XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je met een mislukt max-ot schema. ik volg die nu maar wil je zegge dat je niet breder bent geworde ofzo??
bij sommige spiergroepen voelde ik het goed, bij andere een stuk minder
maar alleen mijn borst heeft wat gegained, voor de verderrest ben ik afgevallen met behoud van vetpercentage

bij sommige spiergroepen voelde ik het goed, bij andere een stuk minder
maar alleen mijn borst heeft wat gegained, voor de verderrest ben ik afgevallen met behoud van vetpercentage
ja ik volg dat schema nu maar heb het gevoel dat ik tijdens de training redelijke pomp heb en na 3 dagen of ik super dun ben geworde, net of ik aan het afvallen ben zeg ma

heb ff op de site gekeken, ze hebben Zzumba (met dubbel z) er staat niet welke tijden, maar ik weet niet of dat mijn rug veel helpt....misgien loop ik eens langs om te zien of er veel chickies mee doen;)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

ja ik volg dat schema nu maar heb het gevoel dat ik tijdens de training redelijke pomp heb en na 3 dagen of ik super dun ben geworde, net of ik aan het afvallen ben zeg ma
daar heb je de weegschaal voor...maar als die reprange niets voor jou is, en je het toch doet met die intensiteit, dan freet het je weg...ik ben qua kracht ook achteruit gegaan op dat schema

Nou, er zullen vast genoeg chickies meedoen :D

heerlijk he van die voetjes

ik ben er opzich volgens mij wat sterker van geworden, maar heb echt het gevoel dat 1x per week een spiergroep traine geen traine is. ik heb altijd de dag erna niet het gevoel dat ik iets gedaan heb. denk dat dit komt doordat ik tijdje ben gestopt en nu weer ben begonne maar moet nog ff kijke ;P

ik ben er opzich volgens mij wat sterker van geworden, maar heb echt het gevoel dat 1x per week een spiergroep traine geen traine is. ik heb altijd de dag erna niet het gevoel dat ik iets gedaan heb. denk dat dit komt doordat ik tijdje ben gestopt en nu weer ben begonne maar moet nog ff kijke ;P
Lol@je sig.

Je zou maar een voetenfetish hebben :D

Is het motto van de Nederlandse Commando's, green barets :cool:
Zit je daarbij kidmonster?
Vandaar de lol, heeft nul betrekking op BB.

En natuurlijk is hij geen commando, hij is 18.

Edit, het is groene baretten. Het zijn Nederlanders, geen actiehelden uit amerika.

Zumba is wel erg gay, nog nooit een jongen dat zien doen bij ons, behalve als je voor de chicks gaat. :o

sorry voor de off topic
Edit, het is groene baretten. Het zijn Nederlanders, geen actiehelden uit amerika.

Haha ja ik weet wat het zijn, ik heb familie in het leger.

Zumba is wel erg gay, nog nooit een jongen dat zien doen bij ons, behalve als je voor de chicks gaat. :o
Of en on topic door elkaar gaat natuurlijk wel, maar zumba denk ik ook niet dat ik ga doen, je praat ook niet met elkaar tijdens zo'n les

en als ik chicks wil zien ga ik wel naar de sauna

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven