat je zelf het fijnst vind. (A) er zijn richt lijnen dat weet ik. (( heb zelf moeite om aan richt lijne te houde wil altijd van iets te veel. vandaag peck deck op 80 kilo gedaan die ga ik morgen wel voele ja))
verkapte mijn-pec-deck ach laat maar

Mijn rug doe ik vrijdag, was zoals al vermeld van plan naar bodybuisnes te gaan, en als het echt zo goed is als ik hoor, kan ik pel de pinda's zoveel weken plan gaan volgen :D

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Gewoon nog een keer eten en als het dan nog zo is dan nog een keer en als het dan nog zo is iets anders proberen:D
weer geprobeert, en me tong jeukt nog erger dan de vorige keer

zo word je nooit buff

en kan je die deadlift echt neit wat zwaarder?? 60kg is wel heel licht brah

60 kilo is goed genoeg voor hem denk ik momenteel ook vanwege dat ze sportschool niet veel hoger kan (A)

ach joh niet dat ik veel dead lift . zit nu 3 x 5 75 kilo. (A) en 1 x 100 is max bij mij momenteel. (A)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven