XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mr apollo ? :P

trouwens ja grotere schijve neem van ons aan das echt beter voor je houding vriend.
zal ut proberen

en niet om een mierenneuker te zijn
maar onze gym heeft maar 2 20kg ers 4 10 kgers 4 5kgers
een aantal van 2,5 en 1,25 en de bar zelf weeg 11,1 kg

dus 350 zit er nie in :sad:

je wilt dus zeggen dat als je alle schijven gebruikt dat je dan op 120kg uitkomt ofzoxd

Als je 60kg nog niet aan kan, kan je ook een stapeltje maken met andere schijven en daar de bar op zetten.

okay keb opgezocht, ben ik even blij dat ik gemiddeld maar een uurtje bezeg ben :)
@ piet
je hebt hem bekeerd brah

En nu gaan we weer on topic

Als je 60kg nog niet aan kan, kan je ook een stapeltje maken met andere schijven en daar de bar op zetten.
Ik ga de 20 kgers maar eens proberen, alle schijven bezet houden met een stapeltje zal ik maar niet doe, de bankdrukkerts kijken me al zo smerig aan ;)

En hoe ik mijn schema ook aan pas in onze gym krijg je te maken met de bankdrukkerts

In here, every day is pec day;)

Was hij niet 1,5 uur ervan aan het sjansen met de chicks daar? Doe ik ook op mijn rustdagen :cool:.

Gooi die deadlift gewicht is omhoog :p;).

Was hij niet 1,5 uur ervan aan het sjansen met de chicks daar? Doe ik ook op mijn rustdagen :cool:.

Gooi die deadlift gewicht is omhoog :p;).
haha, volgende week, dan ga ik ook met killy traine ;)

zal er maar niet bijzeggen dat die 12,5 per kant een PR was :o

Dat is dan weer persoonsgebonden.

Maar 2 / 2.5 uur is gewoon té gek.
+ het feit dat hij daarna niet haar huis ging, maar nog even lekker ging squashe of wat hij toen ook al weer had gedaan, zijn lichaam heeft nog langer zonder voeding gezeten.

Maar on topic, voor zover het ontopic is, het gaat iig over mijn leven:

Vandaag dus de mis en crematie van mijn oudoom, niet echt de leukste ervaring van de week, veel mensen waren het niet eens met dat er op de rouwkaart stond dat hij humoristies was. Hij zou nors en gesloten zijn. Von ikzelf nogal een belediging omdat ik hem zo niet heb ervaren. Maar voor mij valt het wel mee, zijn dochter had er denk ik het meeste moeite mee, tijdens de mis geen spier verrekt en tijdens de crematie heb ik haar zelfs nog zien lachen. (arm kind is is helemaal in de war)

Maar jah, zit nu met 40 gram whey aangemaakt met 400ml vodka en ik ut komt wel goe ;)

sterkte man, zal vrijdag alle vervelende gevoelens uit je slopen.

begin maar alvast met bulken

sterkte man, zal vrijdag alle vervelende gevoelens uit je slopen.

begin maar alvast met bulken

Haha ja, direct na de begrafenis: 175 gram gehakt, 100gram rijst onbereid, een sausje en iets van 300 gram tomaat.
Edit: en een halve courgette.

Laatst bewerkt:
bad news, ken waarsgijnluk niet met killy gaan traine, word moeiluk de treinreis te betale :sad:

vandaag borst en benen weer gehad:

Bankdrukken: warmingupset 1X8X20kg per kant...1x10X17,5kg per kant...1X8X17,5kg per kant
Dumbbell decline press: 2X8X16kg...1X11X14kg
Dumbbell incline fly's: 1X12X6kg...1X10X8kg...1X8X10kg

voor mijn gevoel hebbe mijn voorste schouderkoppen veel meer gedaan dan mijn borst :(

Benen
Dumbbell squat: 3X10X34kg (maximaal in deze sportschool)
leg extension: 3X18X22,5kg
standing gluteus: 4X10X25kg

voelde het goed in mijn bovenbenen en de legpress was bezet door een 3tal dat een proefles kreeg dus ik ben maar gegaan.

helaas verslapen dus geen body balance les, morgen proberen binnen te glippen buiten mijn abbo tijden om

bad news, ken waarsgijnluk niet met killy gaan traine, word moeiluk de treinreis te betale :sad:

vandaag borst en benen weer gehad:

Bankdrukken: warmingupset 1X8X20kg per kant...1x10X17,5kg per kant...1X8X17,5kg per kant
Dumbbell decline press: 2X8X16kg...1X11X14kg
Dumbbell incline fly's: 1X12X6kg...1X10X8kg...1X8X10kg

voor mijn gevoel hebbe mijn voorste schouderkoppen veel meer gedaan dan mijn borst :(

Benen
Dumbbell squat: 3X10X34kg (maximaal in deze sportschool)
leg extension: 3X18X22,5kg
standing gluteus: 4X10X25kg

voelde het goed in mijn bovenbenen en de legpress was bezet door een 3tal dat een proefles kreeg dus ik ben maar gegaan.

helaas verslapen dus geen body balance les, morgen proberen binnen te glippen buiten mijn abbo tijden om

Best aardig werk op de borst!
wsl16b.jpg

Ik zou een slotje op dit topic zetten.
60 kg deadliften is niet log-waardig

Als jij ook naar die DBB meet komt dan eet ik jou gewoon op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven