Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Mr apollo ?

trouwens ja grotere schijve neem van ons aan das echt beter voor je houding vriend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zal ut proberenMr apollo ?
trouwens ja grotere schijve neem van ons aan das echt beter voor je houding vriend.

zal ut proberen
en niet om een mierenneuker te zijn
maar onze gym heeft maar 2 20kg ers 4 10 kgers 4 5kgers
een aantal van 2,5 en 1,25 en de bar zelf weeg 11,1 kg
dus 350 zit er nie in![]()
Pics van je homegym?
@ pietokay keb opgezocht, ben ik even blij dat ik gemiddeld maar een uurtje bezeg ben![]()
Ik ga de 20 kgers maar eens proberen, alle schijven bezet houden met een stapeltje zal ik maar niet doe, de bankdrukkerts kijken me al zo smerig aanAls je 60kg nog niet aan kan, kan je ook een stapeltje maken met andere schijven en daar de bar op zetten.

haha, volgende week, dan ga ik ook met killy traineWas hij niet 1,5 uur ervan aan het sjansen met de chicks daar? Doe ik ook op mijn rustdagen.
Gooi die deadlift gewicht is omhoog.

Maar als je na 'n uur nog fut hebt om verder te trainen train je gewoon als 'n idioot. Na 'n uur zijn de spiergroepen die ik train echt helemaal kapot.
+ het feit dat hij daarna niet haar huis ging, maar nog even lekker ging squashe of wat hij toen ook al weer had gedaan, zijn lichaam heeft nog langer zonder voeding gezeten.Dat is dan weer persoonsgebonden.
Maar 2 / 2.5 uur is gewoon té gek.

sterkte man, zal vrijdag alle vervelende gevoelens uit je slopen.
begin maar alvast met bulken
bad news, ken waarsgijnluk niet met killy gaan traine, word moeiluk de treinreis te betale![]()
vandaag borst en benen weer gehad:
Bankdrukken: warmingupset 1X8X20kg per kant...1x10X17,5kg per kant...1X8X17,5kg per kant
Dumbbell decline press: 2X8X16kg...1X11X14kg
Dumbbell incline fly's: 1X12X6kg...1X10X8kg...1X8X10kg
voor mijn gevoel hebbe mijn voorste schouderkoppen veel meer gedaan dan mijn borst![]()
Benen
Dumbbell squat: 3X10X34kg (maximaal in deze sportschool)
leg extension: 3X18X22,5kg
standing gluteus: 4X10X25kg
voelde het goed in mijn bovenbenen en de legpress was bezet door een 3tal dat een proefles kreeg dus ik ben maar gegaan.
helaas verslapen dus geen body balance les, morgen proberen binnen te glippen buiten mijn abbo tijden om
je moet ergens beginnen.Ik zou een slotje op dit topic zetten.
60 kg deadliften is niet log-waardig