- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
misgien op die nieuwe, maar ik heb ut nog niet gezien bij die ouwe.
Not shure if serious.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misgien op die nieuwe, maar ik heb ut nog niet gezien bij die ouwe.
bij sommige spiergroepen voelde ik het goed, bij andere een stuk minderwat bedoel je met een mislukt max-ot schema. ik volg die nu maar wil je zegge dat je niet breder bent geworde ofzo??
ja ik volg dat schema nu maar heb het gevoel dat ik tijdens de training redelijke pomp heb en na 3 dagen of ik super dun ben geworde, net of ik aan het afvallen ben zeg mabij sommige spiergroepen voelde ik het goed, bij andere een stuk minder
maar alleen mijn borst heeft wat gegained, voor de verderrest ben ik afgevallen met behoud van vetpercentage
heb ff op de site gekeken, ze hebben Zzumba (met dubbel z) er staat niet welke tijden, maar ik weet niet of dat mijn rug veel helpt....misgien loop ik eens langs om te zien of er veel chickies mee doen

daar heb je de weegschaal voor...maar als die reprange niets voor jou is, en je het toch doet met die intensiteit, dan freet het je weg...ik ben qua kracht ook achteruit gegaan op dat schemaja ik volg dat schema nu maar heb het gevoel dat ik tijdens de training redelijke pomp heb en na 3 dagen of ik super dun ben geworde, net of ik aan het afvallen ben zeg ma
dat is tog niet op blote voeten, want als ze blote voeten hebben en er word veel gebounced dan heb ik niet genoeg bloed in me benen om te dansen

dat is tog niet op blote voeten, want als ze blote voeten hebben en er word veel gebounced dan heb ik niet genoeg bloed in me benen om te dansen![]()

Lol@je sig.ik ben er opzich volgens mij wat sterker van geworden, maar heb echt het gevoel dat 1x per week een spiergroep traine geen traine is. ik heb altijd de dag erna niet het gevoel dat ik iets gedaan heb. denk dat dit komt doordat ik tijdje ben gestopt en nu weer ben begonne maar moet nog ff kijke ;P

Vandaar de lol, heeft nul betrekking op BB.Is het motto van de Nederlandse Commando's, green barets
Zit je daarbij kidmonster?
jonges dit ding is al 2 keer op slot gezet, beetje rustig met de slowchat
okidoke, ik houd mn mondjonges dit ding is al 2 keer op slot gezet, beetje rustig met de slowchat

Edit, het is groene baretten. Het zijn Nederlanders, geen actiehelden uit amerika.
Of en on topic door elkaar gaat natuurlijk wel, maar zumba denk ik ook niet dat ik ga doen, je praat ook niet met elkaar tijdens zo'n lesZumba is wel erg gay, nog nooit een jongen dat zien doen bij ons, behalve als je voor de chicks gaat.![]()

bij ons is ie gemengd